סיפור אהבה רווי מזימות, אלימות ותשוקה המתנהל על רקע ברצלונה בימי הביניים
השנה היא 1320, שנת פריחה ושגשוג לברצלונה, עיר הרוזנים העשירה. בזמן שבמרכז העיר נבנית קתדרלה הממומנת על ידי האצולה והכמורה, מחליטים תושביו העניים של רובע הדייגים לאחד מאמצים ומשאבים להקמת הכנסייה הגדולה והמפוארת ביותר שנבנתה אי פעם לכבוד מריה הבתולה: כנסיית
בבית קטן, בירושלים של שנות החמישים, גר ילד יתום מאם עם אביו ועם משפחה נוספת, והילד מתנהל בעולם כגלמוד המבקש אהבה בכל אשר יפנה. אל בני הבית הזה, שכל אחד מהם נושא עמו שק של כאב, מצטרפת בלילה גשום אחד גברת שפניה חבולים ומבטה מבועת, ובלבה פקעת של סודות.
עוד באותו לילה מתברר שמתחת לאיפור ולשמלה מסתתר גבר במנוסה. "הדודה אווה", כך קורא לו הי
הרפתקאות וינטו אדום - העור ויד הנפץ חיוור - הפנים. "מהגר ירוק" הוא כינוי גנאי מעליב מאוד למין יצור מגוחך ורכרוכי. "מהגר ירוק" מתבייש, למשל, להניח את מגפיו המלוכלכים על ברכיהם של חבריו למסע, או לגמוע מן המרק שלו בלגימות רעשניות כחרחוריו של תאו גוסס. יש לו מצפן שאחרי יומיים או שלושה מצביע לכל הכיוונים האפשריים, אבל לא לצפון. כשהוא טוען א
קשה להסביר מה יש ברומן משפחתי זה, הקוסם ומרתק את כל הקוראים, צעירים ומבוגרים כאחד.
יש בו הרבה עצב ושמחה, הומור ותיאורי הווי, הגורמים לקרוא לחוש את עצמו כחלק מן המשפחה המיוחדת והמופלאה הזאת.
לעינינו נפרשים חייהן של ארבע אחיות הנאבקות בעוני, באכזבות, בקשיי החיים ובאהבות נעורים, ומצליחות, כל אחת בדרכה, להגשים את חלומותיהן. הסופרת ת
עין הדרקון הוא סיפור קלאסי אודות דרקון ונסיכים ומכשף רשע - כשם שרק סטפן קינג יכול לספרו.
על קיומו של מבוא הארמון האפל ידוע למתי מעט, ועבר בו רק אחד. פלאג מכיר היטב את הדרך; במשך ארבע מאות שנה עבר בו פעמים רבות, אך הפעם..הפעם שרת ישרת את יעדו האמיתי...
דרך חור ההצצה ראה מכשף-החצר את המלך רולנד; זקן, תשוש, אבל עדיין המלך... ופ
אביה ואמה של פוליאנה מתו, ודודתה - שאותה לא ראתה מימיה - הסכימה לקבלה בביתה. הילדה המגיעה ממרחקים מתקבלת בקרירות ונדרשת להסתגל לכללים הקפדניים של דודה פולי חמורת - הסבר. אך פוליאנה אינה שוקעת במרה שחורה ואינה מותרת על מזגה הצוהל. יתר על כן: בזה אחר זה היא כובשת את לבם של המרירים, המאוכזבים והקודרים שבתושבי העירה. מהו סודה של פוליאנ
בן חור, גיבורו של ספר זה, הפך במשך השנים לדמות נערצת על בני הנעורים ברחבי העולם. מיליוני קוראים רואים בו את סמל היופי, הגבורה, ההרהבה והאמונה, שהתאחדו בנער יהודי צעיר שלא נכנע לגורלו והחזיר לבני עמו המשועבדים את השאיפה לחירות ולעצמאות. הסופר לו וולס מתאר את חיי היהודים בירושלים, יוון ורומא בתקופת הכיבוש הרומי ופורש לפנינו חיים סוע
