מסרון ובו מילה אחת - ´הצילו´ - מטלטל את עולמה של יולי, סופרת מצליחה המתגוררת עם בתה ובן זוגה.
האירוע הטראומטי, שמעורבים בו בתה ואחד מחבריה הוותיקים, סוחף את יולי בחזרה אל עברה, אל אהבה גדולה שהוחמצה, וגם אל עולמות אחרים, שאליהם היא מגיעה באמצעות תקשור.
האם ישכיל המדריך הרוחני שלה, הנגלה אליה בחלומותיה, להוביל אותה לקראת תיקון שבסופו
אנסטסיה סטיל, סטודנטית לספרות, יוצאת לראיין את היזם הצעיר והמצליח כריסטיאן גריי.
במשרד רחב הידיים שבקומה העשרים היא פוגשת גבר מבריק ויפה תואר שגורם לה, פשוטו כמשמעו, לאבד את שיווי המשקל. היא מופתעת מהעוצמה שבה היא נמשכת אליו, ומופתעת עוד יותר לגלות שלמרות חוסר ניסיונה – גם הוא רוצה בה. ואז הוא מסביר לה מהם התנאים שלו, והיא מגלה מה
אילזבת קובלר-רוס יודעת מה להגיד במצבים שבהם רוב האנשים מאבדים בהם את הלשון ואת העשתונות. היא מטפלת באנשים שעומדים למות ובילדים ומבוגרים שעומדים לאבד את יקיריהם.
בסדרת ההרצאות שלפניכם, שנערכו בשבדיה ובארצות הברית, היא מספרת בדרכה הפשוטה ומלאת ההומור על דרכה ועל המסע שעברה.
מדברי הביקורת על ספריה:
כתיבתה מספקת תובנות, שכל מי
זהו סיפורה של מריה, שחוותה שברון לב בתקופת ההתבגרות שלה, אשה יפה שיכלה להינשא בקלות אבל התגלגלה לז'נבה ונעשתה שם לזונה מקצועית. לאחר ששמע את סיפורה, ואת סיפוריהן של עוד נשים כמותה, החליט קואלו שתהא זו דרך מצוינת לעסוק בנושא שהעסיק אותו זמן רב:
"כדי לכתוב על הצד המקודש של הסקס, נחוץ להבין את צידו המחולל." " סיפורי איננו מתיימר להיות
את הסוד שסופייה מגלה בגיל שמונה-עשרה היא מחליטה לנצור בלבה לעד. היא מתנתקת מעברה ונישאת לגבר אנגלי שפגשה באתונה, עוקרת מיוון ללונדון ומקימה משפחה. אבל ערב נישואי בתה, אלקסיס, שב העבר ומתדפק על דלתה. סופייה מבינה שכדי לאפשר לבתה להכיר את עצמה ולמצוא את דרכה בעולם, עליה להתפייס עם משפחתה ועם תולדותיה. כשאלקסיס מחליטה לנסוע לכרתים, סו
משלוח חדש של בגדים משומשים מאמריקה הגיע לקרובים של אמא.
אני בוחרת חולצה חומה ואחותי נותנת לי גופייה אדומה ללבוש מתחת לחום. "כי אז זה נראה מצחיק", היא אומרת, "ואנשים חושבים שתיכננת את זה". "למה מצחיק?" אני שואלת בעצב."
כי עדיף להיראות מתכונן מאשר עני", עונה אחותי, ומיישרת לי את העוני.
מילדות חמה במשפחה רומנית בלב העוני של שכונת וא
בקצב חיים שאין בהם רגע דל... כשמגיעה שעת אמת... כשמקווים שהזמן יעצור מלכת... כמה הרבה אפשר לומר במעט מילים.
קלייר בת החמש-עשרה ואמה חיות על זמן שאול. הן לא יודעות את זה. עדיין לא. חיי היומיום עמוסים במטלות. קלייר מחלקת את זמנה בין בית הספר, חברים ועבודה כשמרטפית; אמה החד הורית, כורעת תחת נטל העבודה בבית החולים. הן חיות תחת קורת גג אחת, אך
"אבדתי את אמא!" "אל תבכה קופיף," אמר פרפר נחמד. "נמצא לך אמא תיכף ומיד. בוא נחשוב ביחד. תגיד לי, מה גודלה?" "גדולה יותר ממני - איזו שאלה!" הקופיף הקטן נותן לפרפר סימנים כדי שיעזור לו למצוא את אמו, אבל הפרפר מתבלבל ומתבלבל. האם הם יפגשו בין כל החיות את אמו האמיתית של הקופיף? ספר פעוטות חדש מאת הסופרת ג'וליה דונלדסון והמאיר אקסל שפלר, יוצרי ר
ספרי פנוקי, רבי - המכר, האהובים על כל הילדים:
1. איפה פנוקי?
2. פנוקי יוצא לטיול.
3. יום הולדת לפנוקי.
4. פנוקי הולך לגן.
5. פנוקי הולך לקרקס.
6. פנוקי הולך לים.
7. פנוקי מבקר בחוה.
8. אחותו הקטנה של פנוקי.
9. פנוקי ישן אצל חבר.
10. פנוקי בגן הצבורי.
11. הטיול השנתי של פנוקי.
12. פנוקי אופה עוגה.
13. פנוקי הולך למסבה.
