שירות לקוחות - ניהול מערכת שירות בארגונים בישראל / שוקי שטאובר

שירות לקוחות

ניהול מערכת שירות בארגונים בישראל

שוקי שטאובר

יצא לאור ע"י הוצאת עצמית, בשנת 2004, מכיל 346 עמודים, עסקים וכלכלה » ספרי ניהול וארגון







ספר טוב דירוג של ארבעה כוכבים
4
100% בנות
0 בנים   1 בנות
גיל ממוצע:67
1451 התעניינו בספר

תקציר הספר
הפתיחות הרבה של הצרכן הישראלי לעולם הרחב הפכה אותו, בשנים האחרונות, לתובעני בתחום השירות. ארגונים רבים בארץ נאלצו להתאים את דרך מתן השירות ללקוחותיהם במהירות רבה יחסית. הספר בוחן ומנתח מערכות שירות בארגונים בולטים בישראל, הפועלים הבמספר ענפים עתירי שירות: בנקאות, תקשורת סלולארית, כרטיסי אשראי ענף הרכב, והמערכת הצבאית.



פרסומת




©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