הפסיכולוג יושב במשרדו במרכז לטיפול בהפרעות חרדה. מטופלת חדשה הגיעה אליו - חשפנית שלקתה בפחד במה. מצוקותיה, המתגלות במהלך הטיפול, הולכות ומקרינות גם על חייו שלו.
בשעות הערב הפסיכולוג מרצה באוניברסיטה המקומית על עקרונות המעשה הטיפולי. הוא מנהל דיאלוג מתמשך, לעתים משועשע, בוטה ושנון, עם תלמידיו המעטים וביניהם אריק, חובב אופנועים מג
"הי!" אמרתי כשהיא התכופפה והעיפה לי נעל אחת, "מה את עושה?"
"מה נראה לך שאני עושה?" היא התחילה להתעסק עם הנעל השנייה.
"אני חייב מקלחת", הודעתי לה.
"היית מת", היא התקרבה אלי עם המבט המסוכן ההוא בעיניים.
צעקתי כששפתיה נדבקו לשלי.
"הכאבתי לך, מותק?" שאלה בקול עדין ומתחשב.
"שורף פחד," אמרתי.
"את מי זה מעניין," היא התחילה למשוך לי את החולצה מה
תירגעי, איז´ה מיה, ילדה שלי. הכול יהיה בסדר. זה רק עוד גבר. אפשר גם בלעדיו, כולנו עשינו את זה, גם את תצליחי..."
מיה פלדמן, הפסנתרנית הצעירה והמוכשרת, היא נצר לשושלת נשים חזקות, עצמאיות ושבורות לב. כמו אמה גאולה וסבתה בקה, גם היא השיגה את הגבר שבו חשקה ואיבדה אותו לטובת אחרת. כשהיא שוקעת בתהום הייאוש עולה מתוכה קול נחוש ורך, זר ומוכר הלו
"בניגוד לכל מה שחשבתי שידעתי, התברר לי שאת שלוות הנפש שרובנו מחפשים בשלב כזה או אחר בחיינו, אפשר להשיג גם בתוך הכאוס הקיומי היומיומי של המציאות הישראלית."
גל פיגועי התאבדות שפקד את ישראל הוביל את העיתונאית אושרת קוטלר בנגל למשבר מקצועי ואישי.
סיפור שמתחיל בדמעות הוא יומן מסע אמיץ וחשוף שבו מספרת קוטלר בנגל על השאלות הקיומיות שי
יוהנה הצעירה, המבריקה והמוכשרת מתמרדת כנגד המגבלות החברתיות של ימי הביניים, האוסרות על נשים ללמוד קרוא וכתוב.
כאשר אחיה נהרג, יוהנה לוקחת את בגדיו וזהותו, מצטרפת למנזר ומוסמכת לנזיר במקומו.
בתור האח יוהן, זוכה יוהנה למוניטין כמלומד נוצרי דגול.
היא מגיעה לרומא, שם היא נלכדת בסבך קשרי אהבה, תשוקה ופוליטיקה אך זוכה בסופו של דבר לה
"מחדל רפואי!" זעקה הכותרת בעמוד הראשי, "בתו היחידה של המיליונר בייליס מתה בניתוח רשלני."
גוש עבה חסם את גרונו של נועם.
רק לפני כמה שעות זה היה בסך הכול עוד ניתוח שהסתבך.
עכשיו, ממנתח צעיר מבטיח הוא הופך לאויב הציבור מספר אחת.
כמה ימים לפני שהחל הכול הם כלל לא הכירו.
נועם נציג היה עסוק בשגרה המתישה של רופא מנתח בבית חולים;
יעל לוי
טטיאנה מֵטָאנובה גרה בדירה דחוסה, וחולקת בה חדר אחד עם אחותה, אחיה ושני הוריה, בתנאי הדוחק שמזמנת רוסיה של סטאלין. כן, לנינגרד של 1941 היא עיר שימיה המפוארים מאחוריה. אבל כשגרמניה של היטלר פולשת לעיר ומטילה עליה מצור, התנאים האלה רק הולכים ומחריפים, ואל הדוחק מצטרפים דלות בלתי נסבלת ורעב קשה. זהו הרקע לרומן מרגש וסוחף, שבמרכזו סיפור א
הדס, מתמחה בבית - המשפט המחוזי בתל - אביב, מבקשת כבדרך אגב מסבתה רחל לספר לה על אהבה נושנה מימי עלומיה.
