לאחר שטעמה מסודותיו האפלים ומנחת זרועו של כריסטיאן גריי מחליטה אנסטסיה סטיל לנתק את קשריה עמו ולנסות לבנות את חייה מחדש. היא חוזרת לגור בדירתה ומתחילה לעבוד בבית הוצאה לאור בסיאטל.
אלא שתשוקתה לגבר המעונה ויפה התואר לא מרפה, והיא נאלצת להיאבק בה יום יום ושעה שעה. ולכן, כשכריסטיאן מציע לה למסד את הקשר ביניהם על פי חוזה חדש, היא מת
אין כמו הסיפור הקצר כדי להמחיש את סגנונו הייחודי, התמציתי והמדויק של ארנסט המינגוויי. גם אין זה מפליא שחלק גדול מסיפוריו נכלל באנתולוגיות של קורסים על הז'אנר, או בקורסי מבוא כלליים לחקר הספרות. המינגוויי משתמש במבנה סגנוני שונה ומנוגד לזה שהיה מקובל במסורת הסיפור הקצר לפניו ובכך השפיע על התפתחותו של הז'אנר במאה העשרים.
הסיפורים
מלאני סטריידר מסרבת להימוג. אל עולמנו פלש אויב בלתי נראה. בני אדם הופכים פונדקאים לפולשים הללו, המשתלטים על מוחם בזמן שגופם נותר ללא פגע, וממשיכים בחייהם ללא שינוי למראית עין. מרבית האנושות נפלה בידיהם. כשמלאני, אחת מבני האדם ה"פראיים" האחרונים, נלכדת, היא בטוחה שקִצה הגיע. נוודת, ה"נפש" הפולשת שקיבלה את גופה של מלאני, הוזהרה מהאתגרי
דבר לא הכין את אנסטסיה סטיל למפגש שלה עם כריסטיאן גריי, יזם צעיר, מסחרר וכריזמטי,
ודבר לא הכין אותה למשיכה העזה שתתעורר ביניהם ולרומן החושני והמטלטל שיבוא בעקבותיה.
אבל ההפתעה האמיתית שציפתה לה היתה הפרקטיקה המינית המועדפת על כריסטיאן, שהִפגישה
אותה עם עולם שלם של רגשות ותחושות שלא הכירה קודם לכן. אלא שכדי לחיות בעולם שלו
נזק
ברוכים הבאים לעולמם הפנימי הבלתי רגיל של האנשים הרגילים. מבחוץ לא רואים עליהם כלום, אבל יום אחד יברח להם איזה קוץ מקרי, וכולם יגלו שהם בעצם קיפודים. שהקוצים שלהם דוקרים להם בנשמה. כמו סילבי, שבנתה לה עולם דמיוני עם בעל ואהבה, ותלשה לעצמה את הקוץ הזה עם פינצטה; או כמו נחום שגילה שמה שלא יודעים כן כואב; ורותי - רופאת שיניים בורגנית שקמה
"ואל אישך תשוקתך" הוא סיפורה של דינה רייך, אישה צעירה ויפה בת הקהילה החרדית בירושלים
המואשמת בחטא הנחשב בעדתה לנורא מכל - ניאוף.
אף - על - פי שדינה חונכה להיות בת צייתנית להוריה ואישה מסורה לבעלה,
יש לה גם מאוויים משלה - לרומנטיקה, לריגושים, לידע - ודומה שלא תוכל לממשם לעולם.
נישואיה, פרי שידוך, מאלצים אותה להדחיק אץ המאוויים הל
סיפורו של הולדן קולפילד, נער בן שש-עשרה בארצות הברית של אמצע המאה ה-20, כובש לו אוהדים מזה חמישים שנה. ראשון מסוגו, דיבר "התפסן" בשפה שאיש לא דיבר לפניו: בשפה ישירה, פונה בגוף שני לקוראיו, מנבל את הפה בקללות מכל הסוגים, מספר הולדן את סיפור התבגרותו, מוחה על צביעות, מאוהב באמת ובתמימות.
שנות השישים בקאבול, בירת אפגניסטן. שני ילדים, אמיר וחסן, נולדים באותו בית מידות ויונקים משדיה של אותה מינקת, אך למרות זאת, הם גדלים בעולמות שונים לחלוטין. אמיר הוא בנו של איש עסקים עשיר ומכובד, מעמודי התווך של קאבול; חסן הוא בנו של עלי, המשרת של באבא, אביו של אמיר. אמיר הוא פאשטוני, מוסלמי סוני, בן לאליטה השלטת באפגניסטן. חסן הוא האזאר
כעס צדקני... פחד תמים... מאחר שזעמה של הסבתא לא יצא עדיין מן הכוח אל הפועל, נעשינו, כריס ואני, חסרי זהירות. לא תמיד שמרנו על צניעות בחדר המיטות. היה קשה לחיות יום אחר יום, תוך הסתרה מתמדת של חלקי גופך האינטימיים ביותר מעיני בן - המין האחר. ואם נהיה גלויי לב עד הסוף, לאיש מאיתנו לא אכפת היה מי יראה מה. היה צריך להיות לנו אכפת. היה עלינו להיז
אנסטסיה סטיל, סטודנטית לספרות, יוצאת לראיין את היזם הצעיר והמצליח כריסטיאן גריי.
במשרד רחב הידיים שבקומה העשרים היא פוגשת גבר מבריק ויפה תואר שגורם לה, פשוטו כמשמעו, לאבד את שיווי המשקל. היא מופתעת מהעוצמה שבה היא נמשכת אליו, ומופתעת עוד יותר לגלות שלמרות חוסר ניסיונה – גם הוא רוצה בה. ואז הוא מסביר לה מהם התנאים שלו, והיא מגלה מה
לאחר שכיכב יותר משנתיים ברשימות רבי-המכר עם ספרו רודף העפיפונים, שיותר משבעה מיליון עותקים ממנו נמכרו ברחבי העולם - מתוכם 200,000 עותקים בישראל - חוזר חאלד חוסייני עם ספר מקסים, מטלטל וסוחף, שנוגע בחייו של כל אדם בימינו.
