את הסוד שסופייה מגלה בגיל שמונה-עשרה היא מחליטה לנצור בלבה לעד. היא מתנתקת מעברה ונישאת לגבר אנגלי שפגשה באתונה, עוקרת מיוון ללונדון ומקימה משפחה. אבל ערב נישואי בתה, אלקסיס, שב העבר ומתדפק על דלתה. סופייה מבינה שכדי לאפשר לבתה להכיר את עצמה ולמצוא את דרכה בעולם, עליה להתפייס עם משפחתה ועם תולדותיה. כשאלקסיס מחליטה לנסוע לכרתים, סו
בעת ביקור בפריז מקבל רוברט לנגדון, מומחה לסמלים, טלפון בהול בשעת לילה מאוחרת.
האוצר הזקן של הלובר נרצח במוזיאון, וצופן סתום נמצא ליד גופתו. כשלנגדון מנסה לפענח את החידות המוזרות בעזרת מפענחת הצפנים סופי נווה, נדהמים שניהם לגלות שורה של רמזים ביצירותיו של דה וינצ'י, שהוסוו בחכמה על ידי הצייר.
הסיכונים גוברים כשלנגדון חושף חוליה מ
בבית חולים בירושלים יושבים פיפה ודניאל ליד מיטתה של בתם ננה, מחוסרת ההכרה.סיפורם מהווה מסגרת לחייהן של שלוש משפחות מרתקות ומגוונות, ולסיפורי האהבה העזים שמתרקמים ביניהן:משפחת מילאנוס היהודית באי זקינטוס ביוון, משפחת ג'ומעה המוסלמית במצרים.עלית ומשפחת מויאל ברובע עבאסיה בקהיר.מאורעות דרמטיים - אישיים, פוליטיים וחברתיים - משנים א
שנות השישים בקאבול, בירת אפגניסטן. שני ילדים, אמיר וחסן, נולדים באותו בית מידות ויונקים משדיה של אותה מינקת, אך למרות זאת, הם גדלים בעולמות שונים לחלוטין. אמיר הוא בנו של איש עסקים עשיר ומכובד, מעמודי התווך של קאבול; חסן הוא בנו של עלי, המשרת של באבא, אביו של אמיר. אמיר הוא פאשטוני, מוסלמי סוני, בן לאליטה השלטת באפגניסטן. חסן הוא האזאר
100 חורפים הוא סאגה משפחתית רחבת - יריעה שתחילתה בחורף 1883 באחוזת הרוזן גריז'נובסקי שביערות פולין, וסופה בתל אביב של סוף המאה העשרים.
בבוקר חורפי אחד יוצאת פאני המשרתת ליער ומוצאת שם נער מוטל על האדמה הלחה.
בין הנער לפאני נרקמת מערכת יחסים שהיא תחילתה של שושלת משפחתית ענפה.
מכאן והלאה נסחף הקורא ועוקב אחר גיבורי הסיפור, שאורגים יח
הדס, מתמחה בבית - המשפט המחוזי בתל - אביב, מבקשת כבדרך אגב מסבתה רחל לספר לה על אהבה נושנה מימי עלומיה.
סיפור שמתחיל באורח תמים לכאורה הופך במהרה למסע מדהים לתוך חייה המרתקים של אשה צעירה, גאה וסוערת.
סודות אפלים, תשוקות, תהפוכות גורל, אהבות, אכזבות והחמצות על רקע מאורעות היסטוריים ששינו את פני המאה ועיצבו את דמות היישוב היהודי באר
לאחר היריעה הרחבה של "מר מאני", עטור הפרסים והתהילה הבינלאומית, פונה א.ב.יהושע לנתיב אינטימי - אהבה מוזרה, "בלתי אפשרית", של גבר צעיר לאשה. נתיב זה ממומש בריאליזם פרטני ובהומור הנושק בגרוטסקי. אך חרף השתהותו הכפייתית של הגיבור המספר על פרטים, דומה שיותר מבכל רומאן אחר של יהושע נסחף הקורא לדהור בקריאתו, עד שכמעט מתבקש לומר לו שיש בונו
בגיל חמישים ואחת, הרמטכ"ל רב אלוף נועם עינב, נמצא בפסגת הקריירה הצבאית שלו. הוא עיקש ובטוח בעצמו, יהיר ובוטה, בודד בצמרת. אם תפרוץ מלחמה, הוא אמור להוביל את צה"ל לניצחון. אבל לפתע הכול משתבש, שום דבר אינו מתנהל כפי שציפה, ומערבולת של מצוקות אישיות ומקצועיות, הסוחפת אותו אל תוכה, מאיימת לשבש את מהלך חייו. אסון רודף אסון, אהבות מתרסקות ל
כשאשתך קונה פתאום אקדח...
שתי יריות מהדהדות באישון לילה בבית מפואר
בצפון תל אביב.
גבר מתלונן במשטרה שאשתו ניסתה לרצוח אותו.
האם זו האמת?
מיהו הקורבן האמיתי?
מדוע כבולות ידיהם של שלטונות החוק?
עלילת זהות כפולה מיטלטלת בין תעלומות סבוכות, בין אהבה לשנאה, בין שפיות לטירוף ובין דמיון למציאות. חוקר משטרה עיקש, פסיכיאטרית מבריקה ושופ
תמר פיינגולד בת העשרים ואחת היא אשתו הצעירה והמאושרת של רבי צעיר באחת מן הקהילות החרדיות המתבדלות בברוקלין שבניו יורק. אך ערב אחד מתערער באחת עולמה הצפוי והבטוח כל כך. תמר נאנסת בידי פורץ שחור - עור. בתוך ייסורי הכאב והבושה, מבינה תמר כי היא צריכה לשתוק. לאיש אסור לדעת את הסוד הנורא. אם זה יוודע, תדבק בה תווית של מחוללת ואשמה ונישואי
"הי!" אמרתי כשהיא התכופפה והעיפה לי נעל אחת, "מה את עושה?"
"מה נראה לך שאני עושה?" היא התחילה להתעסק עם הנעל השנייה.
"אני חייב מקלחת", הודעתי לה.
"היית מת", היא התקרבה אלי עם המבט המסוכן ההוא בעיניים.
צעקתי כששפתיה נדבקו לשלי.
"הכאבתי לך, מותק?" שאלה בקול עדין ומתחשב.
"שורף פחד," אמרתי.
"את מי זה מעניין," היא התחילה למשוך לי את החולצה מה
בת קיבוץ, שנישאה לאמריקני והיגרה מן הארץ, זונחת לפתע הכל מאחוריה ונמלטת לישראל עם בתה בת השתים עשרה, בסיועו של אדם מסתורי. היא אינה מוכנה לגלות לאיש את הסוד הנורא שהיא נושאת בקרבה, גם לא כשסכנה אורבת לחייה. מה היא מסתירה? מדוע אין היא מוכנה לחשוף דבר? מה יקרה כאשר תתגלה לבסוף האמת האכזרית? עלילת המתח רבת התהפוכות, העומדת במרכז הספר "ג
קלאסיקה לגן ולבית הספר.
סיפור משל עם מסר של קבלת הזולת וחיי שלום.
אי אפשר לגדל ילדים בלי הספר הזה.
סיפורה הקלאסי והמשעשע של לאה גולדברג על יחסי שכנות טובים ועל אהבת הבריות ממשיך לשמח דורות של ילדים.
בְּעֵמֶק יָפֶה בֵּין כרמים וּשְׂדוֹת.
עוֹמֵד מִגְדָּל בֵּן חֲמֵשׁ קוֹמוֹת .
וּמִי גָּר בַּמִּגְדָּל?
בַּקּוֹמָה הָרִאשׁוֹנָ
הספר מספר על חמישה ילדים: סיגלית,
רון, אורי, רותי ואלון שמקבלים במתנה כל אחד בלון. לאורך הספר קורים דברים שונים ומשונים לבלונים, והם מתפוצצים אחד אחד, למעט הבלון האחרון.
מה קרה לבלונים וכיצד התפוצצו?
מה קרה לבלון שלא התפוצץ?
ספרה החדש של סינתיה פרימן, אחת הסופרות האהובות בארצות הברית, שספריה הקודמים מיו לרבי-מכר, עוסק בברירות חסרות-הגיל של האהבה והקשר הנפשי.
ג'אנט סטיבנס פותחת במסע ארוך ומרתק של גילוי עצמי. הוא מתחיל עם בואה לניו יורק מקנזס כצעירה בת תשע-עשרה, תמימה, נפחדת, חסרת ביטחון, חסרה הבנה עצמית ומודעות למקורותיה היהודיים. הוא נמשך בחיי נישואין
בטי מחמודי - אישה אמריקנית, מוצאת את עצמה לכודה בידי בעל אירני-אמריקני, שהפך את עורו. שבויה מאונס בארצו - היא מנסה להימלט מן הסיוט.
בטי נישאה לד"ר סייד בוזורג מחמודי, אירני-אמריקני, בשנת 1977. לאחר הולדת בתם מהטוב, ולאחר מהפכת חומייני, החל בעלה לגלות עניין מחודש במולדתו ובמשפחתו החיה בטהרן. וכך יצאה המשפחה לחופשה בת שבועיים באירן.
בטי
סיפורו הקסום של נער תמים המטייל בין הכוכבים השונים ונישא על כנפי הדמיון שבה את לב העולם כולו וזכה לאין ספור תרגומים. האיורים הנפלאים, הפשטות שמאחוריה מסתתרות תובנות עמוקות, גורמים לקוראים בני כל הגילים למצא את עצמם בסיפור - כאילו - ילדים זה.
"...קם בבוקר המפוזר ויושב על המיטה, ושואל: 'ישנתי כבר, או שכבתי זה עתה? זה שבחלון זורח - שמו שמש או ירח? עת לקום או עת לישון? לא כתוב על השעון!..' ... הנה כך הוא המפוזר, המפוזר מכפר אז"ר."
יעל מחפשת לעצמה בית משלה ומוצאת ארגז.
היא מסדרת אותו ומבלה שם עם חברה הטוב את שעות הפנאי.
יום אחד מגיע טרקטוריסט עם עגלה ואוסף את כל הגרוטאות שבחצר ואוסף גם את הארגז של יעל מבלי לשים לב שיעל נמצאת בתוכו.
מכאן ואילך עוברת יעל הרפתקאות שונות עד לשובה המוצלח הביתה.
איורים אורה איל.
אמצע שנות ה - 80.
כפר אילן הוא עוד מושב פושט רגל, אחד מני רבים.
כמו מלאך מושיע, או אולי נוכל, מגיע למקום תושב חדש: אלי מנשה, עורך דין ואיש חזון.
הוא מציע לתושבים רווחה ושגשוג וחודר לחייהם השלווים לכאורה של שכניו, בני - ובעיקר בנות - משפחת בראון.
אלי סוחף את אבי המשפחה אל תוכניות ההתעשרות שלו, משעשע את האם המרירה, מטריד בחיזוריו את הב