סיפור שמתחיל באורח תמים לכאורה הופך במהרה למסע מדהים לתוך חייה המרתקים של אשה צעירה, גאה וסוערת.
סודות אפלים, תשוקות, תהפוכות גורל, אהבות, אכזבות והחמצות על רקע מאורעות היסטוריים ששינו את פני המאה ועיצבו את דמות היישוב היהודי באר
"לי אין גבולות. אני אשיג את מטרתי בכל מחיר: בידיים, בשיניים, בסכינים, ואפילו על-ידי רצח"!
כשדפנה בז'רנו הייתה בת שש-עשרה, נשבעה לנקום בגבר שהיה אהבת נעוריה והתגלה כמפלצת – נקמה איומה. מעונה, מושפלת ועל סף טירוף, נדרה להילחם – כשכל האמצעים כשרים – ולעולם לא להיכנע יותר לפחד.
במשך ארבע-עשרה שנה חישלה את עצמה; בהעזה, בנחישות ובעורמה.
מהרגע בו פגש מבטו של רפאל ארמוזה בברק העיניים הכחולות של הנערה המסתורית, דבר לא חזר להיות כמו שהיה. אותו ברק שהכה ברפאל יפגע לאחר שנים בבנו גבריאל כשיפגוש את רוח‘ל, ולאחר מכן יפגע גם בלונה, בתו של גבריאל, כשתפגוש בדוד.
את סיפורן של האהבות הבוערות, הרגשות והיצרים העזים, והמציאות הכואבת שעוברים כחוט השני בין ארבעה דורות במשפחת ארמוז
תקציר
סגן אוריאל פרץ, מפקד בסיירת גולני, חלם להיות הרמטכ"ל המרוקאי הראשון. אבל אמו מרים ידעה שבנה הבכור לא יֵצא בשלום מלבנון, ומיום שהתגייס הפכה לאישה המחכה לבשורה, בשורה של אסון.
בנובמבר 1998 נפגע אוריאל בהתפוצצות מטעני חבלה שטמנו אנשי חיזבאללה לחיילי צה"ל. הוא היה בן 22 במותו.
את הכאב על מות בנה תרגמה מרים לעשייה חינוכית והתנדבו
כל מוח מתחיל כמוח נשי. הוא הופך להיות גברי רק כשמונה שבועות לאחר ההתעברות, כשעודף הטסטוסטרון מכווץ את מרכז התקשורת, מפחית את יכולת ההקשבה ומכפיל את גודלו של אותו חלק במוח האחראי על התשוקה המינית.
ד"ר לואן בריזנדיין היא נירופסיכיאטרית פורצת דרך. בספרה המוח הנשי היא מרכזת את הממצאים המדעיים החדשים ביותר במטרה להראות שהמבנה הייחוד
אינני סובל מצניעות מופרזת, אבל לא הייתי טורח על הספר הזה אילולא התרשמתי כל כך מלווייתי. היא היתה ללא ספק הצלחה מסחררת. ראש הממשלה בכה על קברי, מאות אנשים הצטופפו במעברים, וכמובן שהצלחתי לעורר שערורייה אחת אחרונה בכך שלראשונה בתולדות המדינה נקבר אדם קבורה חילונית בבית קברות אורתודקסי.
בתום הלוויה, בעת ששולה צעדה החוצה, היא מלמלה ב
נתיב מויאל מגיע מדימונה לעיר הגדולה - תל אביב. לא באר שבע (הצחקתם אותו) - מתוך כוונה לקרוע לה את הצורה. הוא בן 23, מלא יצרים, הורמונים, קצת אמביציה, כמה פנטזיות וטונות של רעב לחיים. אבל בתל אביב מחכה לו אויבת מסוכנת שאותה לא צפה מראש - המציאות האמיתית.
נתיב נדרש למצוא את מקומו ולשרוד בכוחות עצמו בג´ונגל של חורבות שכורות במחירים של מגדל
הנערה שהשארתָ מאחור חובק את סיפורן של שתי נשים בלתי- נשכחות שעשורים רבים מפרידים ביניהן.
בשנת 1916 יוצא הצייר אדוארד לֶפֶבְר אל החזית ומשאיר מאחור את אשתו סופי בכפר קטן בצרפת.
כמעט מאה שנים אחר כך, דייוויד הלסטון משאיר מאחור את אשתו ליב
כשהוא מת מוות פתאומי וחסר פשר זמן קצר לאחר נישואיהם.
בין המאות ובין הנשים קושרת תמונה אחת – "ה
הארי קליפטון מעולם לא הכיר את אביו, שהיה פועל קשה יום במספנה המקומית, וכל שנאמר לו עליו היה שנהרג במלחמה כגיבור. כמו אביו, גם הארי היה נידון לחיי בורות ועוני, לולא עזרתם של אנשים טובים וחדי עין, שהבחינו בפוטנציאל הטמון בו, ואשר בזכותם קיבל מלגת לימודים יוקרתית שתשנה את חייו לנצח.
הארי הצעיר והמוכשר עושה חיל בלימודים והופך לגבר המקס
כשהארי קליפטון מבין שלא יוכל להינשא לאֶמה, אהובת ליבו, הוא מתגייס לצי הסוחר כדי להימנע מסקנדל משפחתי. הארי מאמץ את זהותו של טום בראדשו, אמריקאי שמת על האונייה, וכך מגיע לניו־יורק. אלא שכאן מחכה לו הפתעה: הוא נעצר באשמת רצח אחיו. כלומר, אחיו של בראדשו. הארי/טום נשפט, מורשע ונשלח לכלא: הוא אינו יכול להוכיח את חפותו בלי לחשוף את זהותו הא
פיצוץ המטען שהניחה המחתרת האירית על סיפונה של ספינת הפאר ´באקינגהם´ הוא רק תחילתה של הטלטלה שעוברת משפחת קליפטון. אמה קליפטון, יו"ר מועצת ´ברינגטון ספנות´, מואשמת בהסתרת מידע הקשור לפיצוץ ובהונאת בעלי המניות, והיא עלולה לאבד את שמה הטוב, את כיסאה ואולי אפילו את מפעל חייה.
הארי, בעלה של אמה, נבחר להיות נשיא ארגון הסופרים באנגליה,
היא רק בת שמונה, הימים הם ימי שנות החמישים , וכבר היא שותפה לסודות עסיסיים, שופעים ורוטטים במשפחה ספרדית ותיקה בירושלים. היא רק ילדה, וכבר היא שותפה מלאה לפרטי פרטים בחייהם הבלתי נסבלים של המבוגרים, המחוללים את הטוב ואת הרע בחיבוקים ובבעיטות, במריבות ובאהבות, אפילו אחרי מותם. היא רק בת שמונה, והיא יודעת שהיא משמשת סיפור-כיסוי לא
"ואם הייתי אומר לך שאני לא רוצה שתהיי כאן?"
"אתה לא המעסיק שלי. אמא שלך המעסיקה שלי.
ועד שהיא לא תגיד לי שהיא לא רוצה אותי כאן יותר, אני נשארת.
לא כי אכפת לי ממך במיוחד, או כי אני אוהבת את התפקיד המחורבן הזה או רוצה
לשנות לך את החיים כך או אחרת, אלא כי אני זקוקה לכסף. בסדר? אני ממש זקוקה לכסף".
הבעתו של ויל טריינר לא השתנתה בהרבה כלפי ח