לספר שאולי יהיה לי:
בני אנוש : הגזע הנפוץ ביותר על פני האדמה. סתגלנותם, שאפתנותם וכושר היצירה וההמצאה הרב שלהם הפך אותם לאחד הגזעים החזקים והדינמיים ביותר.
אסימרים: בני אנוש בעלי דם שמיימי. נראים כמו בני אנוש עם ביטחון עצמי רב
זדים: בני אנוש בעלי דם שטני. לזד יש קרניים וזנב. הזדים טובים במיוחד בתבונה והם טובים באיום.
גנסים: בני אנוש בעלי דם יסודני. נראים כבני אנוש צבעוניים (לדוגמה עור כחול או אדום)
אלפים: גזע קסום ואציל, המתמחה בקשת ובקסם, וידוע בהיותו אוהב טבע ואמנות. אלפים אוהבים לחשי שינה, במיוחד מכיוון שהם עצמם חסינים להם.
גמדים: גזע של דמויי אדם נמוכי קומה, אך חסונים וחזקים. את רוב זמנם הם מבלים מתחת לפני האדמה במכרות ענק. תחביביהם כוללים זהב, אבני חן ותכשיטים, שתייה ואכילה, הומור וכן תגרות פה ושם. גם הגמדים טובים מטבעם, אם כי קשוחים וקפדנים, כתוצאה מהחברה השבטית והמעמדית בה הם חיים.
ננס: גזע של דמויי אדם קטנים, בדומה לגמדים הם מבלים מתחת לפני האדמה אבל בתדירות נמוכה יותר. שתייה ואכילה, הומור וכן תגרות פה ושם. גם הננסים טובים מטבעם ויש להם חוש הומור מעולה. הם חיים בעיקר גבעות מיוערות.
בני מחצית (קרויים גם זוטונים והוביטים): דמויי אנוש קטנים ביותר הדומים בגובה לילדים. הם מנצלי ההזדמנויות האולטימטיביים, ויש ביניהם נוודים, קהילות הדוקות, ואף קהילות נוודות.
דמי דרקון: גזע של דמויי אדם דרקוניים, אוהבים היסטוריה, לחימה, ומעריכים כוח ויושר. פעם עמדו בראשה של אמיפרייה חובקת עולם, אבל כעת נותרו רק כמה שבטים נודדים.
חצי אלפים: גזע של דמויי אדם, הנולדים כתוצאה של זיווג בין אדם לאלף. תכונותיהם דומות לאלה של בני אנוש (חוץ מהאוזניים), על אף שיש להם גם קשר למורשתם האלפית.
חצי אורקים: גזע של דמויי אדם, הנולדים כתוצאה של זיווג בין אדם לאורק. תכונותיהם הן תערובות של בני אנוש
ואורקים, ניתן לזהות את הקשר למורשתם האורקית. האורקים דמויי אדם פראיים.
אלדרינים (קרויים גם אלפים גבוהים) הם ממשפחת האלפים שאליה משתיכים גם האלפים והדרו (אלף אפל). האלדרין חיים במישור שנקרא "מלכות הפרא". רוב האלדרינים בעלי נטייה לטוב. אלדרינים מתמחים בקסמים, לחשים ושיקוים יש להם יתרון עם חרב בינונית ובפרט אם הם סיירים. גובהם נע בין 165 ל-185 סמ. משקלם נע בין 60 ל-80 ק"ג. צבע עורם בהיר. עינהם ללא אישונים וצבעם הנפוצים ביותר הם סגול ירוק וכחול. הם ישנים בטרנס ומתי שהם בטרנס הם יכולים להרגיש הילות של יצורים חיים. האלדרינים יכולים לשגר את עצמם (טלפורטציה) עד למרחק של 3 מטר.
"אלדרין" היו שני זנים - ברלאני וגואל.
מקצועות:
לוחם: הלוחם הוא חזק, קשוח, מיומן בהישרדות וכן בתפעול סוגים רבים של כלי נשק.הלוחם מקדיש את כל כולו לאומנות המלחמה ולכן זוכה להגיע לרמת מומחיות נדירה בלחימה. הפרש עם החרב והמגן, הגמד עם הגרזן הדו-ידני והקשת שצולף באויביו עם חצים - כולם סוגים של לוחמים.
