מה קורה כאשר פו הדוב פוגש את וודי אלן?
מה עשתה אליס על הספה של פרויד?
איך הצליח עמנואל קאנט לפגוש את מרילין מונרו?
האם אנו מבזבזים זמן או שהזמן מבזבז אותנו?
מהי משנתו הפילוסופית של ארנולד שוורצנגר?
מהו הקשר בין "מטריקס" ל"ארץ הפלאות"?
איך חוגגים מסיבת לא יומהולדת?
לכמה אדמה זקוק הרוזן טולסטוי?
איך הפך סנדלר חולמני למלך צרפת?
אומנות האהבה והעונג להיות נאהביםלבנות זוגיות יציבה, עמוקה ועוצמתית
לא נוכל להיות מאושרים ללא אינטימיות בחיינו. זו עובדה. כולנו משתוקקים לקשר אינטימי חם ועמוק, אולם לעיתים אנו פוחדים לחשוף את עצמנו לגמרי בפני בן הזוג.
בספר "7 רמות של אינטימיות" מת´יו קלי מנחה אותנו צעד אחר צעד כיצד להתגבר על פחדים ועל חששות על מנת לחוות אינטימיות
אנחנו רוצים קשר של אהבה, של יציבות, של ביטחון. אנחנו אומרים שהפעם זה יהיה אחרת, ושוב אותו הדפוס חוזר על עצמו - ואנחנו מוצאים את עצמנו בסרט שכבר היינו בו. האם יתכן שיש כאן משהו אחר? אולי אנחנו הופכים את עצמנו באופן לא מודע לבלתי פנויים לקשר? פנויים לקשר דן בדרכים למצוא קשר בריא ומשמעותי, ומזהה את האופן שבו גברים ונשים מחבלים בקשר שהם
בספר זה, מדגים אנתוני רובינס, מומחה לשיפור ביצועים, כי ביכולתכם ליטול שליטה מידית על חייכם! ניתן לעצב מחדש את האמונות והערכים המכוונים את מחשבותיכם, רגשותיכם והתנהגותכם בכל רגע. החלטותיכם - ולא נסיבותיכם - מעצבות את ייעודכם. באותו סגנון דינמי ומבדר, המושך מאות אלפי אנשים לסדנאות בניהולו, ממלא אנתוני רובינס עמודים אלה בשיטות ובט
מהו הקשר בין המצב הנפשי שלכם לבין מצב בריאותכם? לאחר שנים רבות של הכחשה, הגיעו המדענים הבכירים בארצות - הברית למסקנה, כי הגוף והנפש הם אכן איבר אחד. מכאן הדרך פתוחה לגישה חדשה בכל הנוגע לבריאות ולמחלה, למודעות גופנית ולמדיטציה ולקשר ההדוק שבין תפקוד גופני לבין מצב נפשי. לפניכם ספר הכתוב בלשון ברורה, פשוטה ומובנת, ומיועד לכל אלה התו
אנשים אוהבים להרגיש חכמים, אבל מעדיפים לא לעבוד קשה בשביל הידע. לא נעים להודות בזה, אבל בסופו של דבר, אנחנו לא עד כדי כך משכילים. העובדות קצת מטושטשות אצלנו, אנחנו מתקשים להבדיל בין מגילות ים המלח למגילת אסתר ובין אסטרונומיה לאסטרולוגיה. חלקנו משוכנעים שהרקולס מנחה בערוץ הספורט, ושדקארט זה בכלל שם של יין.
זאת לא אשמת המורים שלנו.
בספר הזה אושו יוצא מן הקביעה ששמחה היא טבעם היסודי של החיים. שמחה היא המימד הרוחני של אושר, מצב שבו אתה מתחיל להבין את ערכך הפנימי ואת מקומך בסדר הדברים ביקום.
קבלת השמחה כהלך רוח בסיסי בחיים היא החלטה "לזרום עם הדברים כפי שהם," ולהיות אסיר תודה על עצם החיים ועל כל האתגרים והזדמנויות שהם מציבים בדרכך, במקום להציב תנאים או דרישות לא
כל אחד יכול לחולל שינויים בחייו.
בימי קדם, שאפו האלכימאים להפוך עופרת לזהב. שאיפה המאפיינת את המין האנושי מאז ומעולם. טארה בנט-גולמן, פסיכולוגית קלינית בהכשרתה, טוענת כי אפשר גם אפשר להפוך עופרת רגשית לזהב - להפוך את רגעי הבלבול והכאב הרגשי שלנו לבהירות שופעת תובנה.
הספר "אלכימיה רגשית" משרטט עבורנו את מפת המוח ומראה כיצד מרבית
היה פשוט אתה עצמך, רגיל ומיוחד במינו, וממש את ייעודך. אף לא אחד אחר יכול לעשות זאת בשבילך.
אתה יכול לספוג אותי, אתה יכול ללכת אחרי, אני מעולם לא הלכתי אחרי אף אחד, הלכתי בדרך שלי.
לך תהיה הדרך שלך. אתה תהלך בשביל, שאיש מעולם עוד לא הילך בו, ואיש לא יהלך בו שוב.
