11 חוקי הברזל של בניית מותג באינטרנט / אל ריס ולורה ריס

11 חוקי הברזל של בניית מותג באינטרנט

אל ריס ולורה ריס

יצא לאור ע"י הוצאת מטר, בשנת 2000, מכיל 144 עמודים, תירגום: יעל זיסקינד -קלר.







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
376 התעניינו בספר

תקציר הספר
בשעה שאנחנו עוברים למאה ה - 21, השאלה החשובה ביותר שנשאלת בעסקים היא: מה בדעתנו לעשות בנוגע לאינטרנט? אל ריס ולורה ריס הם אולי האנשים המיומנים והמתאימים ביותר לתת מענה על שאלה זאת. הם לא רק מחברי רב - המכר בתחום העסקים "22 חוקי הברזל של בניית מותג", אלא גם יועצים לעשרות חברות שמופיעות ברשימת ה - 500 של כתב העת Fortune. הספר "11 חוקי הברזל של בניית המותג באינטרנט" הוא חומר עזר מהימן לכל עסק שרוצה לעלות על הכביש המהיר של האינטרנט. הספר מציג 11 חוקים חצופים, נועזים, תמציתיים וברורים. בספר תלמדו מדוע: *האינטרנט יכול להיות עסק או אמצעי תקשורת של המותג שלכם, אך לא שניהם בעת ובעונה אחת. *אינטראקטיביות היא המרכיב החשוב ביותר בכל אתר אינטרנט. *שם סתמי כמוהו כנשיקת מוות למותג אינטרנט. *להיות במקום שני בקטגוריה, כמוהו כלא להיות כלל. *עליכם להיות זריזים, ראשונים וממוקדים. כן תלמדו בספר כיצד: *לבנות מותג שישלוט בקטגוריה לאורך זמן. *למצוא שם פרטי (במקום שם כללי) לאתר האינטרנט שלכם. *להכניס את המותג שלכם לשוק הגלובלי. *להימנע מהטעות החמורה ביותר במיתוג באינטרנט: האמונה שאתם מסוגלים לכל דבר. האינטרנט הוא האתגר המרכזי בעולם השיווק של היום. מי שרוצה להפוך מותג להצלחה גלובלית יוצאת דופן, אל לו להתעלם מעצות חכמות אלה.


הקורא עיר הקורא מתי
רחל בית שמש לפני 5 שנים ו-5 חודשים מענה
צוק יקנעם לפני 5 שנים ו-5 חודשים מענה
shamir רמת השרון לפני 3 שנים ו-2 חודשים מענה



לקט ספרים מאת אל ריס ולורה ריס
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של אל ריס ולורה ריס






©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