אביר קודש: לוחם צדק הנלחם למען מטרה נעלה. בעל יכולות קסומות (כגון ריפוי וגילוי רוע, ובשלב מאוחר גם הטלת לחשי קדושה) אותן הוא מקבל מהאל אותו הוא משרת. אביר-הקודש הוא בעל משמעת עצמית גבוהה וקוד מוסר נוקשה, הוא מביס את אויביו באותות ובמופתים ובאמצעות מתן דוגמה אישית לצבאות ההולכים בעקבותיו. אביר הקודש הינו איש קרבות בדומה ללוחם אך הוא ניחן ביכולת הטלת לחשי קודש. אבירי הקודש מקדישים את חייהם למלחמה ברוע לכן נטייתם חייבת להיות סדר טוב. אביר קודש יכול לשלוט בנשק כבד, להטיל לחשים, לגרש אל מתים ולהסיר מחלות.
סייר: הסיירים הינם אנשי מלחמה וגששים המתגוררים ביערות. הסיירים מומחים בהישרדות בטבע, בהכרת מיני צמחים ובעלי חיים, במעקב, גישוש וציד. סייר שולט בכל כלי הנשק הרגילים והפשוטים. בנוסף, יש לו ידע רב לגבי יצורים החיים ביערות, קל לו למצוא אוכל כאשר הוא במהלך הרפתקה בארצות פרא ומקומות רחוקים.סיירים נוטים לעטות שריון קל. סייר יכול להשתמש בשני כלי נשק באופן אוטומטי בעודו עוטה שריון קל, אך כאשר הוא מחזיק בשריון בינוני או כבד הוא מאבד זמנית את תכונה זו.
ברברי: לוחם בעל עוצמה, המסוגל להיכנס להתקפי זעם מעוררי אימה. הברברי הוא לוחם חזק וקשוח במיוחד. כוחו הפיזי רב מאוד וכאשר הוא זועם מומלץ לשמור מרחק שכן הוא תוקף בחמת זעם ללא אבחנה בנשק הכבד (מאוד כבד) שלו. הברברי הינו סוג של איש קרבות וכשמו כן הוא: מדובר בלוחם גס ואכזרי, שמונע בעיקר על ידי כבוד וזעם. לחימתו נוטה להיות אגרסיבית ביותר. לעתים קרובות נלחם הברברי תוך כדי שכרון קרב (Berserk) בו הוא מכה בטירוף ובעוצמה רבה, וללא פחד מוות.
נזיר: . לנזיר מגוון רחב של יכולות, בעיקר כאלו הקשורות לאמנויות לחימה בקרב פנים אל פנים, אך גם יכולות גופניות ורוחניות נוספות, אשר מבטאות את השאיפה שלו לשלמות פיזית ונפשית. נזירים הם בעלי תכונות אנושיות אך כאשר הם עוברים סדרת מבחנים הם מקבלים תכונות על אנושיות והופך לחוצן (יצור בעל תכונות לא אנושיות) כשרונותיו העיקריים של הנזיר הם לחימה ללא שריון או כלי נשק: הנזיר יכול להלחם באופן קטלני גם כשהוא יחף ובבגדים פשוטים, דבר המאפשר לו להסתוות בקרב פשוטי העם.
כהן: איש דת המתמקד בהרפתקאות ובהפצת דבר האל על ידי מעשי ניסים. אם הכהן הוא כוהן טוב הוא מסוגל להטיל לחשי טוב, לרפא פצעים ולגרש אל-מתים. אם הכוהן רע הוא מסוגל להטיל לחשי רוע, לגרום סבל ולשלוט באל מתים. כוהן נטרלי יכול לבחור בין היכולות הרעות לטובות. כהנים משתמשים בלחשי קודש ומקבלים את כוחם מן האלים. כהנים מתמחים בלחשי קודש אשר מתמקדים במיוחד בתורת הריפוי, כמו כן, גם כהנים בדרגה נמוכה יכולים להציל הרפתקנים מסף מוות. בנוסף, כהנים יכולים להשמיד ולגרש אל מתים. שריון גוף מפריע להטלת לחשי מאגיה, אולם כהנים מטילים לחשי קודש ולא לחשי מאגיה ולכן הם יכול לעטות שריון. נטייתם היא בדומה לנטייה של האלים אותם הם עובדים, אך לעולם לא יותר משלב אחד רחוק יותר. כלומר, אם הם עובדים אל תוהו-רע הם יהיו מטבעם תוהו-רע, נייטרלי-רע או תוהו-נייטרלי. עקב כך שכל גזע סוגד לדת או כמה, יש כהנים מכל הגזעים. כאשר כהן משמש חלק מקבוצה הוא משמש מרפא מיומן ונחשב לזה שמאגד את הקבוצה משום שהוא מצליח להסתדר ולשמור על יחס טוב כמעט עם כולם. החוכמה מאוד חשובה לכהן משום שהיא קובעת עד כמה חזקים לחשיו של הכוהן מסוגלים להיות, אם יהיה קשה להתנגד אליהם וכמה לחשים יוכלו להטיל. הכהנים שולטים בכל השיריונות (גם כבדים) וגם מגנים. הרבה פעמים לאלים יש העדפה כלפי כלי נשק מסוימים ולכן כהן ישמח לשאת איתו כלי נשק אלו.
דרואיז: מעין כוהן של כוחות הטבע, מסוגל להטיל לחשים השולטים במזג האוויר וביסודות, ולהפוך עצמו לחיות שונות. יכולותיו של הדרואיד ניתנות לו מהטבע, ולא משום אל שהוא, גם אם הוא סוגד לאחד. הדרואיד ניחן בחוכמה יותר מאשר בכוח. דרואיד אינו רשאי להחזיק בציוד מעובד כמו חרבות, גרזנים ושריונות מתכת. דרואיד יכול להחזיק בחיות רבות אשר יטיילו עימו במסע.
נוכל: דמות בעלת קשרים בעולם התחתון, אך יכולה להיות גם יועצת חמקמקה למלך, אשר מנצלת את מעמדה לדברים שהם מעל לחוק או אף מחוץ לו. הנוכל משתמש בזריזותו הרבה כדי לגנוב, לפרוץ מנעולים, להטמין ולפרק מלכודות. הנוכל מומחה בהשגת מידע ובהתחזות לאדם אחר. נוכלים הינם מרובי מיומנויות, כך הם יכולים להתמקד במיומנויות רבות יותר יחסית למקצועות אחרים ביכולות הקרב. נוכל יכול לדקור את האויב בגבו באופן פתאומי או לתת מכה קטלנית ב"עקב אכילס" ולגרום נזק רב הרבה יותר. יתר על כן, לנוכלים יש יכולת מיוחדת בכך שהם מרגישים את הסכנה. נוכלים לא יכולים להטיל לחשים אך הם יכולים להשתמש במגילות ובחפצים קסומים אחרים. זריזות חשובה מאוד לנוכל, משום שהיא משפיעה על המיומנות, כמו כן, נוכל לא נוהג לעטות שריון כבד שיספק לו הגנה ועל כן זריזות חשובה לו על מנת להתחמק ולספק לו הגנה נוספת. תבונה חשובה גם היא, על מנת לזכות בנקודות מיומנות רבות יותר, כך שהנוכל יהיה יותר מיומן. בניגוד לחלק מבעלי מקצוע אחרים הנוכלים אינם מרגישים חיבה גדולה כלפי נוכלים אחרים ואינם משתפים איתם פעולה באופן רגיל, אלא רק למדו שלא כדאי לסמוך על נוכלים אחרים אפילו יותר מכל אחד אחר.ישנם סוגים שונים של נוכלים, כגון: נוכל סייף, נוכל בריון ונוכל מעניק מוות. כמו כן, יש נוכלים שידועים יותר בתחבולותיהם וביכולת האסרטגיה שלהם, ויש כאלה שסגנונם יותר אלים, והתכונה העיקרית שלהם היא כוח, בניגוד לנוכלים הקלאסיים, אצלם התכונה העיקרית היא זריזות.
טרובדור (פייטן): נוכל המתבסס על קסם אישי רב (ומעט קסם אמיתי) על מנת לפלס את דרכו בחיים.הוא ניחן בכוחות קסם ובכוחות לחימה. הוא אינו דמות לבניית חבורה אלא לתוספת ולליטוש. הטרובדור נודד על פני הארץ, אוסף אימרות חוכמה, סיפרי מעשיות ויוצר קסם באמצעות נגינתו. בעזרת יכולת ההופעה שלו הוא מתקיים. הטרובדורים משמשים כדיפלומטים, שליחים, גששים ומרגלים. טרובדור מטיל לחשים מתוך נשמתו ולא מלמידה מספרים, הוא אינו מסוגל להטיל מספר רב של לחשים וכמו אשף הוא אינו צריך להכין אותם מראש. עקב התמצאותו של הטרובדור במעשיות, סיפורים ודברים אחרים הוא בעל ידע רב, וכך הוא יכול לשמש עזר לקבוצה מסוימת כאשר היא נתקלת בדברים חדשים. טרובדור יכול להשתמש בכל כלי הנשק הפשוטים, ובנוסף בקשת ארוכה, קשת מורכבת ארוכה, חרב ארוכה ועוד. טרובדור יכול לעטות שיריונות קלים ובינוניים ולהחזיק במגנים.
