![]() |
|
|
תקציר הספר
מוצר מצליח הוא מוצר טוב – זוהי הדעה הרווחת, נכון? נכון, אך אין די בזה כלל וכלל. כדי להפוך מוצר למצליח, נדרשת הרבה יותר מהשקעה באיכות של המוצר. אנשי שיווק קוראים לזה: מערכת שיווקית כוללת. באמצעות מערכת זו, המורכבת מטכניקות מניפולטיביות, גורמים אנשי השיווק לנו, הצרכנים, לרכוש מוצרים שלא תכננו לרכוש, מניעים אותנו להשפיע על חברינו לרכוש את אותם מוצרים, והופכים אותנו ללקוחות מכורים שרואים את המוצרים האלה כהכרחיים לחיינו. בקיצור: אנשי השיווק פשוט "עובדים עלינו בעיניים". כיצד המערך הזה נוצר? מהן אותן טכניקות שמעניקות לאנשי שיווק כוח עצום כל כך? והכי חשוב: כיצד נוכל להתמודד בפועל עם לחצים אלו? בספר זה חושף המחבר את הסודות של עולם השיווק, שבאמצעותם מכוונים אותנו אנשי השיווק למוצרים שנרצה לרכוש, למועד שבו נבצע את הרכישה ולכמות שנרכוש. כל סוד שיווקי מוסבר באמצעות דוגמאות של מותגים מצליחים שנהפכו לחלק בלתי נפרד מחייהם של מאות מיליוני צרכנים ברחבי העולם. נוסף על כך מציג המחבר את הדרכים העומדות לרשותנו כדי להתמודד עם טכניקות מניפולטיביות אלו ולבצע קנייה נבונה ושקולה.
הקורא | עיר הקורא | מתי | |
---|---|---|---|
שאולין | ראשון לציון | לפני 11 שנים ו-9 חודשים | מענה |
פרסומת
קוראים עכשיו
התחיל לקרוא לפני 11 שנים ו-9 חודשים
|
לקט ספרים מאת רם הרשטין
שם הספר |
---|
ניהול המותג - פיתוח אסטרטגיות תדמית מותג |
המיתוג המודרני - גישות שיווקיות בניהול מותגים |
עסק קטן - הצלחה גדולה - איך תנהלו, תשווקו ותמתגו בהצלחה את העסק |
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של רם הרשטין
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים