הוצאת יחדיו


הספרים של הוצאת יחדיו

1.
פסיכולוגיה בחינוך במאה ה-21 הוא ספר תיאורטי ויישומי פרי עטם של אב ובתו. זוהי המהדורה השלישית והמעודכנת של הספר המוערך "פסיכולוגיה בחינוך", שראה אור לפני כשלושים שנים. הספר מיועד למורים, לפסיכולוגים, ליועצים, להורים וגם ילדי תיכון הרוצים לדעת על למידה יעילה. הנושאים העיקריים שבהם דן הספר הם: הנעה ללימודים, תהליכי למידה וגורמים רג...

2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
חוש הומור מהו? מה מאפיין את אישיותם של אלו המחוננים בחוש זה? מהן השפעותיו של ההומוריסט בקבוצה? האם הומור עוזר לשפר אווירה, להוריד רמת תוקפנות ולתרום ליצירתיות? לשאלות אלה ואחרות מנסה המחבר להשיב בדרך של מחקר מדעי. התוצאות מוצגות בשפה ברורה לכול (ולעיתים בהומור). הספר מיועד לכל אלה שעיסוקם כרוך במגע עם קבוצות אנשים ובמסגרת תפקידם ...

13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
שבעה מספרים: ס. יזהר, בנימין תמוז, אהרן מגד, משה שמיר, יצחק אורפז, נתן שחם, חנוך ברטוב....

23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
אדם במצור: עיונים בספרות, באקסיסטנציאליזם ובפילוסופיה של פרשנות. חלקו הראשון של הספר דן בשלושה רומאנים: "הר הקסמים", "הטירה" ו"הדבר" ובמחבריהם - תומאס מאן, קפקא וקאמי, שכל אחד ואחד מהם ביקש להביע את מצוקות בני דורותינו לפי דרכו ולבשר בשורת הומאניזם חדש. הרומאנים מתארים בני אדם במצור ובמצוק, כשהם נלחמים באימי החיים ובמוחלטות, שנהפכו ל...

36.
37.
38.
39.
40.
41.
הקובץ הזה הוא מבחר פרסומים שמחבריהם הם הוגים וחוקרים שיש להם חלק בעיצוב דרכי הפעולה החינוכית. עורך הקובץ ביקש אותם להעלות איש איש בתחומו, את מה שנחשב בעיניהם כבעיה פתוחה בחינוך, בין אם היתה זו בעיה פתוחה מאז ומתמיד ובין אם הופיעה או זוהתה תוך כדי ביצועה של אחת הרפורמות במערכות החינוך ביינ. רוב המחברים העדיפו להציג במאמריהם את סוג ...

42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
סיפורו של בן-ירושלים שבעט באמונת אבותיו החרדים ונעשה חוקר-מרצה באוניברסיטה. על רקע יחסיו עם שלוש נשים בחייו הוא מנסה להשיב על השאלה העתיקה "מניין באת ולאן אתה הולך?" תשובה חושפנית של אדם בן-דורנו הכואב את אובדן אמונתו התמימה וניצב ללא אשליות בפני "מקום רימה ותולעה" הצפוי לכל חי עלי אדמות. ...

49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
ספר קשה הוא זה אבל שכרו עמו. במידת הידוע למחבריו, שני פרופסורים אמריקאים, הריהו למעשה גם יחיד במינו. בנסותם לזווג את תורת הספרות והבקורת עם מחקר הספרות ותולדות הספרות, הם מכשירים תחילה את הקרקע בסדרה של הגדרות מנוסחות היטב על טיבה ותפקידה של הספרות, על תולדות הספרות, הלכות הספרות, הבקורת, וכן הלאה. אחר הם עוברים מדיון בבחינות חיצ...

68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.


©2006-2019 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