מכשף: כוחו של המכשף נולד בתוכו והוא חלק ממנו, כאשר מכשף משתמש בקסמים הוא מפתח אותם. המכשפים מפתחים את הכוח הבסיסי שלהם כאשר הם מגיעים לבגרות, תחילה לחשיהם אינם בצורה הטובה ביותר, קורים באופן מקרי ומזדמן, והינם בלתי נשלטים. לפעמים מכשפים צעירים משמשים שוליה לקוסם אחר ומתלווים אליו וכך לומדים למצות את כוח הקסם שלהם. כוח לחשי מסוג זה נפוץ בדרך כלל אצל בני אדם ואלפים למחצה אך הם יכולים לצוץ באופן פתאומי אצל כל הגזעים. למכשפים מאוד חשובה התכונה כריזמה שכן בעזרתם נקבעת עוצמת הלחשים וכמה לחשים יכול המכשף להטיל ביום והקושי להתנגד אל לחשים אילו. מכשפים שולטים בכלי נשק פשוטים ולא יכול להשתמש בשריונות ומגנים.
אשף: (נקרא גם קוסם) דמות המסוגלת להטיל לחשי מאגיה ושעיקר כוחה הוא שליטתה ברזי הקסם ותורת הנסתר. האשף מקבל את כוחותיו מהתעמקות בספרי-כישוף, ועליו לשנן לחשים כדי שיוכל להטילם. לחשיהם של אשפים אומנם רבי-עוצמה, אך האשף עצמו חלש מאוד בקרבות ופגיע. מלבד בקיאותם הרבה ברזי הקסם, אשפים נוטים להיות בעלי ידע נרחב באופן כללי.
דמויות:
1)שם הדמות: לין אייה
מין: נקבה
גיל: 16 ו5 חודשים
מראה: שער כסוף מעט גלי, עניים תכולות עם הבזק מסוכן, עור לבן עם מעט צבע.
לובשת גופיה רפויה ומלוכלכת מעט, מכנס ג'ינס לבן וכובע צמר.
אופי: סקרנית, ידידותית, חכמה, עקשנית וישרה.
יתרונות: זריזה, חזקה יותר מין הרגיל ובעלת מוח מבריק.
חסרונות: העבר שלה רודף אותה
תכונות מיוחדות: להיעלם ולהיות בלתי נפגעת
מקצועה: קוסמת
ציוד: סכין צייד ארוכה, כסופה עם גילופי צמחים שמתפתלים על לקצה הפגיון, קשת ארוכה וטובה ו28 חיצים קטלניים.
חיית עזר\מחמד: זאב שחור וגדול עם כנפי עור, פרווה מרופטת ועניים אדומות בלי אישונים.
סיפור רקע: היא גדלה ליד הנהר עד שהרגישה שהיא רוצה לעבור לעיר הגדולה ושם נהייתה קוסמת רבת עוצמה.
הערות: היא שונאת שנאת מוות את נהירן
2)שם הדמות: נהירן סוברן
מין:זכר
גיל:25
מראה:שער שחור ארוך אסוף בצמה רפויה, עניים שחורות בלי תחתית, עור לבן מעט חיוור עם צלקת ארוכה לאורך כל הלחי.
אופי: עקשן, רציני, לא מרבה לחייך, חכם, אסטרטגי, שקט ולא בולט.
יתרונות: מוח מבקיר וגאון, יודע אומניות לחימה ולהשתמש בהרבה דברים ככלי נשק.
יתרונות: מוח מבריק
חסרונות: לא חזק במיוחד
תכונות מיוחדות: יכול לשלוט במזג האוויר וברגשות של אנשים
ציוד: חרב קצרה, תיק טיולים מעור וספר ריק
חיית עזר\מחמד: דרקון זהב קטן
סיפור רקע:
הערות:
הוסף תגובה |
קישור ישיר להודעה