» רשימות קריאה בהם מופיעים ספריו (19):
על התפר שבין פסיכולוגיה וכלכלה,
עסקים, כלכלה, ניהול, שיווק, יזמות, מנהיגות ומחשבים למכירה,
עסקים וכלכלה, ניהול ושיווק, ועזרה עצמית למכירה,
צריך להוסיף תמונה לאתר,
צריך להוסיף תקציר,
א,
עסקים וכלכלה,
ספרים שמכרתי,
עיון למכירה,
רשימת קניות,
כלכלה, עסקים וקבלת החלטות למכירה,
ספרי הדרכה ועזרה עצמית למכירה,
ארכוש בעתיד,
ראשונה,
דו,
אני אקרא מתישהו,
רוצה לקרוא,
אספן ספרים,
2020,
עוד ...
|
1.
|
|
אל ריס וג'ק טראוט, המחברים של רבי-המכר "מלחמות השיווק" ו"שיווק במהופך", נעזרו בארבעים שנות הניסיון שלהם בשיווק כדי להגדיר את הכללים החשובים ביותר החלים על עולם זה.
עתה, לראשונה, הם מרכזים בספר אחד 22 אמצעים וחוקים שעליהם חברות קמות ונופלות. המחברים בוחנים את מסעי השיווק שהצליחו ואת אלה שנכשלו, ומתארים מדוע הצליחו חברות להתבלט מן השאר ולהפוך לגופי-ענק ומאידך, מדוע היו רעיונות טובים שמעולם לא הגשימו את הציפיות שתלו בהם. והם מעלים רעיונות משלהם, כיצד אפשר להצליח יותר. דוגמאות של כמה מחוקי הברזל:
חוק הסולם: גם אם לא הפכת למספר 1, הקרב אינו אבוד. לעיתים מוטב להיות זנב לאריות מאשר ראש לשועלים - רק אז תוכל לעמוד מקרוב על החולשות של המתחרים העולים עליך.
חוק הרחבת הקווים: אם ברצונך להיות הכל בשביל כולם, סופך שתסתבך. חברות שהתרחבו מעבר ליכולתן מאבדות תמיד נתח שוק.
חוק גילוי הלב: אם ברצונך להיראות טוב יותר בעיני קהל המטרה שלך - ספר לצרכן מה הבעיה שלך, ציין את הנקודות השליליות והיה כן כלפיו.
בגילוי-לב ובסמכותיות, משתפים אל ריס וג'ק טראוט את הקורא בכללים המבטיחים הצלחה מובטחת בעולם השיווק הבינלאומי. ...
|
2.
|
|
אל ולורה ריס, מחבריהם של רבי מכר ואסטרטגים שיווקיים בעלי מוניטין עולמיים, נושאים את בשורת העידן החדש של יחסי הציבור. המותגים הגדולים של היום באים לעולם באמצעות חשיפה תקשורתית ולא באמצעות פרסום. על כך יעיד מבט מדוקדק אל ההיסטוריה של המותגים המודרניים המצליחים ביותר. מספר מעורר פליאה של מותגים, ובהם פאלם, סטרבקס, בודי שופ, וול - מארט, רד בול וזארה, נבנו בלי מסעי פרסום. באמצעות בחינה לעומק של מסעי יחסי - ציבור ושל מסעי פרסום, מספק הספר "שקיעת הפרסום ועליית יחסי הציבור" רעיונות חשובים לאנשי שיווק, ובה בעת מוכיח מדוע: * גורם האמינות, שהוא הגורם המכריע בבנית מותגים, מוגבל מאוד בפרסום. רק יחסי הציבור יכולים להעניק למותג אמינות. * יש לזנוח את גישת "המפץ הגדול", המקובלת כל - כך בקרב פרסומאים, לטובת בנייה איטית של המותג באמצעות יחסי ציבור. * יש להשתמש בפרסום לשימור מותגים, לאחר שהתבססו בעזרת חשיפה תקשורתית. אין ספק שספר אמיץ זה יטלטל את עולם השיווק. אל ריס הוא אסטרטג שיווקי מהנודעים בעולם. ריס היה שותף בכתיבת רבי מכר רבים ויחד עם שותפתו ובתו, לורה ריס, כתב גם את הספר 22 חוקי הברזל של בניית מותג (בעברית בהוצאת מטר). חברת הייעוץ שלהם Ries & Ries באטלנטה, עובדת עם חברות רבות הנמנות עם רשימת 500 Fortune. למידע נוסף, בקרו באתר: www.ries.com...
|
3.
