» רשימות קריאה בהם מופיעים ספריו (17):
משפטים,
רשימה,
עסקים, כלכלה, ניהול, שיווק, יזמות, מנהיגות ומחשבים למכירה,
ניהול,
כלכלה,
מדעי החברה - ארגונים, פוליטיקה, קבוצות, אפליה,
ניהול, שיווק, הדרכה, הצגה בפני קהל,
עסקים וכלכלה, ניהול ושיווק, ועזרה עצמית למכירה,
תומחר ,
חברה ומדינה, משפט, ותקשורת למכירה,
רוצה לקרוא,
גרמניה אחרת,
ספרים מצוינים בעשרה שקלים.,
א,
למכירה עד 20 ש'ח,
עסקים | כלכלה | קריירה | יזמות | ניהול ושיווק,
ארזת לבד?,
עוד ...
|
1.
|
|
ספר חובה, ראשון מסוגו בעברית, שעונה על צורך במידע מעשי בתחום משאבי האנוש. נועד לעוסקים בגיוס ובמיון עובדים, וכמובן גם למחפשי עבודה שרוצים להתוודע אל המערכות שעמן הם מתמודדים. בדרושים מציג יהושע שטאובר תובנות מתחומי העשייה הניהולית, השיווק והפרסום, המשפט, האקטואליה, מדעי ההתנהגות והפסיכולוגיה. הדגש מושם על היבטים מעשיים הרלוונטיים למגייסים וגם לתרים אחר עבודה ואפיקי קריירה חדשים. הספר כולל ניתוחי אירועים ודוגמאות פרי ניסיונם העשיר של שישה ארגונים מובילים בתחומם: פרטנר, י.ב.מ, אן.די.אס, נורטל, קומברס ומגדל. בין הנושאים שבספר: הקשר בין הארגון למועמד (הפנייה הראשונית, הראיון האישי וחשיבותו, הצעת השכר ועוד), תיאור דפוסי גיוס ומיון של חברות גדולות במשק, שיטות ועקרונות למיון עובדים, מבט על מבצעי גיוס מיוחדים, שימוש מתוחכם במדיה בהכנת קמפיין הגיוס, תקצוב קמפיין הגיוס. דרושים כולל שורה של כלים שימושיים, טפסים, מאמרים מקצועיים, חומר משפטי, רשימת אתרי גיוס באינטרנט ומידע מעשי נוסף. יהושע (שוקי) שטאובר, מומחה לניהול ומשאבי אנוש, פרסם מאות מאמרים וכתבות בעיתונות הכלכלית ובמגזינים מקצועיים. עשייתו המקצועית כוללת ייעוץ לחברות רבות בסקטור הפרטי והציבורי, וניהול אקדמי של תוכניות להכשרת מנהלים ומנהלי משאבי אנוש במרבית האוניברסיטאות בארץ. בשנת 2001 יצא לאור ספרו "מטבע לצ'ק פוינט"....
|
2.
|
|
הפתיחות הרבה של הצרכן הישראלי לעולם הרחב הפכה אותו, בשנים האחרונות, לתובעני בתחום השירות. ארגונים רבים בארץ נאלצו להתאים את דרך מתן השירות ללקוחותיהם במהירות רבה יחסית. הספר בוחן ומנתח מערכות שירות בארגונים בולטים בישראל, הפועלים הבמספר ענפים עתירי שירות: בנקאות, תקשורת סלולארית, כרטיסי אשראי ענף הרכב, והמערכת הצבאית....
|
3.
|
|
עו"ד ועוד מבקש להאיר את התפתחות הקריירה של אנשים מצליחים, המתארים כיצד בחרו את התחום בו יפתחו את הקריירה המקצועית שלהם ואת הדרכים שהובילו אותם להצלחה. הבחירה בעולם המשפט הייתה טבעית. עורכי דין הם אול קבוצת המקצוע החזקה והמשפיעה ביותר בארצות מודרניות. כמי שאמונים על מנגנון סדרי החיים במדינה, החוק והמשפט, הם מצויים בכל מוקדי הכוח - הפוליטיים והכלכליים. בישראל רב מספרם של המשפטנים יחסית לגודל האוכלוסיה. מאז ומתמיד, האם העבריה, כמו גם ילדיה, ראו בכניסה לעולמם של עורכי הדין מפתח חשוב להצלחה בחיים ולפרנסה טובה. תשעה אנשי המשפט שמרואיינים בספר זה ניחנו ביכולת לשנות את סביבתם. זהו המכנה המשתף הבולט בינהם, למרות תחומי העיסוק השונים שהם מייצגים: שיפוט, אקדמיה, פוליטיקה והשוק הפרטי. מכנה משותף זה, שניחן לכנותו 'הצלחה', מחבר בין הקריירות השונות. מחברת בינהן גם האמביציה ויכולת להשתנות ולשנות - את עצמם, את זולתם, ואת סביבתם. ממשרד קטן, לבינוני ולגדול. מערכאה נמוכה לבית משפט עליון, מחוקר זוטר לפסגת האקדמיה. כל תהליך כזה מייצר שינוי סביבתי שמשפיע על גורלם ועל גורל הסובבים אותם: משפחה, חברים לקוחות ואפילו החברה. הספר, בעריכתו של משה גורלי - הפרשן המשפטי של מעריב - מיועד לאוכלוסיית מתעניינים רחבה: מי שעושים את ראשית דרכם בעולם המשפט; מי שמתחבטים האם ללמוד מקצוע זה; מי שכבר לומדים ותוהים מה צפוי להם בהמשך הדרך. לצדם, עורכי דין בשנות פעילותם הראשונות, הבוחנים את המשך דרכם, וגם עורכי דין ותיקים המבקשים לעמוד על סוד ההצלחה של חחלק מעמיתיהם ידועי השם....
|
4.
|
|
האאוטסורסינג הוא ביטוי להעזתם של ארגונים למסור לניהול חיצוני תהליכים, שבמבנה הארגוני המסורתי היו מנוהלים במסגרת הפנימית. על-פי תפיסה זו, לא רק שירותי הנקיון בארגון ימסרו לניהול חיצוני, אלא אפילו פס הייצור, מערך המחשב, או מערך השירות! הספר מבקש לבחון לראשונה את התופעה בישראל, באמצעות סקירה מעמיקה של ענפים מרכזיים בהם ניתנים שירותים בשיטת האאוטסורטסינג, תוך תיאור דרכי הפעולה בכל אחד מהם - החל מהסיבות להחלטה שהובילה לבחירה בדרך ניהול זו, דרך בחירת הספק, המשא ומתן והסכם ההתקשרות שנחתם עמו, ועד העבודה בפועל....
|
5.
|
|
ספרו העשירי של שוקי שטאובר, מכיל מידע רב ערך לכל מי שפועל בעולם העסקים, ובמיוחד לאלה המבקשים להביט מקרוב בעשייה השיווקית בישראל - עולם ניהולי עשיר ורב גוונים.
אני המותג! מביא את סיפורם השיווקי המרתק של 14 ארגונים מצליחים, הפועלים בישראל בענפי משק מגוונים.
פרקי הספר מתארים איך מזרחי טפחות טלטל את ענף הבנקאות השמרני, כיצד רמי לוי אתגר את רשתות השיווק הגדולות, איך צומת ספרים השתלטה על נתחים משמעותיים משוק הספרים, מה הוביל את ביטוח ישיר לשנות את כללי המשחק בענף הביטוח, איך דפי זהב וחברת דואר ישראל המציאו את עצמן מחדש, כיצד איסתא ניהלה את המותג שלה לאורך שנים, מה עשה TheMarker לעיתונות הכלכלית בישראל ומהלכי שיווק משמעותיים נוספים.
בצד הסקירה האסטרטגית המקיפה מפורטות גם הפעולות שנקט כל ארגון לצורך יישום מדיניות השיווק שלו. כך לדוגמא, נחשפת הדרך שבה הום סנטר בוחרת את מיקומם של סניפיה, כיצד לופה רוכשת מדיה, מדוע שינתה מגדל שוקי הון את מבנה מערך המכירות, כיצד רתמה מכבי שרותי בריאות את עובדיה לגיוס מבוטחים חדשים, איך הפעילה מטריקס את מערך יחסי הציבור שלה, כיצד נקבעה זהות הפרזנטורים של לאומי קארד ועוד.
