בשנת 1311, בצריח הגבוה ביותר של טירת 'ענן של דרורים', אישה יפהפייה יושבת ליד החלון וצופה באויבים המתקבצים לרגליו. בעודה מצפה בשלווה לגורלה, היא מתחילה לכתוב ומגוללת בשימת לב את קורותיו הסודיים של בית־האב אוקומיצ'י, על מתת הנבואה שלהם ועל הגורל הבלתי רגיל המצפה להם. אמילי גיבסון, מיסיונרית אמריקנית מגיעה לנמל אדו ב-1861 ומגלה את 600 הכתב
אוֹטוֹרִי טָקֶאוֹ ואשתו הצעירה שִירָאקָאוָוה קָאֶדֶה נחושים לשמור על נחלותיהם ולטפח אותן, אך נישואיהם החפוזים מקוממים עליהם שני אויבים מרים: אָרָאִי דָאִיצִ'י, המצביא השולט ברוב שטחן של שלוש הארצות, ולורד פוּגִ'יוָוארָה, שהתכוון לשאת לאישה את קָאֶדֶה.
על רקע יפן הפיאודלית נרקמת העלילה הסוחפת המובילה את הקורא למחוזות רחוקים, א
שוב ניתנת כאן - והפעם בכרך אחד ובצורה מרוכזת ותמציתית - יצירתו הגדולה של המספר הרוסי, שהדורות חוזרים בכל פעם - ובכל לשונות התרבות של העולם - לקרוא אותה מחדש ולהתענג עליה מחדש. "הנשי?ת הנצחית", כפי שהיא מתגלמת בסיפור אדיר זה, מושכת שוב את הלב לקריאה, והקורא חוזר ונשטף לתוך מאורעות - חייהם של הדמויות האנושיות הללו - אנה קארנינה, ורונסקי,
סיפורו הקסום של נער תמים המטייל בין הכוכבים השונים ונישא על כנפי הדמיון שבה את לב העולם כולו וזכה לאין ספור תרגומים. האיורים הנפלאים, הפשטות שמאחוריה מסתתרות תובנות עמוקות, גורמים לקוראים בני כל הגילים למצא את עצמם בסיפור - כאילו - ילדים זה.
סיפורו של הולדן קולפילד, נער בן שש-עשרה בארצות הברית של אמצע המאה ה-20, כובש לו אוהדים מזה חמישים שנה. ראשון מסוגו, דיבר "התפסן" בשפה שאיש לא דיבר לפניו: בשפה ישירה, פונה בגוף שני לקוראיו, מנבל את הפה בקללות מכל הסוגים, מספר הולדן את סיפור התבגרותו, מוחה על צביעות, מאוהב באמת ובתמימות.
איך קורה שמלצר הודי עני וחסר השכלה מצליח לזכות בסכום הגדול ביותר בעולם בשעשועון הטלוויזיה "מי יגיע למיליארד?" איך קורה שהוא יודע את התשובות לשאלות הטריוויה המוזרות ביותר, ועובר את כל שלבי המשחק?
ראם מוחמד תומאס בן ה-18, הגיבור-המספר של הרומן "נער החידות ממומביי", נעצר מיד לאחר שהוא זוכה בסכום הדמיוני של מיליארד רופי (כמאה מיליון ₪)
יצירה מרשימה ורבת קסם, רומן המוסר באותנטיות מושלמת ובפיוט מעודן את וידויה של אחת הגיישות ,המפורסמות בתולדות יפן. במבט נכון ומפוכח לאחור ,מספרת לנו ניטה סאיורי את סיפור חייה כגיישה בקול מכשף ואינטימי כאחד.
יוהנה הצעירה, המבריקה והמוכשרת מתמרדת כנגד המגבלות החברתיות של ימי הביניים, האוסרות על נשים ללמוד קרוא וכתוב.
כאשר אחיה נהרג, יוהנה לוקחת את בגדיו וזהותו, מצטרפת למנזר ומוסמכת לנזיר במקומו.
בתור האח יוהן, זוכה יוהנה למוניטין כמלומד נוצרי דגול.
היא מגיעה לרומא, שם היא נלכדת בסבך קשרי אהבה, תשוקה ופוליטיקה אך זוכה בסופו של דבר לה
"הי!" אמרתי כשהיא התכופפה והעיפה לי נעל אחת, "מה את עושה?"
"מה נראה לך שאני עושה?" היא התחילה להתעסק עם הנעל השנייה.
"אני חייב מקלחת", הודעתי לה.
"היית מת", היא התקרבה אלי עם המבט המסוכן ההוא בעיניים.
צעקתי כששפתיה נדבקו לשלי.
"הכאבתי לך, מותק?" שאלה בקול עדין ומתחשב.
"שורף פחד," אמרתי.
"את מי זה מעניין," היא התחילה למשוך לי את החולצה מה
"בין המפל ובין פסגת ההר איבדתי את שמי, הפכתי לאדם חדש וקשרתי את גורלי בגורלו של האוטורי."
ספר ראשון בטרילוגיה האפית סיפורי האוטורי.
ספרי הטרילוגיה תורגמו לעשרים ושתיים שפות,והיו לרבי מכר וזכו להצלחה בקרב בני נוער ומבוגרים כאחד.
סיפורי האוטורי הם פרי דמיונה של הסופרת ליאן הרן,דמיון שניזון מעניין ומחקר רב שנים בתרבות היפנית.
קי
ההמשך לטרילוגיית סיפורי האוטורי פסיעות על ריצפת הזמיר, שלג על עצי הדבדבן, נוגה הירח.
