|
|
|
תקציר הספר
הפתיחות הרבה של הצרכן הישראלי לעולם הרחב הפכה אותו, בשנים האחרונות, לתובעני בתחום השירות. ארגונים רבים בארץ נאלצו להתאים את דרך מתן השירות ללקוחותיהם במהירות רבה יחסית. הספר בוחן ומנתח מערכות שירות בארגונים בולטים בישראל, הפועלים הבמספר ענפים עתירי שירות: בנקאות, תקשורת סלולארית, כרטיסי אשראי ענף הרכב, והמערכת הצבאית.
פרסומת
קוראים עכשיו
|
התחיל לקרוא לפני 11 שנים ו-7 חודשים
|
לקט ספרים מאת שוקי שטאובר
| שם הספר |
|---|
| דרושים - תהליכי מיון וגיוס של עובדים בארגונים בישראל |
| עו"ד ועוד - על קריירה של עורכי-דין ומשפטנים בישראל |
| אאוטסורסינג - העברת פעילות מהארגון לניהול חיצוני |
| מגיע לי: המדריך השלם למעסיק ולעובד |
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של שוקי שטאובר
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים