» רשימות קריאה בהם מופיעים ספריו (90):
רשימה ספרים שקראתי,
צריך לקרוא,
מעניין,
פילוסופיה,
להשיג ולקרוא,
ספרים שקראתי,
הבא בתור,
ספרים שאני רוצה לקרוא,
ספרים שקראתי,
שאלתי מחברים או מהספריה וקראתי,
לקריאה עתידית,
★ לקנות :: מעניין,
רוצה לקרוא,
לקרוא,
לקרוא מתישהו,
מירו מעוניין לקרוא,
צריך לקרוא,
לבחון קריאה,
רשימת קריאה,
הדרך הרביעית - גורדייף,
יום יבוא2,
1,
לקרוא,
AAA,
חיפוש,
חיפוש,
אולי,
רוצה לקרוא - בעקבות המלצות וביקורות כאן,
היסטוריה פילוסופיה מדע וביוגרפיות,
פסיכולוגיה,
הגות, פילוסופיה,
עידן חדש , מיסטיקה , מזרח,
עידן חדש למכירה,
רוצה לקרוא,
חובת קריא,
א,
פילוסופיה,
עידן חדש - ספרי התפתחות אישית למכירה,
נדירים , מעניינים ומה שבינהם,
עידן חדש ,עזרה עצמית ופילוסופיה,
פיתוח אישי פסיכולוגיה וכלכלה,
take 1,
ספרי עיון ,
1,
קורונה,
למכירה- ספרי התפתחות אישית, רוחניות, מיסטיקה,
משבצות פסיפס וספירלות,
אלי פ,
הספרים שלי,
ה.ס. 2425 2210- 5697,
2023,
ישלי,
תומחר ,
ספרים בשבילי,
רשימה,
למצוא,
תודעה,
RTBCPT3,
לקרוא,
ספרים שקוראים,
ספרים לקריאה,
Books,
לרכישה 3,
ספרים לקרוא,
מדפתרפיה,
ספרים לבית,
רשימה,
בתקווה,
דעת,
דרך,
YN,
אביב,
ביום מן הימים,
לבדוק חוזר ,
4ד-צהוב,
להשיג,
ספרי עיון בנושא עידן חדש,
ספרי עיון בנושא פסיכולוגיה,
H5,
ספרים שקראתי,
אירמה,
הרשימה של גרשון,
הספרים הבאים,
רשימת קניות (:,
wish list,
ספרים שאני מתכנן לקרוא,
בהמתנה,
הספריה שלי,
גברת עם סלים,
תשע נשמות • סמטאות • זיקית,
עוד ...
|
1.
|
|
פ.ד. אוספנסקי נולד במוסקבה ב1878־.
מ1909־ עד 1914 פרסם כמה ספרים שקבעו את מקומו בין הוגי הדעות החשובים בשאלות הקיום של האדם. בשנים אלה הִרבה אוספנסקי במסעות באירופה, במצרים ובמזרח, בחיפוש אחר תורות שימצא בהן ידע אמיתי על אודות האדם והיקום.
בשנת 1915 נפגש אוספנסקי במוסקבה עם גורדייף (המכונה "ג." בספר זה).
פגישה זו מציינת נקודת מפנה בחייו.
מכאן ואילך החל לעסוק בלימוד מעשי של דרכים המובילות להתעוררות ולצמיחה של התודעה באדם.
חיפוש אחר המופלא הוא תיאור שמונה שנות עבודה של אוספנסקי כתלמידו של גורדייף.
ספר זה, בסגנונו הפשוט והישיר, מותיר את הרושם כי נתגלתה לאוספנסקי תורה שאינה בגדר תאוריה פילוסופית או פסיכולוגית גרידא, אלא שיש בה מפתח לשינוי מהותי של חיי האדם ומשמעות קיומו.
