אני המותג! - אסטרטגיות שיווק בישראל ודרכי יישומן / שוקי שטאובר

אני המותג!

אסטרטגיות שיווק בישראל ודרכי יישומן

שוקי שטאובר

יצא לאור ע"י הוצאת 2011,
שפת הספר: עברית







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
110 התעניינו בספר

תקציר הספר
ספרו העשירי של שוקי שטאובר, מכיל מידע רב ערך לכל מי שפועל בעולם העסקים, ובמיוחד לאלה המבקשים להביט מקרוב בעשייה השיווקית בישראל - עולם ניהולי עשיר ורב גוונים.
אני המותג! מביא את סיפורם השיווקי המרתק של 14 ארגונים מצליחים, הפועלים בישראל בענפי משק מגוונים.

פרקי הספר מתארים איך מזרחי טפחות טלטל את ענף הבנקאות השמרני, כיצד רמי לוי אתגר את רשתות השיווק הגדולות, איך צומת ספרים השתלטה על נתחים משמעותיים משוק הספרים, מה הוביל את ביטוח ישיר לשנות את כללי המשחק בענף הביטוח, איך דפי זהב וחברת דואר ישראל המציאו את עצמן מחדש, כיצד איסתא ניהלה את המותג שלה לאורך שנים, מה עשה TheMarker לעיתונות הכלכלית בישראל ומהלכי שיווק משמעותיים נוספים.

בצד הסקירה האסטרטגית המקיפה מפורטות גם הפעולות שנקט כל ארגון לצורך יישום מדיניות השיווק שלו. כך לדוגמא, נחשפת הדרך שבה הום סנטר בוחרת את מיקומם של סניפיה, כיצד לופה רוכשת מדיה, מדוע שינתה מגדל שוקי הון את מבנה מערך המכירות, כיצד רתמה מכבי שרותי בריאות את עובדיה לגיוס מבוטחים חדשים, איך הפעילה מטריקס את מערך יחסי הציבור שלה, כיצד נקבעה זהות הפרזנטורים של לאומי קארד ועוד.

שוקי שטאובר, יועץ ומרצה בכיר לניהול, פרסם במקביל לספריו גם מאות כתבות ומאמרים מקצועיים בעיתונות הכלכלית והניהולית.







©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