תירגעי, איז´ה מיה, ילדה שלי. הכול יהיה בסדר. זה רק עוד גבר. אפשר גם בלעדיו, כולנו עשינו את זה, גם את תצליחי..."
מיה פלדמן, הפסנתרנית הצעירה והמוכשרת, היא נצר לשושלת נשים חזקות, עצמאיות ושבורות לב. כמו אמה גאולה וסבתה בקה, גם היא השיגה את הגבר שבו חשקה ואיבדה אותו לטובת אחרת. כשהיא שוקעת בתהום הייאוש עולה מתוכה קול נחוש ורך, זר ומוכר הלו
המחזה המפורסם ביותר של בקט, ואולי המחזה החשוב ביותר במאה העשרים, מוגש כאן לקורא העברי בתרגום חדש, שהוא גם תרגום ראשון מן המקור הצרפתי של המחזה.
ג'ירפה לא עפה הוא סיפורן של שתי נשים שרוטות ושורטות אשר הצליחו להתגבר על חוסר ביטחון, מחלה, בגידה ודעות קדומות, להפנים את העובדה שזוגות מושלמים יש רק בחנות נעליים ולהקים בית ספר ייחודי לעיצוב שלומדים בו לא רק לעצב מרחב מחיה אלא גם לחיות את החיים עצמם, במלואם.
שתי הנשים הללו, השונות כל כך, הן הקטבים בחייו של נועם, תלמיד בבית ספרן, ש
יש בדיר טלה קטן / וכולו לבן, לבן / רק שחורות הן שתי אזניו / ושחור הוא הזנב. / לפרה האדומה / יש עגלה קטנה, חומה./ את ראשה היא ליקקה / ונתנה לה נשיקה. // האם יש בינינו אחד שהחרוזים הללו לא גורמים לו להתגעגע אל ימי ילדותו? הפרפר הנחמד, הפרח הורוד, הדוגרת ואפרוחיה, הטרקטור, הכלב הנאמן וידידיהם, היו כאן הרבה לפנינו, עוד לפני קום המדינה. יותר מיובל
הולי וגרי היו נשמות תאומות. חברים עוד מימי התיכון, נשואים שמונה שנים, ואף אחד לא יכול היה לדמיין את הולי בלי גרי ואת גרי בלי הולי. גם כשהיו רבים, היה זה תמיד עם הרבה אהבה וצחוק.
ואז קרה הדבר הנורא מכל: גרי מת ממחלת הסרטן, והולי נותרת לבד. אבל גרי, שצפה מראש איך ייראו חייה של אשתו אחרי מותו, חזר אליה עם עשרה מכתבים שהותיר אחריו. מכתבים ש
יעל מחפשת לעצמה בית משלה ומוצאת ארגז.
היא מסדרת אותו ומבלה שם עם חברה הטוב את שעות הפנאי.
יום אחד מגיע טרקטוריסט עם עגלה ואוסף את כל הגרוטאות שבחצר ואוסף גם את הארגז של יעל מבלי לשים לב שיעל נמצאת בתוכו.
מכאן ואילך עוברת יעל הרפתקאות שונות עד לשובה המוצלח הביתה.
איורים אורה איל.
הסיפור המפורסם על התאומות אורה ולי שלא ידעו אחת על קיומה של השנייה, עד אשר קייטנת קיץ הפגישה ביניהן.
בין השתיים נרקמה מערכת יחסים מיוחדת במינה ומטרה אחת להן: לאחד מחדש את המשפחה.
הסופר והעיתונאי אריך קסטנר נולד בעשרים ושלושה בפברואר 1899 בעיר דרזדן שבגרמניה. אימו, אידה, בת הקצב אוגוסטין, היתה נשואה לאמיל קסטנר, מעבד עורות, שאימץ את
מהו הלקח של התעללות, הזנחה, נטישה, דחייה? מהו הלקח כשמאבדים מישהו שאוהבים באמת? מהם בדיוק הלקחים של הזמנים הקשים בחיים? סופרת רבי - המכר איינלה ונזנט חיה חיים קשים והגיעה להישגים מדהימים. האתגרים העצומים שהחיים הציבו בפניה חשפו את כישוריה והעניקו לה תבונה אנושית נדירה. בספר זה היא משתמשת בנסיונה האישי כדי להראות לנו איך להפוך את קש
"נכנסתי לחדר המלון בקומה העשירית משוכנעת שאני יודעת לאן ולמה אני נכנסת. החשבון שעשיתי בדרך נראה לי ברור ופשוט: גבר נשוי, במורה רווקה... יהיה מהיר, קצר ואלגנטי.
יצאתי משם מאוהבת. ולא מבינה איך בדיוק, ומתי, נתתי לזה לקרות לי."
"זה לא שאני לא אוהבת" מגולל את קורותיה של שנה אחת של התפכחות בחייה של נילי, אשת קריירה צעירה ורווקה שקשריה עם
בספר "אמא ומשמעות החיים" שוב מתגלה ארווין יאלום, מחבר "כשניטשה בכה", "על הספה", ו"תליין האהבה", כחוקר אמיץ של נפש האדם, בעת שהוא מנחה את מטופליו - ואת עצמו - בדרך אל התמורה הגדולה.
בכושר ביטוי, בפירוט רב ובכושר אבחנה חד עין, מציע לנו יאלום מבט ראוי להפליא, וכמעט אסור, אל לבו של המטפל ואל נפשו, ומציג לפנינו שורה ארוכה של דמויות הנחקקות