עסק קטן - הצלחה גדולה - איך תנהלו, תשווקו ותמתגו בהצלחה את העסק / רם הרשטין

עסק קטן - הצלחה גדולה

איך תנהלו, תשווקו ותמתגו בהצלחה את העסק

רם הרשטין

יצא לאור ע"י הוצאת מטר, בשנת 2011, מכיל 144 עמודים, עסקים וכלכלה » ספרי ניהול וארגון







ספר טוב דירוג של ארבעה כוכבים
4
100% בנות
0 בנים   1 בנות
גיל ממוצע:36
654 התעניינו בספר

תקציר הספר
הידעתם?
- במציאות הישראלית יותר ממחצית העסקים הם עסקים קטנים.
- חלומם של ישראלים רבים הוא להקים עסק עצמאי ולפתח אותו.

בשונה מעסקים גדולים, המנוהלים על ידי צוות מיומן של מנהלים בעלי ניסיון עשיר הזוכים לתמיכה כספית ולייעוץ - יזמים המבקשים לפתוח עסק קטן ועם השנים להופכו לעסק גדול ורווחי מתקשים על פי רוב בשלבים הראשונים של הקמת העסק, ועל פי הסטטיסטיקה שיעור גבוה מהם נאלצים לסגור את העסק בתוך פחות משלוש שנים.

בין שאתם מוסכניקים או בעלי חנות, רופאות או סוכנות ביטוח, עורכי דין או רואי חשבון, פרסומאיות או קוסמטיקאיות, מורים או מדריכי חוגים, גננים או צלמות - כדאי לכם לדעת שסוד ההצלחה של העסק שלכם טמון בדרך השיווק שלו ובהפיכתו למותג.

הספר המעשי ומאיר העיניים שלפניכם, שנכתב במיוחד לשוק הישראלי, יעזור לכל מי שמתמודד עם ניהול עסק קטן או שואף להקים עסק, החל משלב פיתוח הרעיון העסקי ועד לשלב שיווקו וצמיחתו של העסק. פרופ' רם הרשטין, מומחה למיתוג ולשיווק העוסק בתחום שנים רבות, מציג עשרים צעדים שכל יזם צריך להכיר ולפעול על פיהם כדי לקדם את העסק בפרק זמן קצר, להגדיל את כמות הלקוחות ולהפוך אותם ללקוחות נאמנים - ולשגרירים של העסק!


תוכן העניינים
הקדמה
מבוא: התאמה אישיותית, תשוקה, מחויבות וניסיון
צעד 1: מחקר ומיקוד - מקדו את פעילות העסק
צעד 2: פילוח - פנו ללקוחות המתאימים
צעד 3: מיצוב - הגדירו את רמת השירות של העסק
צעד 4: בידול - מצאו את היתרון היחסי של העסק בהשוואה לעסקים מתחרים
צעד 5: מקום - קבעו את המיקום האידיאלי לעסק
צעד 6: זמן - הגדירו זמני פעילות נאותים
צעד 7: שם העסק - צרו שם קליט בעל משמעות
צעד 8: ערך מוסף - הציעו שירות מעבר למצופה
צעד 9: אווירה חיצונית - הקפידו על אווירה וסביבת שירות חיצוניות הולמות
צעד 10: אווירה פנימית - הקפידו על אווירה וסביבת שירות פנימיות הולמות
צעד 11: הופעה - שדרו רצינות ומקצועיות
צעד 12: יחס - כבדו את הלקוח
צעד 13: מומחיות - העבירו מידע דרוש והפגינו ידע בתחום
צעד 14: מכירה - אל תחכו שהלקוח ישאל; הציעו לו
צעד 15: שירות - הלקוח תמיד צריך לחשוב שהוא צודק
צעד 16: פרסום - עדכנו את כולם כל הזמן
צעד 17: יחסי ציבור - מסחרו את העסק
צעד 18: קידום מכירות - הציעו מבצעים של קידום מכירות
צעד 19: נאמנות לקוחות - צרו מערכת יחסים אישית בין הלקוח לעסק
צעד 20: ניהול לקוחות - נהלו את הלקוחות בהתאם למידת חשיבותם לעסק
רשימת תרשימים וטבלאות







©2006-2018 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