מלחמות השיווק / אל ריס

מלחמות השיווק

אל ריס & ג'ק טראוט

יצא לאור ע"י הוצאת מטר, בשנת 1990, מכיל 251 עמודים, תירגום: אורית פרידלנד (טל). עסקים וכלכלה » שיווק ופרסום







ספר מעולה דירוג של ארבעה כוכבים וחצי
4.5
1 בנים   1 בנות
גיל ממוצע:71
2168 התעניינו בספר


תקציר הספר
השיווק הוא מלחמה! מאז מלחמת העולם השניה אמרו לנו מומחי - שיווק, כי "הלקוח הוא מלך". אומנם מי שנהגו על - פי תורה זו ראו לעיתים קרובות סכומי עתק יורדים לטמיון במהלכי שיווק אמיצים, אך הרי - אסון. כדי להצליח היום, חייבת חברה לפעול כשפניה את התחרות. היא חייבת להתחכם למתחרים, להערים עליהם, לאגף אותם ולגבור עליהם. בקצרה, שיווק הוא מלחמה שבה המתחרים הם האוייב והלקוחות הם שדה הקרב שיש לכבשו. בספרם "מלחמות השיווק" מראים לנו אל ריס וג'ק טראוט כיצד חברות ענק מאמצות אסטרטגיות צבאיות במלחמות בשיווק שלהן. אין דרך אחת ויחידה כדי ללחום את מלחמות השיווק. המחקרים מצביעים על ארבע: מגננה, מתקפה, איגוף וגרילה. בחירת הדרך המתאימה לך ביותר מבין אלה, היא ההחלטה הראשונה והחשובה שעליך לקבל בטרם תצא למלחמת שיווק. המחברים, בעלי חברה לפרסום ולשיווק בניו - יורק, פיתחו במהלך השנים אסטרטגיות שיווקיות עבור חברות אמריקאיות גדולות ונודעות. הם משבצים בספרם אירועים ודוגמאות ממלחמות הקולה, המחשבים, ההמבורגרים והבירה, שבחלקן השתתפו אישית, ומתארים כיצד יישום אסטרטגיות צבאיות יכול היה להביא לידי שינוי קיצוני במהלך מלחמות אלה, ובמקרים רבים אכן הכריע את הכף. ומה הבשורות בספר לעוסקים בשיווק? שעליכם להיות ערוכים למלחמה שיווקית, שתכנון מערכת שיווק מוצלחת דומה יותר ויותר לתכנון מערכה צבאית, וכי כדאי להתחיל ללמוד כבר עכשיו את העקרונות. תפסו עמדות, חבשו קסדות, לבשו אפודי - מגן והכונו לקרב! לעוסקים בשיווק מומלץ הספר "שיווק בגדול" בהוצאת "מטר".


הקורא עיר הקורא מתי
אלצ'קו תל אביב לפני שנתיים ו-8 חודשים מענה


פרסומת




©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