שירות לקוחות - ניהול מערכת שירות בארגונים בישראל / יהושע שטאובר

שירות לקוחות - ניהול מערכת שירות בארגונים בישראל

יהושע שטאובר








ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
816 התעניינו בספר

תקציר הספר
הפתיחות הרבה של הצרכן הישראלי לעולם הרחב הפכה אותו, בשנים האחרונות, לתובעני בתחום השירות. ארגונים רבים בארץ נאלצו להתאים את דרך מתן השירות ללקוחותיהם במהירות רבה יחסית. הספר בוחן ומנתח מערכות שירות בארגונים בולטים בישראל, הפועלים הבמספר ענפים עתירי שירות: בנקאות, תקשורת סלולארית, כרטיסי אשראי ענף הרכב, והמערכת הצבאית.







©2006-2018 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