|
|
השיווק הוא מלחמה! מאז מלחמת העולם השניה אמרו לנו מומחי - שיווק, כי "הלקוח הוא מלך". אומנם מי שנהגו על - פי תורה זו ראו לעיתים קרובות סכומי עתק יורדים לטמיון במהלכי שיווק אמיצים, אך הרי - אסון. כדי להצליח היום, חייבת חברה לפעול כשפניה את התחרות. היא חייבת להתחכם למתחרים, להערים עליהם, לאגף אותם ולגבור עליהם. בקצרה, שיווק הוא מלחמה שבה המתחרים הם האוייב והלקוחות הם שדה הקרב שיש לכבשו. בספרם "מלחמות השיווק" מראים לנו אל ריס וג'ק טראוט כיצד חברות ענק מאמצות אסטרטגיות צבאיות במלחמות בשיווק שלהן. אין דרך אחת ויחידה כדי ללחום את מלחמות השיווק. המחקרים מצביעים על ארבע: מגננה, מתקפה, איגוף וגרילה. בחירת הדרך המתאימה לך ביותר מבין אלה, היא ההחלטה הראשונה והחשובה שעליך לקבל בטרם תצא למלחמת שיווק. המחברים, בעלי חברה לפרסום ולשיווק בניו - יורק, פיתחו במהלך השנים אסטרטגיות שיווקיות עבור חברות אמריקאיות גדולות ונודעות. הם משבצים בספרם אירועים ודוגמאות ממלחמות הקולה, המחשבים, ההמבורגרים והבירה, שבחלקן השתתפו אישית, ומתארים כיצד יישום אסטרטגיות צבאיות יכול היה להביא לידי שינוי קיצוני במהלך מלחמות אלה, ובמקרים רבים אכן הכריע את הכף. ומה הבשורות בספר לעוסקים בשיווק? שעליכם להיות ערוכים למלחמה שיווקית, שתכנון מערכת שיווק מוצלחת דומה יותר ויותר לתכנון מערכה צבאית, וכי כדאי להתחיל ללמוד כבר עכשיו את העקרונות. תפסו עמדות, חבשו קסדות, לבשו אפודי - מגן והכונו לקרב! לעוסקים בשיווק מומלץ הספר "שיווק בגדול" בהוצאת "מטר"....
|
4.
|
|
בשעה שאנחנו עוברים למאה ה - 21, השאלה החשובה ביותר שנשאלת בעסקים היא: מה בדעתנו לעשות בנוגע לאינטרנט? אל ריס ולורה ריס הם אולי האנשים המיומנים והמתאימים ביותר לתת מענה על שאלה זאת. הם לא רק מחברי רב - המכר בתחום העסקים "22 חוקי הברזל של בניית מותג", אלא גם יועצים לעשרות חברות שמופיעות ברשימת ה - 500 של כתב העת Fortune. הספר "11 חוקי הברזל של בניית המותג באינטרנט" הוא חומר עזר מהימן לכל עסק שרוצה לעלות על הכביש המהיר של האינטרנט. הספר מציג 11 חוקים חצופים, נועזים, תמציתיים וברורים. בספר תלמדו מדוע: *האינטרנט יכול להיות עסק או אמצעי תקשורת של המותג שלכם, אך לא שניהם בעת ובעונה אחת. *אינטראקטיביות היא המרכיב החשוב ביותר בכל אתר אינטרנט. *שם סתמי כמוהו כנשיקת מוות למותג אינטרנט. *להיות במקום שני בקטגוריה, כמוהו כלא להיות כלל. *עליכם להיות זריזים, ראשונים וממוקדים. כן תלמדו בספר כיצד: *לבנות מותג שישלוט בקטגוריה לאורך זמן. *למצוא שם פרטי (במקום שם כללי) לאתר האינטרנט שלכם. *להכניס את המותג שלכם לשוק הגלובלי. *להימנע מהטעות החמורה ביותר במיתוג באינטרנט: האמונה שאתם מסוגלים לכל דבר. האינטרנט הוא האתגר המרכזי בעולם השיווק של היום. מי שרוצה להפוך מותג להצלחה גלובלית יוצאת דופן, אל לו להתעלם מעצות חכמות אלה....
|
7.
|
|
בספרם החדש והמרתק, מוצא המותגים, לוקחים אל ולורה ריס את הרעיון המהפכני של דרווין על האבולוציה ומיישמים אותו על תהליך המיתוג. התוצאה היא אסטרטגיה חדשה, יעילה ומרשימה, ליצירת מוצרים חדשניים ולבניית מותגים מצליחים, שיובילו אתכם להשגת הצלחה עסקית.אל ולורה ריס מסבירים כיצד תנאים משתנים בשוק יוצרים אינספור הזדמנויות לבניית מותגים חדשים ולצבירת הון. אבל ההזדמנויות האלה אינן נמצאות היכן שמרבית האנשים והחברות מחפשים אותן – בהתכנסות (convergence) של קטיגוריות קיימות כגון הטלוויזיה והמחשב, הטלפון הסלולרי והאינטרנט.ההזדמנויות מצויות דווקא בכיוון המנוגד – בהסתעפות (divergence). המחברים מאמצים את מסקנות המבקרים של דרווין, שמינים חדשים צצים מתוך הסתעפותם של מינים קיימים ומשרטטים אסטרטגיה יעילה ליצירת מותג מצליח ולהחדרתו לשוק.במוצא המותגים תלמדו כיצד:להפריד ולמשוללנצל מוקדי הסתעפות להשתמש בתיאוריות של הישרדות הראשונים והישרדות השנייםלרתום למטרתכם כוחו של הגיזוםאל ולורה ריס הוציאו מתחת ידם את הספר המושלם בנושא המיתוג, כשהם מתבססים על מחקרים מאירי עיניים בנושא מוצרי התכנסות שנכשלו, וכנגדם סיפורי הצלחה כובשים של מוצרים שעשו חיל הודות להסתעפות. מוצא המותגים ילמד אתכם באופן מעמיק כיצד לבנות מותג מנצח שיוביל אתכם להצלחה בעולם המותג רב הסיכונים.אל ריס ובתו- שותפתו לורה ריס, הם מיועצים השיווק הנודעים ביותר בעולם. החברה שהקימו באטלנטה, Ries&Ries יועצת לרבות מחברות Fortune500. השניים הם מחברי רבי-המכר 22 חוקי הברזל לבניית מותג/ שקיעת הפרסום ועליית יחסי ציבור....
|
|