...
|
2.
|
|
הדרך הרביעית מציע את משנתו של אוספנסקי, שאת עיקריה ניתן לסכם בשני חלקים: א: לימוד העולם על פי עקרונות חדשים. ב:לימוד האדם. לימוד העולם על פי אוספנסקי הוא לימוד היקום המבוסס על חוקי יסוד מסוימים שאינם ידועים למדע או שאין הוא מכיר בהם. לימוד האדם עצמו-מחייב שיטות חדשות להסתכלות עצמית שאותם מבהיר המחבר בהרחבה, בצורה מרתקת ובדיוק רב. "אין אנו מנצלים אפילו חלק קטן מהעוצמה שברשותנו"-טוען אוסנפנסקי-"בארגון הגדול והמצוין שיש בנו ואין אנו יודעים לעשות בו שימוש." הדרך הרביעית הוא ספר יסוד המלמד על הדרך לפיתוח המודעות העצמית וכיצד להתמודד עם האתגרים הרבים שמציג העולם בפני האדם בסוף המאה העשרים באמצעות שיטה מעשית, בהירה ומדוקדקת. ...
|
3.
|
|
פיטור דמיאנוביץ' אוספנסקי 1878-1947 נולד במוסקבה ומת בלונדון.
בספריו התיאורטיים שנכתבו שם ב-1912 7ב-1914 הוא מתגלה כהוגה דעות מן השורה הראשונה שעיקר עניניו הוא בעיות הקיום של האדם.
בין השנים 1915-1918 עסק במחקר ביחד עם החקר הנודע גורדייף ויצר שיטה לפיתוח המודעות של האדם,על בסיס נסיון מעשי.
.ד. אוספנסקי נולד במוסקבה ב1878.־ מ1909 עד 1914 פרסם כמה ספרים שקבעו את מקומו בין הוגי הדעות החשובים בשאלות הקיום של האדם.
בשנת 1915 נפגש אוספנסקי במוסקבה עם גורדייף.
פגישה זו מציינת נקודת מפנה בחייו.
מכאן ואילך החל לעסוק בלימוד מעשי של דרכים המובילות להתעוררות ולצמיחה של התודעה באדם.
ספר זה כולל חמש הרצאות אותן הרצה פ.ד. אוספנסקי בלונדון ובניו יורק בפני קבוצות פרטיות בשנים שבין 1934 ל-1945, והן מבוא לרעיונות שקיבל ממורהו גיאוג איוונוביץ גורדייף.
במהדורה זו של הספר נכללה הרצאה שלא פורסמה בעבר,בה נותן אוספנסקי מספר פרטים על 'בית הספר של הדרך הרביעית' עמו היה קשור, ומפרט את העקרונות,השיטות והכללים הבסיסיים שלו....
|
4.
|
|
השטן יצא במעילו השחור מאחורי הפסל, כאילו שהופעתו היתה ענין של מה בכך, התיישב על הכן, ונשען על אחת מרגליו הקדמיות של הפיל."הנה אני," הוא אמר. "עכשיו נוכל להמשיך את השיחה שלנו." קובץ זה מכיל שני סיפורים מרתקים, מעוררי מחשבה ומלאי הומור על הקשר הבלתי נתפס בין האדם הפשוט ומעשיו לבין העולם, האלים וחיי כולנו. אוספנסקי היה פילוסוף רוסי בעל השקפה מיסטית המשלבת גיאומטריה ופסיכולוגיה במשנתו על מימדים נעלים של הקיום....
|
5.
|
|
איוון אוסוקין בן עשרים בלבד, אך כבר נראה לו שנכשל ובזבז כל הזדמנות שקיבל: הוא נשר מבית הספר, איבד את ירושתו בהימור בודד ברולטה וכעת אנו צופים בו נפרד מאהובתו. מיואש, אוסוקין ניגש לקוסם ומבקש ממנו לחולל נס: לאפשר לו לשוב לעבר מבלי לשכוח את שגיאותיו, על מנת שיוכל לתקן את מצבו העגום. מה אם כל דבר שאנו עושים, כולל קריאה בספר זה ברגעים אלו ממש, יחזור על עצמו שוב ושוב כתקליט שבור, כמעגל מחזורי שאין ממנו מוצא? החיים הם מלכודת דבש: הם נראים כהתגלמות החופש, אך בפועל אנו שבויים בתבנית – מתאר אישיותי המשכפל לעד את אותו הדבר.
אוספנסקי, פילוסוף ואזוטריקאי, לוקח אותנו בנובלה היחידה פרי עטו אל מציאות לא ודאית; מציע להימלט מן המעגל אל מקום שבו אין תסריטים: אל מעוז החירות האנושית. לפי ספר זה, יצירה פולחנית שעוברת מיד ליד זה מאה שנים, הווייתנו היא המשרטטת את הנתיב של העתיד לקרות, ולא מה שהוכתב לנו. היכונו לשעת קריאה בלתי נשכחת; לפניכם יצירה המבקשת לערוך מהפכה בחיים....
|
|