רוגר בראון הוא צייד ראשים בשירות תאגידי ענק סקנדינביים.
הוא מבריק, משכיל, ערמומי ודיסקרטי, ורק מעטים יודעים שהוא מספר אחת בתחומו.
בראון יודע הכול על כולם אבל אף אחד לא יודע עליו כלום.
למשל, אף אחד לא יודע שעל אף שכרו האסטרונומי, את סגנון החיים הראוותני שלו
ואת הגלריה לאמנות של אשתו הוא מעדיף לממן באמצעות ציד מסוג אחר.
בפתיחת אח
בברית המועצות של סטלין אין פושעים ואין מעשי פשע מלבד פשעים נגד המדינה.
לכן, כשגופתו של ילד נמצאת על פסי רכבת במוסקבה, נשלח אל הוריו לב סטיפנוביץ´ דמירוב, סוכן נאמן של המשרד לביטחון המדינה, כדי לשכנע אותם שבנם מצא את מותו בתאונה.
אבל האם הוא משוכנע בכך בעצמו?
ואולי בכל זאת פועל בגן העדן הקומוניסטי רוצח סדרתי?
בחשאי ובניגוד לעמדת
פרופסור לספרות שאיבד את משפחתו בתאונת מטוס שוקע בדיכאון ומאבד עניין בחיים. קטע מסרט אילם שראה במקרה בטלוויזיה מצליח להצחיק אותו לרגע, והוא נדחף לחקור את יצירתו הראינועית של יוצר הסרט ולכתוב עליה ספר. לאחר פרסום ספרו, מגיע אליו יום אחד מכתב ובו המידע הבלתי סביר שהקומיקאי, שאיש לא ראה אותו מאז נעלם לפתע בשנת 1929, עודנו בחיים ורוצה לפ
טרילוגיית משחקי הרעב מתרחשת בעתיד, בצפון אמריקה, על אדמת מדינת פאנם הבדיונית, שעיר בירתה הוא הקפיטול העשיר בעל הטכנולוגיה המפותחת, הממוקם בהרי הרוקי. מלבד הקפיטול, פאנם מחולקת ל-13 מחוזות, שם האנשים עניים מרודים. הטרילוגיה מסופרת ממבטה של קטניס אוורדין, המתגוררת בחלק העני ביותר של מחוז 12 שנקרא "התפר", שבו אנשים באופן קבוע מתים מרעב.
אשמת הכוכבים הוא סיפור של אהבה בלתי-אפשרית, בתנאים בלתי-אפשריים, שלא ישאיר עין יבשה גם בקרב הציניים שבקוראים. זהו סיפור אהבתם הלא צפויה של הייזל ואוגאסטוס, שניהם מתבגרים חולי סרטן, שיוצאים למסע משותף בעקבות ספר עלום. אבל הסיכום היבש הזה לא עושה צדק לספר המצחיק-מורבידי, החכם, הפילוסופי-אך-לא מתפלסף, השנון והמרגש הזה ולגיבוריו, שנעים
פריז, יולי 1942: שרה בת העשר ומשפחתה נעצרים על ידי הנאצים באקציה של "וֶל־ד´איב". לפני שהמשטרה לוקחת אותם, שרה נועלת את אחיה הקטן, מישל, במסתור החביב עליהם, הארון שבחדרם. היא שומרת על המפתח במחשבה שתחזור בתוך שעות ספורות.
פריז, מאי 2002: לקראת מלוא שישים שנה לוול־ד´איב מתבקשת ג´וליה ג´רמונד, עיתונאית אמריקאית, לכתוב על היום השחור הזה בעב
לַלִי זֵלמַן לא רוצה להיות אחת מלקוחותיו של העסק שהקימה: משרפת הגופות בקיבוץ יונה – הענף שאולי יצליח להציל ממוות את הקיבוץ הגוסס. לכן, כשהיא נכשלת במציאת תורם כליה עבורה מקרב בני משפחתה, היא לא בוחלת בדרכים פחות כשרות להשגתה.
במקביל היא מתמודדת עם מגוון מקרים הזויים: קליינטים שמאוחסנים בתאי הקירור בחדר האוכל, גופות שמתחלפות ביני
תומאס לאנג הוא חייל בדימוס בשירות הוד מלכותה וג'נטלמן אנגלי. הוא מועסק לסירוגין כמאבטח אישים, שומר ראש לאנשי עסקים ויועץ ביטחוני למרבה במחיר. רוב הזמן הוא מובטל כרוני ועצלן רומנטי. כשמציעים לו לחסל תעשיין אמריקני הוא מגלה כי התכונות הדומיננטיות שלו בעוכריו. לאנג מסרב לחוזה הנדיב מצד אחד ומתאהב בבתו של יעד החיסול מצד אחר. מכאן ואי
"מתיה חשב שהוא ואליצ´ה כאלה, שני מספרים ראשוניים תאומים, בודדים ואבודים, קרובים, אבל לא מספיק כדי לגעת ממש."
מתיה ואליצ´ה, גיבוריו של רומן הביכורים הזה מאת פאולו ג´ורדנו, הם שתי נפשות פצועות, הנושאות את זכרת של אירועים קשים בעברן. בין השניים נרקם עוד בנעוריהם סיפור אהבה לא שגרתי. אולם חוסר יכולתה של הסביבה להבין אותם ותחושת הזרות ה
בכל בוקר, כאשר כריסטין מתעוררת משנתה, נדמה לה שהיא בשנות העשרים לחייה. בכל בוקר היא מגלה שזה לא כך.
היא כבר בת 47, אבל בעקבות תאונת דרכים היא מאבדת את כל זיכרונותיה בשנתה, שוכחת את שמה, את עברה, את האנשים בחייה. כאשר היא מתעוררת היא צריכה ללמוד מחדש מי היא ומי היתה. אבל האם מי שמספר לה על חייה אומר את האמת?
לפני השינה , הרומן הראשון של ס.
לגמרי במקרה גילתה פיית לוקהארט, שתדלנית בקונגרס האמריקני, את סודם של כמה מהאנשים בעלי העוצמה הרבה ביותר בעולם - ארגון סודי בתוך הסי–אי–איי שאינו מרוצה מצמצום סמכויותיו.
הארגון זומם לסחוט אנשי ממשל בכירים, לאיים עליהם בחשיפת סודותיהם ובכך לקבל יד חופשית לביצוע משימות ביון וחיסול בכל רחבי העולם. כעת הם חוששים מפני פיית ומשום כך ה
שון קינג ומישל מקסוול, צמד החוקרים הפרטיים, נקראים לסייע בזיכויו של אדגר רוי שנאשם ברצח ועצור בכלא שמור במיוחד במדינת מיין. הם בטוחים שכל מה שנדרש מהם הפעם זה "לחפור קצת" ולגלות הוכחות לחפותו. אך כבר בנסיעתם הראשונה לאורך החוף המפורץ של מיין הקרה, הם מבינים ששום דבר אינו מתנהל כמתוכנן במשימה המסוימת הזו. עורך־הדין ששכר אותם - חברו ה
משפחת בלוך-באואר היתה שושלת יהודית רבת עוצמה שהטביעה את חותמה על חיי הכלכלה, החברה והאמנות בווינה של שלהי המאה התשע-עשרה. בן המשפחה, הסוחר העשיר פרדיננד באואר, הזמין מאחד הציירים המפורסמים בבירה התרבותית, גוסטב קלימט, דיוקן של אשתו אדֵלֶה בלוך-באואר. המפגש בין קלימט לאדלה היפיפייה הוליד את אחד הסמלים המובהקים של אמנות התקופה, הצי
מגוּנה ודחוי על ידי בני משפחתו כשוטה מגמגם, חלש אופי ורפה גוף, האציל הרומי קְלַאוּדיוּס טיבֶּריוּס דרוּסוּס נֵרוֹן גֶרמָניקוּס, העתיד לתדהמתו להיות לקיסר בשנת 41 לספירה, שורד בביטחה את מסכת התככים, המיתות המסתוריות, הבגידות, ההגליות, הטיהורים העקובים מדם, העינויים והאלימות חסרת הרחמים בעשורים הראשונים לקיומה של האימפריה הרומית.