![]() |
|
|
תקציר הספר
אל ולורה ריס, מחבריהם של רבי מכר ואסטרטגים שיווקיים בעלי מוניטין עולמיים, נושאים את בשורת העידן החדש של יחסי הציבור. המותגים הגדולים של היום באים לעולם באמצעות חשיפה תקשורתית ולא באמצעות פרסום. על כך יעיד מבט מדוקדק אל ההיסטוריה של המותגים המודרניים המצליחים ביותר. מספר מעורר פליאה של מותגים, ובהם פאלם, סטרבקס, בודי שופ, וול - מארט, רד בול וזארה, נבנו בלי מסעי פרסום. באמצעות בחינה לעומק של מסעי יחסי - ציבור ושל מסעי פרסום, מספק הספר "שקיעת הפרסום ועליית יחסי הציבור" רעיונות חשובים לאנשי שיווק, ובה בעת מוכיח מדוע: * גורם האמינות, שהוא הגורם המכריע בבנית מותגים, מוגבל מאוד בפרסום. רק יחסי הציבור יכולים להעניק למותג אמינות. * יש לזנוח את גישת "המפץ הגדול", המקובלת כל - כך בקרב פרסומאים, לטובת בנייה איטית של המותג באמצעות יחסי ציבור. * יש להשתמש בפרסום לשימור מותגים, לאחר שהתבססו בעזרת חשיפה תקשורתית. אין ספק שספר אמיץ זה יטלטל את עולם השיווק. אל ריס הוא אסטרטג שיווקי מהנודעים בעולם. ריס היה שותף בכתיבת רבי מכר רבים ויחד עם שותפתו ובתו, לורה ריס, כתב גם את הספר 22 חוקי הברזל של בניית מותג (בעברית בהוצאת מטר). חברת הייעוץ שלהם Ries & Ries באטלנטה, עובדת עם חברות רבות הנמנות עם רשימת 500 Fortune. למידע נוסף, בקרו באתר: www.ries.com
פרסומת
קוראים עכשיו
התחילה לקרוא לפני 15 שנים ו-1 חודשים
|
לקט ספרים מאת אל ריס
שם הספר |
---|
מלחמות השיווק |
שיווק במהופך |
22 חוקי הברזל של השיווק |
המפתח להצלחה: מיקוד |
11 חוקי הברזל של בניית מותג באינטרנט |
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של אל ריס
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים