» רשימות קריאה בהם מופיעים ספריו (39):
לקנות,
שלל שבוע הספר,
מצפים לקראיה,
כלכלה ומדע,
שיווק ,
ספרים להזמנה/לקריאה,
על התפר שבין פסיכולוגיה וכלכלה,
[עוד] ספרים למכירה,
קניה עתידית,
כלכלה ועסקים,
READ,
ספרים שכדאי לבדוק,
ספרים שקראתי ב-2021, היעד היה 50 ספרים,
ספרים שקראתי,
נקרא באהבה...,
ספרים עם ביקורת כובשת! :) מתישהו נגיע גם אליכם...,
עד סוף השנה :),
ספרים שקראתי,
מחשבה,
ספרים שאני רוצה לקרוא,
רוצה לקרוא, אחר,
עסקים, כלכלה, ניהול, שיווק, יזמות, מנהיגות ומחשבים למכירה,
קראתי ב2017,
רוצה לקרוא,
נשמע מעניין,
מדריכים,
עידן חדש ,עזרה עצמית ופילוסופיה,
ספרים שמכרתי,
כלכלה וניהול, עסקים ושוק ההון, מודעות עצמית וקבלת החלטות,
קראתי,
ספרים עבור יוצאי הדופן.,
רוצה לקרוא,
לא מצטערת ,
פסיכולוגיה,
ארכוש בעתיד,
כספים וכו' - ספרי יסוד ממולצים,
פסיכולוגיה,
ישלי,
איכותיים וקלילים,
עוד ...
|
1.
|
|
לעמוד במקום או לצעוד על הבמה? לקרוא מן הכתב או להיעזר בראשי פרקים בלבד? לשלב מצגת עם תמונות, ואולי גם מוזיקה? ואיך להתגבר על המתח הנורא לפני רגע האמת?
כל מרצה בוחר את הדרך הנכונה ביותר עבורו להציג את הרעיון שהוא רוצה לחלוק עם הקהל, ולכל הרצאה הייחוד שלה. ועם הכלים הנכונים - חלקם בסיסיים, אחרים מפתיעים - כל אדם יכול לשאת דברים בביטחון, ברהיטות ובטבעיות (גם אם זו הושגה בחזרות מתישות). הרצאה טובה חזקה יותר מכל טיעון כתוב. בין אם זו שיחה עם עמיתים לעבודה, הסבר על מחקר אקדמי או הרצאה מצולמת המופצת ביוטיוב - כאשר היא בנויה בקפידה ומועברת נכון היא תעורר הזדהות, תצית התלהבות ותחבר שותפים לחזון חדש.
כריס אנדרסון, הבעלים והאוצֵר של TED מאז 2001, הדריך מאות מרצים בדרכם אל במת ההרצאות המבוקשת בעולם. הידע והניסיון שלו, המשולבים עם תובנותיהם של המרצים הפופולריים ביותר ב-TED, יסייעו לכל דובר לחולל שינוי בעזרת רעיונות.
"אנדרסון חולק את הסודות שמאחורי הרצאות TED המוצלחות ביותר, מתוך אמונה שכל אחד יכול לרכוש את המיומנויות הדרושות לנשיאת דברים באופן מרתק, בהרצאות קצרות בסגנון TED או מעל כל במה אחרת." - בוקליסט...
|
2.
|
|
רב-מכר של ה"ניו יורק טיימס"!
זוכה פרס Gerald Loeb היוקרתי לספר העסקים הטוב ביותר של השנה!
מה קורה כשכל דבר בעולם נעשה נגיש לכל אחד? כשהערך הכולל של כל אותם מיליוני פריטים שנמכרים באינטרנט בעותקים בודדים בלבד שווה ואפילו עולה על ערכם של הפריטים המעטים שנמכרים במיליוני עותקים? כשחבורת ילדים ללא כוונת רווח יכולה להקליט שיר או ליצור סרט ולהשיג תפוצה רחבה יותר משל התאגיד החזק ביותר?
בספר המרתק, החכם והחדשני שלפניכם מראה כריס אנדרסון כיצד עתיד המסחר והתרבות אינו מצוי בלהיטים - שהם הראש של עקומת הביקוש המסורתית - אלא במה שנחשב עד כה לכישלון - בזנב הארוך והאינסופי של אותה עקומה בדיוק.
כריס אנדרסון, העורך הראשי של כתב העת Wired, חקר לראשונה את תיאוריית הזנב הארוך במאמר שהפך לאחד המשפיעים ביותר בעולם העסקים של ימינו, וטבע את המושג "הזנב הארוך" בתחום השיווק, הרוֹוח היום בחדרי הישיבות ובכלי התקשורת בעולם כולו.
עכשיו בספר, שהפך לרב-מכר מיד עם צאתו, מראה אנדרסון איך הגענו למצב הזה, ואילו הזדמנויות בלתי מוגבלות ניצבות כיום בפני יצרנים חדשים, אגרגטורים (צוברים) חדשים וקובעי טעם חדשים. הוא דן בסוף עידן המלאי, באפקט וול-מארט, בכוחו של "ייצור על ידי חברים" ובעלייתה של תרבות מקבילה עצומה. הוא מראה איך כלכלת הזנב הארוך מיושמת בתעשיות השונות, החל מעסקי הצעצועים דרך עולם הפרסום וכלה במכשירי חשמל ביתיים, ונותן את תשעת הכללים להתנהלות עסקית בעידן כלכלת "הזנב הארוך".
"התובנות של אנדרסון [...] ממשיכות להשפיע באופן עמוק על החשיבה האסטרטגית של גוגל."
- אריק שמידט, מנכ"ל "גוגל"
"אנדרסון משרטט בצורה מרתקת ביותר מהם הדברים השונים והחשובים במיוחד בעולם שיצרו הטכנולוגיות הדיגיטליות. אין כאן כלכלה, אלא כלכלות. להבין אותן ואת הדרך שבה הן משגשגות זהו המפתח למדיניות נבונה ולעסקים מצליחים. סלקו מהמדף את ספרי הכלכלה החדשים. הספר הזה הוא הדבר היחיד שתזדקקו לו."
- לורנס לסיג, פרופ' למשפטים, ביה"ס למשפטים בסטנפורד
"הזנב הארוך הוא הישג נדיר: הוא לוקח משהו שנראה לכאורה מוכר - ממלכת הקניות והמכירות - וגורם לנו לחשוב עליו בדרך חדשה לגמרי. זהו ספר חכם להפליא המספק זווית מרעננת ואופטימית על הכללים החדשים של עולם שבו כל אחד יכול למצוא משהו שיגרום לו הנאה."
- ג'יימס סורוביצקי ...
|
|