מוצא המותגים / ולורה ריס אל

מוצא המותגים

ולורה ריס אל

יצא לאור ע"י הוצאת מטר (טריוואקס),







ספר מעולה דירוג של חמישה כוכבים
5
100% בנים
2 בנים   0 בנות
גיל ממוצע:30
142 התעניינו בספר

תקציר הספר
252 עמודים.מספר חדש והמרתק, מוצא המותגים, לוקחים אל ולורה ריס את הרעיון המהפכני של דרווין על האבולוציה ומיישמים אותו על תהליך המיתוג. התוצאה היא אסטרטגיה חדשה, יעילה ומרשימה, ליצירת מוצרים חדשניים ולבניית מותגים מצליחים, שיובילו אתכם להשגת הצלחה עסקית.אל ולורה ריס מסבירים כיצד תנאים משתנים בשוק יוצרים אינספור הזדמנויות לבניית מותגים חדשים ולצבירת הון. אבל ההזדמנויות האלה אינן נמצאות היכן שמרבית האנשים והחברות מחפשים אותן – בהתכנסות (convergence) של קטיגוריות קיימות כגון הטלוויזיה והמחשב, הטלפון הסלולרי והאינטרנט.ההזדמנויות מצויות דווקא בכיוון המנוגד – בהסתעפות (divergence). המחברים מאמצים את מסקנות המבקרים של דרווין, שמינים חדשים צצים מתוך הסתעפותם של מינים קיימים ומשרטטים אסטרטגיה יעילה ליצירת מותג מצליח ולהחדרתו לשוק.במוצא המותגים תלמדו כיצד:להפריד ולמשוללנצל מוקדי הסתעפות להשתמש בתיאוריות של הישרדות הראשונים והישרדות השנייםלרתום למטרתכם כוחו של הגיזוםאל ולורה ריס הוציאו מתחת ידם את הספר המושלם בנושא המיתוג, כשהם מתבססים על מחקרים מאירי עיניים בנושא מוצרי התכנסות שנכשלו, וכנגדם סיפורי הצלחה כובשים של מוצרים שעשו חיל הודות להסתעפות. מוצא המותגים ילמד אתכם באופן מעמיק כיצד לבנות מותג מנצח שיוביל אתכם להצלחה בעולם המותג רב הסיכונים.אל ריס ובתו- שותפתו לורה ריס, הם מיועצים השיווק הנודעים ביותר בעולם. החברה שהקימו באטלנטה, Ries&Ries יועצת לרבות מחברות Fortune500. השניים הם מחברי רבי-המכר 22 חוקי הברזל לבניית מותג/ שקיעת הפרסום ועליית יחסי ציבור.










©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