רם הרשטין

רם הרשטין

סופר


1.
בשנים האחרונות חל שינוי מהותי בתפיסתן של חברות עולמיות בנוגע לתכנון האסטרטגיה השיווקית שלהן וחברות רבות עוברות מתכנון אסטרטגי שיווקי כולל לתכנון אסטרטגי הרואה במותג את הנכס היקר והחשוב ביותר של החברה. ניהול נכון של מותג מתחיל בבנייתה של אסטרטגיה עסקית, אשר כבר משלביה הראשונים ממקדת את פעולות החברה סביב המותג עצמו ומתמקדת בתכנון לטווח ארוך שמטרתו לבסס את מעמדה הפיננסי של החברה מעל מתחרותיה. ספר זה בוחן את תהליך המיתוג על כל שלביו, מהבנת מהות המותג ועד להפיכתו למותג עולמי, ומתאר את כל התהליכים והמושגים הקשורים למותג. בספר מוחרב הדיון על אודות הצורך בפיתוח מותגים בשווקים התחרותיים של ימינו והקוראים ימצאו תשובות על שאלות כגון: מה יש במותג שאין במוצר ומה ההבדל בין השניים? מה הם תפקודי המותג? כיצד לבנות את תדמית המותג? מה הם "ערכים נוספים" וכיצד ראוי לבנותם ולהטמיעם במותג? כיצד יש לתכנן אסטרטגיות מותג כחלק מאסטרטגיה שיווקית? מהו מחזור חייו של מותג וכיצד יש לנהל מותג בהתאם למחזור חייו? כיצד אומדים כוחו של מותג והאם יש צורך להעמיק את הפעילות בפיתוח אסטרטגיות הרחבת מותגים? כדי להמחיש נושאים אלו ואחרים מלווים ההסברים בתרשימים ובדוגמאות רבות מהארץ ומהעולם, המבהירים את נושא המיתוג על כל היבטיו. ספר עדכני ומקיף זה מיועד לאנשי עסקים המבקשים לפתח מותגים בסביבה חדשנית ותחרותית, לאנשי שיווק ופרסום המבקשים להקנות למוצריהם מעמד של מותג חזק, לסטודנטים הלומדים את מקצועות הניהול והעסקים והמתמחים בתחומי השיווק השונים, לגרפיקאים העוסקים בפיתוח ובעיצוב סמלים, תוויות ולוגו, ולכל המבקש ללמוד ולהבין את נושא המיתוג בצורה המעמיקה ביותר....

2.
תקופת המיתוג המודרני מיוחסת לשלהי המאה ה - 20 ולתחילת המאה ה - 21, והיא מתאפיינת בחדירה מסיבית של מותגים חדשים לשוק ובחידוש מואץ של מותגים מובילים בשוק. הספר "המיתוג המודרני" חושף בפני הקורא את מגוון המותגים המאפיינים את תקופת המיתוג המודרני - החל במותגים לאומיים ופרטיים וכלה במותגים דיגיטאליים ווירטואליים. ספר זה מציע לאנשי עסקים ולאנשי אקדמיה תיאור מדויק של הדרכים והטכניקות המקובלות לבניית מותגים ולניהולם לאורך זמן. נוסף לכך, הספר מציג את שלוש הגישות השיווקיות המרכזיות לניהול מותגים - גישות המאפיינות את תקופת המיתוג המודרני: * גישת נאמנות מותג * גישת תדמית מותג * גישת ערך מותג לבד מכך, הספר מספק תשובות לסוגיות מרכזיות בתחום ניהול המותגים: * כיצד בונים נאמנות מותג, תדמית מותג וערך מותג? * כיצד נדרשים משווקים לנהל נאמנות מותג, תדמית מותג וערך מותג בראייה גלובלית? * כיצד מודדים נאמנות מותג, תדמית מותג וערך מותג? הדיון בספר מלווה בדוגמאות רבות מן הארץ ומן העולם ובתרשימים רבים המסייעים למשווקים, למנהלי מותגים, לפרסומאים, לאנשי עסקים, לחוקרים ולסטודנטים ליישם את שלוש הגישות השיווקיות המודרניות לניהול מותגים. ד"ר רם הרשטין הוא מרצה בכיר לשיווק בבית הספר למדעי החברה והניהול במרכז האקדמי רופין. התמחותו של ד"ר הרשטין היא בתחום ניהול המותג, ומאמריו בנושאי שיווק מותגים, קמעונאות והתנהגות צרכנים נתפרסמו בכתבי עת בין - לאומיים. ספרו הראשון "ניהול המותג" מהווה כלי לימודי מרכזי במגוון קורסים בתחום השיווק. ד"ר הרשטין משמש כיועץ לחברות ולארגונים בארץ בנושא בניית מותגים, ניהולם ושימורם וכן מעביר סדנאות וימי עיון בנושאי מיתוג למנהלי מותגים ולמשווקים....

3.
מוצר מצליח הוא מוצר טוב – זוהי הדעה הרווחת, נכון? נכון, אך אין די בזה כלל וכלל. כדי להפוך מוצר למצליח, נדרשת הרבה יותר מהשקעה באיכות של המוצר. אנשי שיווק קוראים לזה: מערכת שיווקית כוללת. באמצעות מערכת זו, המורכבת מטכניקות מניפולטיביות, גורמים אנשי השיווק לנו, הצרכנים, לרכוש מוצרים שלא תכננו לרכוש, מניעים אותנו להשפיע על חברינו לרכוש את אותם מוצרים, והופכים אותנו ללקוחות מכורים שרואים את המוצרים האלה כהכרחיים לחיינו. בקיצור: אנשי השיווק פשוט "עובדים עלינו בעיניים". כיצד המערך הזה נוצר? מהן אותן טכניקות שמעניקות לאנשי שיווק כוח עצום כל כך? והכי חשוב: כיצד נוכל להתמודד בפועל עם לחצים אלו? בספר זה חושף המחבר את הסודות של עולם השיווק, שבאמצעותם מכוונים אותנו אנשי השיווק למוצרים שנרצה לרכוש, למועד שבו נבצע את הרכישה ולכמות שנרכוש. כל סוד שיווקי מוסבר באמצעות דוגמאות של מותגים מצליחים שנהפכו לחלק בלתי נפרד מחייהם של מאות מיליוני צרכנים ברחבי העולם. נוסף על כך מציג המחבר את הדרכים העומדות לרשותנו כדי להתמודד עם טכניקות מניפולטיביות אלו ולבצע קנייה נבונה ושקולה....

4.
הידעתם? - במציאות הישראלית יותר ממחצית העסקים הם עסקים קטנים. - חלומם של ישראלים רבים הוא להקים עסק עצמאי ולפתח אותו. בשונה מעסקים גדולים, המנוהלים על ידי צוות מיומן של מנהלים בעלי ניסיון עשיר הזוכים לתמיכה כספית ולייעוץ - יזמים המבקשים לפתוח עסק קטן ועם השנים להופכו לעסק גדול ורווחי מתקשים על פי רוב בשלבים הראשונים של הקמת העסק, ועל פי הסטטיסטיקה שיעור גבוה מהם נאלצים לסגור את העסק בתוך פחות משלוש שנים. בין שאתם מוסכניקים או בעלי חנות, רופאות או סוכנות ביטוח, עורכי דין או רואי חשבון, פרסומאיות או קוסמטיקאיות, מורים או מדריכי חוגים, גננים או צלמות - כדאי לכם לדעת שסוד ההצלחה של העסק שלכם טמון בדרך השיווק שלו ובהפיכתו למותג. הספר המעשי ומאיר העיניים שלפניכם, שנכתב במיוחד לשוק הישראלי, יעזור לכל מי שמתמודד עם ניהול עסק קטן או שואף להקים עסק, החל משלב פיתוח הרעיון העסקי ועד לשלב שיווקו וצמיחתו של העסק. פרופ' רם הרשטין, מומחה למיתוג ולשיווק העוסק בתחום שנים רבות, מציג עשרים צעדים שכל יזם צריך להכיר ולפעול על פיהם כדי לקדם את העסק בפרק זמן קצר, להגדיל את כמות הלקוחות ולהפוך אותם ללקוחות נאמנים - ולשגרירים של העסק! תוכן העניינים הקדמה מבוא: התאמה אישיותית, תשוקה, מחויבות וניסיון צעד 1: מחקר ומיקוד - מקדו את פעילות העסק צעד 2: פילוח - פנו ללקוחות המתאימים צעד 3: מיצוב - הגדירו את רמת השירות של העסק צעד 4: בידול - מצאו את היתרון היחסי של העסק בהשוואה לעסקים מתחרים צעד 5: מקום - קבעו את המיקום האידיאלי לעסק צעד 6: זמן - הגדירו זמני פעילות נאותים צעד 7: שם העסק - צרו שם קליט בעל משמעות צעד 8: ערך מוסף - הציעו שירות מעבר למצופה צעד 9: אווירה חיצונית - הקפידו על אווירה וסביבת שירות חיצוניות הולמות צעד 10: אווירה פנימית - הקפידו על אווירה וסביבת שירות פנימיות הולמות צעד 11: הופעה - שדרו רצינות ומקצועיות צעד 12: יחס - כבדו את הלקוח צעד 13: מומחיות - העבירו מידע דרוש והפגינו ידע בתחום צעד 14: מכירה - אל תחכו שהלקוח ישאל; הציעו לו צעד 15: שירות - הלקוח תמיד צריך לחשוב שהוא צודק צעד 16: פרסום - עדכנו את כולם כל הזמן צעד 17: יחסי ציבור - מסחרו את העסק צעד 18: קידום מכירות - הציעו מבצעים של קידום מכירות צעד 19: נאמנות לקוחות - צרו מערכת יחסים אישית בין הלקוח לעסק צעד 20: ניהול לקוחות - נהלו את הלקוחות בהתאם למידת חשיבותם לעסק רשימת תרשימים וטבלאות...


להרבה אנשים יש חלום לפתוח עסק קטן משלהם, מכל סוג. מכיוון שמדובר בעניין רציני , יש לאסוף מידע מקדים על מה ואיך לעשות זאת. בכל זאת מדובר ביישו... המשך לקרוא
1 אהבו · אהבתי · הגב





©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