הבנה אינה שייכת לזמן. אין זה עניין של יותר ניסיון. אין זו כמות ההתנסות שעוש
הספר מציג את תורתו של המחבר, מיסד אגודת החברים, בית ספר של הדרך הרביעית במסורת גורדייף-אוספנסקי.
רוברט ארל ברטון הוא המייסד והמורה הרוחני של בית הספר fellowship of friends.
בצעירותו למד רוברט בצורה מקיפה את תורתה של הדרך הרביעית תחת הנחייתו של המורה והבמאי אלכס פרנציס הורן כפי שהוצגה למערב על ידי גיאורג גורדייף ופיטר אוספנסקי. רוברט התמק
פעם בדור מופיע ספר המשנה את חייהם של קוראיו. האלכימאי הוא ספר כזה, אולי בשל המשמעות האוניברסלית שלו: אדם נוטש את אורח חייו ויוצא להגשים חלום. בסיומו של מסע ארוך ורב השראה הוא מגלה אמיתות מופלאות, על החוכמה שבהקשבה לרחשי לבנו, על היכולת לזהות אותות הנקרים לנו במסלול חיינו, על חשיבותה של התבוננות בעצמנו, ומעל הכול - על הצורך ללכת בעקב
מה הקשר בין השטות שפלטנו בארוחת הערב אמש ובין חיידקים טורפים? מה משותף להזדמנויות שהחמצנו ולממצא חשוד בבדיקה רפואית? מזווית הראייה המקורית המוצעת בספר שלפנינו, כל אלה הם רעשים - הפרעות לסדר היום, למחשבה, לשקט הנפשי, ליכולת לממש את עצמנו ולאיזון בחיינו שאנו כה משתדלים בעבורו. על פי גישה זו, הרעש נמצא בכל מקום בסביבתנו, החל במטרדים ח
"ספר המתים והחיים הטיבטי" הוא יצירת מופת למשתמש בנושאי החיים והמוות. זהו מקור מופלא של השראה דתית המגיע מתוך הליבה הפנימית של המסורת הטיבטית.
סוגיאל רינפוצ'ה מציג לפנינו בדרך ברורה ובהירה את תמצית הבודהיזם הטיבטי. בתוך כך הוא בוחן את המכשולים ואת התגמולים הנמצאים על שבילי הדרך הרוחנית.זוהי חכמת טיבט במיטבה וללא ספק הקלאסיקה הרו
רוב בני האדם החיים בעולם המודרני גדלים על ברכי השאפתנות. אנחנו לומדים להאמין שהישגינו, הביצועיםשלנו, הרכוש שצברנו, המקצוע שלנו ומה שאחרים חושבים עלינו הם הדברים שמגדירים אותנו וקובעים את ערכנו.
אם גם אתם מאמינים בכך, ד"ר וויין וו. דייר יאמר שנפלתם קורבן למה שהוא מכנה "ששת השקרים שהאגו (העצמי המזויף שלנו) רוצה שנאמין בהם".
בספרו ה
דן מילמן, מחברם של מספר רבי מכר, מציג שיטה מודרנית להבנת מטרת החיים המבוססת על תורה עתיקה שסייעה למאות אלפים למצוא משמעות כיוון וייעוד חדשים בחייהם.
בספר "החיים שנועדת לחיות" מתוארים:
* שלושים ושבעה נתיבי החיים
* שיטה מדוייקת לקביעת נתיב חייכם ונתיב חייהם של אחרים
* הנושאים המרכזיים, הכישורים המולדים והדרכים המיוחדות הקשורות
טנזין גאיצו, הדלאי-לאמה הארבעה עשר של טיבט, הוא מנהיגו הרוחני והמדיני של העם הטיבטי. הוא נולד ב-6 ביולי 1935, בכפר קטן בשם טאסקאר שבמחוז אמדו, בצפון מזרחה של טיבט. כשהיה בן שנתיים, הוא הוכר כגלגולו של הדלאי-לאמה השלושה-עשר. בהתאם למסורת הטיבטית הוא הובא ללהאסה, בירת טיבט, והוכתר בשנת 1940. בשנת 1950, בהיותו בן חמש עשרה, הוא התבקש לקבל על עצמו
כל אדם שואל את עצמו מניין בא ולאן הוא הולך. אנקור מחזיר אותנו אל חלק קטן זה של עברנו, השמור בזיכרוננו, הרבה לפני שנולדנו בעולם הזה. העלילה מתרחשת לפני כאחד עשר אלף חמש מאות שנה ולעיתים בתוך נפשו של הקורא. מסעו של נסיך אטלנטיס אל מקדשי החכמה העתיקים, דרך תהליך חניכות למסתורין ועד המלחמה הגדולה. לפני שובו של המלך וחזרה אל ימי המבול, נו
אנסטסיה סטיל, סטודנטית לספרות, יוצאת לראיין את היזם הצעיר והמצליח כריסטיאן גריי.
במשרד רחב הידיים שבקומה העשרים היא פוגשת גבר מבריק ויפה תואר שגורם לה, פשוטו כמשמעו, לאבד את שיווי המשקל. היא מופתעת מהעוצמה שבה היא נמשכת אליו, ומופתעת עוד יותר לגלות שלמרות חוסר ניסיונה – גם הוא רוצה בה. ואז הוא מסביר לה מהם התנאים שלו, והיא מגלה מה