לורד אוטורי טָאקֶאוֹ ואשתו קָאֶדֶה מושלים כבר יותר משש-עשרה שנה. ארצם - "שלוש הארצות" - עשירה, שלֵווה ובוטחת. ציפורי ההוֹאוֹ הקדושות מקננות בטֶרָאיָאמָה, והיצור המיתולוגי קִירִין מופיע לחופי הממלכה. השמים מעתירים חסד על הארץ המבורכת.
אבל הצלחת
בוקרו של היום הראשון של שנת 1891. אחרי מאתיים שנים של בידוד, יפן נאלצת לפתוח את שעריה בפני המערב, דבר שמצית התנגשות בין תרבויות ובין דורות. ללורד גנג´י הצעיר יפה התואר ורודף הנשים נאמר, שחייו יינצלו על ידי זר בשנה החדשה. הוא נאלץ לברוח מהבירה אדו אל אחוזת אבותיו, ´ענן של דרורים´. בדרכו הוא קושר את גורלו לגורלם של אמילי גיבסון,
בבית חולים בירושלים יושבים פיפה ודניאל ליד מיטתה של בתם ננה, מחוסרת ההכרה.סיפורם מהווה מסגרת לחייהן של שלוש משפחות מרתקות ומגוונות, ולסיפורי האהבה העזים שמתרקמים ביניהן:משפחת מילאנוס היהודית באי זקינטוס ביוון, משפחת ג'ומעה המוסלמית במצרים.עלית ומשפחת מויאל ברובע עבאסיה בקהיר.מאורעות דרמטיים - אישיים, פוליטיים וחברתיים - משנים א
הדס, מתמחה בבית - המשפט המחוזי בתל - אביב, מבקשת כבדרך אגב מסבתה רחל לספר לה על אהבה נושנה מימי עלומיה.
סיפור שמתחיל באורח תמים לכאורה הופך במהרה למסע מדהים לתוך חייה המרתקים של אשה צעירה, גאה וסוערת.
סודות אפלים, תשוקות, תהפוכות גורל, אהבות, אכזבות והחמצות על רקע מאורעות היסטוריים ששינו את פני המאה ועיצבו את דמות היישוב היהודי באר
"לי אין גבולות. אני אשיג את מטרתי בכל מחיר: בידיים, בשיניים, בסכינים, ואפילו על-ידי רצח"!
כשדפנה בז'רנו הייתה בת שש-עשרה, נשבעה לנקום בגבר שהיה אהבת נעוריה והתגלה כמפלצת – נקמה איומה. מעונה, מושפלת ועל סף טירוף, נדרה להילחם – כשכל האמצעים כשרים – ולעולם לא להיכנע יותר לפחד.
במשך ארבע-עשרה שנה חישלה את עצמה; בהעזה, בנחישות ובעורמה.
מיי היפה והנועזת, בת למשפחה סינית שמרנית, נמלטת לשנחאי מנישואים כפויים, משכירה את עצמה לבית-בושת יוקרתי ופותחת פרק חדש בחייה. היא נישאת לאחד מלקוחותיה שהתאהב בה, גבר יהודי יליד אוסטרליה, ועוברת לגור עמו בבית אחותו הנשואה בשנחאי לאיש עסקים, מבני המושבה הבינלאומית המשגשגת בעיר-הנמל הסינית הענקית.
במשפחתה החדשה קונה לה מיי מקום מרכ
"ההכנות לקשירת כפות הרגליים שלי ארכו זמן רב יותר משציפו כולם," מספרת פרח שושן, קשישה סינית הפורשת את סיפור חייה כמו את חיי הנשים שקדמו לה ובאו בעקבותיה. דורות של נשים סיניות חוברות לה כשהיא נזכרת: "בזמן שאני התרוצצתי בחוץ עם אחי, כבר החלה אמי לארוג את רצועות הבד הכחולות הארוכות שישמשו תחבושות הקשירה." התמונה הזכורה לה מאז היותה בת שש
שמה דינה.
בתנ"ך מוזכרים חייה כאפיזודה קצרה ואלימה, המופיעה בינות לפרקים מוכרים הרבה יותר בספר בראשית, העוסקים באביה יעקב ובתריסר בניו.
ספר זה המסופר בגוף ראשון, מגלה את תולדותיה וחייה רבי התהפוכות של דינה ושל הנשים בעולמה.
האוהל האדום, שבו אין לגברים דריסת רגל, הוא מעון הנשים בתקופת נידתן.
בו מתרחשות דרמות, קנאות ואהבות, ובו יוצ
"סיפורים הם כלי נשק יעיל יותר מחרבות.
החרבות יכולות להרוג רק את מי שניצב מולן, ואילו הסיפורים קובעים מי יחיה ומי ימות גם בדורות הבאים".
שלומעם, נער מן העיר צרידה שבנחלת אפרים, נוטש את ביתו בניסיון לגלות את הפתרון לסודות שמעיקים עליו מילדותו.
בשיאו של מסע מיוסר הוא פוגש את "הנסיכה המשוגעת" ומגלה את האמת המדהימה על משפחתו ועל נסיבו
סיפור אהבה רווי מזימות, אלימות ותשוקה המתנהל על רקע ברצלונה בימי הביניים
השנה היא 1320, שנת פריחה ושגשוג לברצלונה, עיר הרוזנים העשירה. בזמן שבמרכז העיר נבנית קתדרלה הממומנת על ידי האצולה והכמורה, מחליטים תושביו העניים של רובע הדייגים לאחד מאמצים ומשאבים להקמת הכנסייה הגדולה והמפוארת ביותר שנבנתה אי פעם לכבוד מריה הבתולה: כנסיית