שוקי שטאובר, יועץ ומרצה בכיר לניהול, פרסם במקביל לספריו גם מאות כתבות ומאמרים מקצועיים בעיתונות הכלכלית והניהולית....
|
6.
|
|
למקום העבודה השפעה מכרעת על חייהם ואופן התנהלותם של העובדים. על כן ראה המחוקק מקום להתערב במערכת יחסי העבודה ולקבוע שורה ארוכה של חוקים ותקנות האמורים להסדירה. אך העובדים, וגם רבים מהמעסיקים, אינם מכירים את מכלול החוקים בתחום זה. על כן, לעתים שלא מדעת, מעבידים רבים מונעים זכות זו או אחרת מהעובד, זכות המגיעה לו בדין. הספר מבקש להועיל לאוכלוסיה רחבה זו של עובדים ומעבידים על ידי הבאתם, בצורה בהירה וקולחת, של מרבית הכללים הנהוגים במערכת יחסי העבודה בישראל. בין אם כללים אלה נוגעים ליחסים בין העובד למעביד ובין אם ליחסים בין העובד לרשויות. נכתב בסיועם של מומחים רבים, ובראשם עו"ד קליה קליין, ראש מחלקת דיני עבודה במשרד עורכי הדין פרל, לצר, כהן צדק - משרד בעל התמחות מיוחדת בדיני עבודה בענף ההייטק....
|
7.
|
|
16 חודשים שהה שוקי שטאובר בברלין במטרה לעמוד על טיבה של ההגירה המסקרנת מכולן - הגירת ישראלים לבירת גרמניה. הוא נפגש עם אמנים, אקדמאים ואנשי הייטק, מהגרים ותיקים ומהגרים חדשים, מי שהגיעו לעיר מסיבות מקצועיות וכאלה שבחרו בה מסיבות של זהות דווקא, וכולם סיפרו לו מה הביא אותם לעזוב את ישראל ולבחור, מכל המקומות בעולם, דווקא בעיר שממנה יצאה לפני 75 שנים הוראת הפתרון הסופי.
ישראלים בברלין משלב סקירה מקיפה ומפורטת של הנוכחות הישראלית בברלין עם כתיבה אישית, ידענית ומפוכחת של מי שכבר הספיק ללמוד ולראות כמה דברים בחייו, אך עדיין בוחן את העולם בעיניים סקרניות.
הספר אינו עוסק רק במהגרים. הקהילה הישראלית בברלין היא מעין מיקרוקוסמוס של חלק מהותי בחברה הישראלית. בדרכו הייחודית דן שטאובר בישראליוּת החדשה, זו שכבר אינה רואה במהגרים "נפולת של נמושות", ובוחן את מהות הישראליוּת והציונות בעשורים הראשונים של המאה ה-21.
״...ישראלים רבים, תל-אביבים בהווייתם, חשים בה כבביתם. אל מול האמנים, הגייז, המסעדות, המועדונים, הפאבים והזדמנויות הנדל״ן מחווירים פערי השפה, הקור, היעדרו של חוף ים ומוראות העבר.
שתי ערי עולם המרחפות כבועה בתוך מדינת האם שלהן, גדושות ריבואות תושבים בעלי זהות מורכבת, רבת-פנים, גלובלית.״
שוקי שטאובר הוא סופר, חוקר, עיתונאי, יועץ ומרצה בתחומי ניהול, עבודה וקריירה. כתב 13 ספרים ומאות כתבות, מאמרים, מאמרי דעה וסקירות מקצועיות....
|
9.
|
|
אין כמו יוני, המנכ"ל הנודע,
הכול מביטים בו בקנאה ובחמדה.
את השוק החברה מובילה בגדול,
המניה מטפסת, ולא מאתמול.
הוא עצמו זוכה לברכות וְ קִ ילּוס*,
היתרה בבנק דרך קבע בפלוס.
התקשורת מלאה הַ לֵ ל וגם שבח,
הבעלים מחייכים מול שורת הרווח.
* קִ ילּוס — שבח.
האקדמיה שוזרת כתרים לראשו,
כדוגמה ומופת למנהלים בדורו.
אך יוני נותר צנוע, ענו.
אינו מסתחרר, נחבא אל כליו.
בהמשך ננסה לגלות לְך וגם לָך,
איך יוני הפך למנכ"ל כה מוצלח.
נמתיק עמכם סוד, נחשוף הּכִבְשֹון*
בשני חלקים, בידיכם הראשון...
|
10.
|
|
"לאחר שהוריי הלכו לעולמם פיניתי עשרות ארגזים ושקי ניילון גדולים ומלאים מהדירות שבהן חיו. עונג זה ייחסך מילדיי, צפוי להם מיון קצר ותכליתי."
"במהלך חיי למדתי לדעת שאם אני חושב בצלילות – כמעט לכל בעייה, לבטח מסוג זה, יש פתרון. גם מצאתי שבמקרים רבים ידידי הטוב, כרטיס האשראי, ניצב לצידי ככלי עזר רב חשיבות."
"בלובי הקטן הביט בנו בחשדנות חתול שחור פרווה. אריס ציין שהוא, החתול, דייר ותיק בבניין, ושאחד השכנים מאכילו דרך קבע. לברכתי במנוד ראש השיב ב"מיאו" רפה."
בגיל שישים ושבע וחצי נפרד החוקר והסופר שוקי שטאובר מרוב חפציו ויצא לחיי נוודות בעולם עם טרולי קטן ותרמיל גב קטן אף יותר.
ספרו ה - 18, יהושע בדרכים, מספר מה גורם לאדם מיושב בדעתו לשנות בצורה כה קיצונית את אורח חייו, אף ששורשיו נטועים עמוק במדינת ישראל.
עיקרו של הספר גלויות מילוליות שמתארות מקומות ורגעים במסעותיו של שוקי לאורך חופי אירופה. קסמו נתון באופן ההסתכלות הייחודי שלו, המתובל בהומור, על חוויותיו, ההזויות לפעמים. עלילותיו של שוקי מלוות בתמונות בהן תיעד את מסעו....
|
11.
|
|
בספר כן זה אפשרי מתוארים ומנותחים המהלכים שהפכו את הכפר הירוק מפנימייה לבני נוער במצבי מצוקה ובהישגי לימוד נמוכים, לבית ספר למצוינות שטובי התלמידים מתדפקים על דלתותיו.מעבר לסיפור המרתק, השופך אור על ייחודיות ניהולו של מוסד חינוכי, מוצגים בספר כלי ניהול חשובים שבעזרתם אפשר לחולל שינוי ארגוני מהותי ולשמר הצלחה לאורך זמן.
כן זה אפשרי הוא ספרו ה־16 של שוקי שטאובר, חוקר וסופר בתחומי ניהול, עבודה וקריירה. ...
|
12.
|
|
כ־150,000 בני אדם בישראל מתמודדים עם מחלות נפש חמורות המקשות את תפקודם ופוגעות באיכות החיים שלהם ושל בני משפחותיהם. רבים מתוכם אינם מקבלים את מלוא שירותי הטיפול והשיקום היכולים לסייע להחלמתם ולשיפור רווחתם. זאת, בשל הקושי לזהות את התפתחותה של המחלה אצל בן המשפחה, בשל חוסר מודעות למגוון שירותי הטיפול והשיקום שמערכת הבריאות מעמידה לרשותם או משום שאינם רוצים להיות מזוהים עם עולם בריאות הנפש, הנגוע בסטיגמה קשה המובילה להדרה חברתית של בני אדם המתויגים כנכי נפש. חוסר מידע והסתמכות על מידע שגוי הם בעיה מרכזית של תחום בריאות רגיש ומורכב זה.מטרת הספר "בריאות הנפש בישראל" היא לתת מענה לבעיה זו באמצעות סקירה מקיפה, ראשונה מסוגה, על אודות מחלות הנפש העיקריות ודרכי ההתמודדות עימן, על אודות מערכות הטיפול והשיקום ועל אודות מגוון הזכויות הרפואיות, השיקומיות, הכלכליות והמשפטיות שלהן זכאים מתמודדי נפש ובני משפחותיהם. נוסף על כך, בספר דיון על מקורותיה של הסטיגמה הקשה ועל ניסיונות להתמודד עימה."בריאות הנפש בישראל", ספרו ה־17 של החוקר והסופר שוקי שטאובר, הוא כלי עזר רב ערך למתמודדים עם הפרעת נפש חמורה, לבני משפחותיהם ולאנשי מקצוע המעניקים להם שירותי טיפול ושיקום. מובאים בו עמדותיהם וניסיונם של רבים העוסקים בתחום: פסיכיאטרים בכירים, מנהלי בתי חולים ומנהלים בקופות החולים, מומחים ונותני שירותים בתחום הטיפול ובתחום השיקום, נותני שירותים מהסקטור הפרטי, מעסיקים של נפגעי נפש, נציגי משרד הבריאות, המוסד לביטוח לאומי ומשרד המשפטים ועוד. נוסף על כך, מובאים בספר סיפוריהם האישיים ולקחיהם של מתמודדים עם פגיעה נפשית חמורה ושל בני משפחותיהם. ...
|
|