אלף שמשות זוהרות הוא סיפור עוצר נשימה שמוצג על רקע התהפוכות הפוליטיות ההרסניות שידעה אפגניסטן בשלושים השנים האחר
מיכל ברנע, כמעט דיילת אוויר, חשה שעולמה חרב עליה כשהיא מועפת מקורס דיילים שבוע לפני הסיום; אבל אז, כשמתערב הגורל בדמות קפטן מקסים ומלא רצון טוב המחזיר אותה לקורס-מסתבר שהצרות רק התחילו. הדיילת הסקרנית ואוהבת החיים, שתכננה לדלג בעליצות בין מסעדות יוקרה בפאריז, מועדוני ג'אז במנהטן ומרכזי קניות בלונדון, מוצאת את עצמה במרכזה של פרשיה
לפעמים אני הולך ברחוב, ותוהה לאן כולם הולכים? לאן היא הולכת? ומאיפה לעזאזל הם כולם באים? אני עוצם לרגע עיניים, וחושב האם יש מישהו שבאמת מאושר בפנים. ושאלה נוספת, שגם עולה לפעמים, היא לכמה מהם יש פס קקי בתחתונים? זהו ספרו השני של אילן הייטנר מחבר רב המכר "חוכמת הבייגלה".
חדווה רוזן בת החמש - עשרה מבני ברק היא נערה יפה ומאושרת, תלמידה מצטיינת בסמינר למורות, בת למשפחה חמה ותומכת ואחותו של עילוי שהכול מנבאים לו עתיד מזהיר. לפתע פתאום, ללא כל התראה מוקדמת, מתנפצים חייה וחלומותיה לרסיסי רסיסים, וגל של אירועים קשים ובלתי - צפויים מאלצים אותה ואת אחיה לצאת בידיים ריקות להתמודדות גורלית מול כוחות גדולים וח
"בכל אהבה טמון זרע צמיחתנו. ככל שאנו אוהבים יותר, כך אנו מתקרבים לחוויה רוחנית. אלו שאכן זכו להארה, אלו שנשמתם מוארת באור האהבה, הצליחו להתגבר על כל העכבות והדעות הקדומות של תקופתם... אהבת אמת היא מעשה של התמסרות מוחלטת. ספר זה הוא על אודות חשיבותה של התמסרות זו... במוקדם או במאוחר עלינו להתגבר על פחדינו, כי אנו יכולים ללכת בדרכנו הרוח
בשעת ערב מאוחרת, כשהצללים התארכו, ישבתי בשקט וללא נוע ליד אחד מפסלי השיש של פול. שמעתי את הפסלים לוחשים לי על העבר שלעולם לא אשכח; רומזים ברמזים דקים על העתיד שאני מנסה להתעלם ממנו. מרחפים ברוחות - רפאים לאורו החיוור של הירח העולה ואומרים לי מדי יום כי יכולתי והייתי חייבת לעשות אחרת. אלא שאני מה שהייתי תמיד, אישיות המופעלת על ידי רגש
תמר פיינגולד בת העשרים ואחת היא אשתו הצעירה והמאושרת של רבי צעיר באחת מן הקהילות החרדיות המתבדלות בברוקלין שבניו יורק. אך ערב אחד מתערער באחת עולמה הצפוי והבטוח כל כך. תמר נאנסת בידי פורץ שחור - עור. בתוך ייסורי הכאב והבושה, מבינה תמר כי היא צריכה לשתוק. לאיש אסור לדעת את הסוד הנורא. אם זה יוודע, תדבק בה תווית של מחוללת ואשמה ונישואי
מִן הַמֵּצַר קָרָאתִי יָּהּ עָנָנִי בַמֶּרְחָב יָהּ; משפט חזק כמו זה התווה את הדרך למקום של שלווה ושקט אצל שחקן הכדורסל האגדי של "מכבי תל אביב", דורון שפר.
דורון שפר, שחקן הכדורסל המחונן שעלה לפסגות הפרסום וההצלחה, שיחק בקבוצות הכדורסל הגדולות בישראל, הוביל אותן להישגים, וכפסע היה בינו לבין NBAֹ ליגת הכדורסל הטובה בעולם.
חייו הסוער
מסרון ובו מילה אחת - ´הצילו´ - מטלטל את עולמה של יולי, סופרת מצליחה המתגוררת עם בתה ובן זוגה.
האירוע הטראומטי, שמעורבים בו בתה ואחד מחבריה הוותיקים, סוחף את יולי בחזרה אל עברה, אל אהבה גדולה שהוחמצה, וגם אל עולמות אחרים, שאליהם היא מגיעה באמצעות תקשור.
האם ישכיל המדריך הרוחני שלה, הנגלה אליה בחלומותיה, להוביל אותה לקראת תיקון שבסופו
בקיץ 2004 פנה סטיב ג´ובס לוולטר אייזקסון, שלא ידע דבר על מחלתו, וביקש ממנו שיכתוב את הביוגרפיה שלו. אייזקסון הניח שג´ובס מצוי בעיצומה של קריירה רבת תהפוכות ולכן סירב.
רק ב-2009, כשג´ובס יצא לחופשת מחלה שנייה ומצבו הבריאותי נודע ברבים, נעתר אייזקסון לבקשתו. ג´ובס מצידו ויתר על שליטה בתוכן הספר ועל הזכות לראותו לפני שיירד למכבש הדפוס.