הוצאת בית אל
הספרים של הוצאת בית אל
1. |
בין כפרים פסטורליים לכבישים מהירים, בחנויות, בקניונים וברחובות המוכרים מתרחשת דרמה מתחת לפני השטח: התאסלמות, חיים תחת משטר טירור ואלימות, נסיונות בריחה חשאית מן הכפר, התמודדויות משפטיות, שימוש בזהויות בדויות והעברת ילדים מבית לבית במבצע סודי ומורכב.
סיפורן המטלטל של שלוש נשים שהסכימו לחשוף את שעבר עליהן, מגיע אל מרכז הבמה ומא...
|
2. |
"בפתח הבית יש מבואה. במבואה, ממש מולי, שידת עץ עתיקה עם מראה. רומנטית עד כדי גיחוך. על המראה תלוי פתק. מרובע, צהוב, מודבק בפיסת סלוטייפ פשוטה. חלום ומציאות, עבר והווה. אם לא אזדרז, הכישוף הזה יאסוף גם אותי. כמעט בבהלה אני תולשת את הפתק הקטן, נותנת מבט קצר בפני החיוורות המשתקפות מולי וקוראת:
היום, יום ראשון, היום של לוסי.
רח' רבקה 13 , קומה...
|
3. |
שאלת ערכם של היצרים והבנת תפקידם מעסיקה רבות את בני האדם. שימוש נכון ביצרים יכול להביא לחיי בניין ויצירה ושימוש מוטעה עלול להביא חלילה הרס וחורבן. ומי מאיתנו לא היה רוצה להשתמש ביצריו בדרך הראויה? בתוך מערכת היצרים, יצר המין – יצר העריות בלשון חז"ל - תופס מקום מרכזי וחשוב. התהיות והשאלות סביב נושא היצר רבות ומטרידות, ולפעמים הלבטי...
|
4. |
5. |
מיהודה בן ישראל ועד לגדליה בן אחיקם, עובר כחוט השני סיפורו של שבט שהוא גם סיפורו של עם.
ברומן סיפרותי זה מובאים שני סיפורים הפותחים בפני הקוראים צוהר מחודש ומחדש אל עולמם של בני ישראל כפי שהם עולים ומצטיירים במקרא ובמדרשים.
שבט יהודה שמנהיגותו הוכרזה עוד בימי חייו של יעקב האב הגדול, הפך למוביל ומנהיג ועם הזמן ומאורעותיו אף לשריד ...
|
6. |
מדרש הבית הוא הצעה למבט חדש על אופן הדיון בפרשות השבוע סביב שולחן שבת.
באמצעות מדרשי אגדה ושאלות הכוונה מקבלים השדרים התורניים-ערכיים ערך מוסף, ומנותבים לתקשורת רגשית-משפחתית.
המדרשים פותחים בפנינו עולם מלא של ערכים, מידות, ענייני חינוך ואקטואליה, המשמעותיים לחיי היומיום של כל משפחה.
...
|
7. |
סאגה משפחתית חוצה יבשות המתפרשת על פני 3 דורות. מסע סוחף בין אירופה, אפריקה וירושלים הפותח צוהר אל חייה של משפחה אחת בתקופה מרתקת וסוערת של חורבן ותקומה.
אסתר היתומה מאב מגיעה עם אמה פשה דבורה לארץ ישראל. אם ובתה בודדות במערכה על הקיום, הפרנסה והמעמד.
אך אהבה חדשה ופרנסה מובטחת בארץ רחוקה משבשים את חלום המשפחה.
לאורך הספר נחשפי...
|