וורד הופקינס, שזה עתה איבד את הוריו בתאונת דרכים קטלנית, מוצא פתק שאביו הסתיר לפני מותו, הגורם לו לפקפק בכל מה שאי פעם חשב שהוא אמת. בפתק נכתב, "אנחנו לא מתים". שרה בקר בת הארבע - עשרה נחטפה מאזור קניות צפוף בלוס אנג'לס. אם לשפוט על - פי גופותיהן של הנערות שנחטפו לפניה, שערה הארוך ייגזז והיא תעבור עינויים והתעללות. נותר לה בערך שבוע לחיו
מכונית נתקעת לפני רמזור שהתחלף לירוק. הנהג צועק משהו. מסתבר שהתעוור פתאום. אין זה עיוורון שחור; הוא רואה הכל לבן, כאילו נפל לתוך ים של חלב. מישהו מתנדב להסיע אותו הביתה. כשאשתו חוזרת, היא לוקחת אותו לרופא - עיניים, אבל עליהם לנסוע במונית, כי המתנדב טוב - הלב גנב את מכוניתם. בחדר - ההמתנה של הרופא נמצאים זקן עם רטייה על עינו, ילד פוזל,
אנג'לה, נערה אירית שהיגרה לארצות-הברית כדי להימלט מהרעב הגדול של אירלנד, פוגשת ביום הרה גורל את מלאכי מק'קורט, אירי גם הוא, שהגיע ליבשת הנחשקת מסיבות זהות לאלה שלה. היא נכבשת בקסמיו ונישאת לו, ובהיותם שניהם קתולים אדוקים, מתחילה מיד להביא לעולם ילדים. מלאכי הבעל מתגלה כשתיין כרוני, שאינו מסוגל לפרנס את משפחתו, ואנג'לה נאלצת לבקש את ח
תארו לעצמכם שאתם מתעוררים במטוס. אין לכם מושג מאין הגעתם ולאן מועדות פניכם. אתם לא זוכרים דבר מאירועי השבועיים האחרונים. תארו לעצמכם שארבע השיניים הקדמיות שלכם חסרות, האף שלכם שבור, ויש לכם חור בלחי. תארו לעצמכם שאין לכם ארנק, כסף או עבודה. תארו לעצמכם שהמשטרה מחפשת אתכם.
סיפור העלילה מתרחש באנגליה של ראשית המאה ה-19, בזמן המלחמה עם נפוליאון. אלא שבאנגליה של קלארק, הקסם הוא אמתי – או לפחות כך היה, עד לפני כמה מאות שנים. כעת, הוא תופס מקום מרכזי בחברה האנגלית, אבל רק מבחינה תיאורטית. איש אינו מאמין עוד בקסם מעשי. אלא שאז מופיע מר נורל, ובפיו בשורות על שובו של הקסם. נורל מאמין כי הקסם הוא המפתח לניצחון במל
סיפור העלילה מתרחש באנגליה של ראשית המאה ה-19, בזמן המלחמה עם נפוליאון. אלא שבאנגליה של קלארק, הקסם הוא אמתי – או לפחות כך היה, עד לפני כמה מאות שנים. כעת, הוא תופס מקום מרכזי בחברה האנגלית, אבל רק מבחינה תיאורטית. איש אינו מאמין עוד בקסם מעשי. אלא שאז מופיע מר נורל, ובפיו בשורות על שובו של הקסם. נורל מאמין כי הקסם הוא המפתח לניצחון במל
סיפור מרשים על יריבות וקנאה על רקע הפוליטיקה, התככים והשאיפות האישיות בחצר המלכות.
מרי בולין הופכת לבבת-עינו של הנרי השמיני כאשר היא מגיעה לחצר המלכות כנערה בת ארבע עשרה.
מרי מוקסמת מן הנסיך זהוב התלתלים ומתענגת על תפקידה כמלכה הלא רשמית של חצר המלכות המפוארת,
אבל היא מגלה במהרה כי היא כלי משחק במזימות השושלת של משפחתה.
כא
אנה היא נערה רגילה, מלבד עובדה אחת ההופכת את יחסיה עם משפחתה לטעונים רגשית: הוריה הולידו אותה רק כדי שאחותה הגדולה, קייט, תוכל להילחם בלוקמיה שלה. בגיל 13, כמו רוב המתבגרים, אנה מתחילה לשאול את עצמה מי היא באמת, שכן תמיד הוגדרה ביחס לאחותה. כך היא מקבלת החלטה שאולי אין להעלותה על הדעת, החלטה שתקרע את משפחתה לגזרים ושעלולה להיות הרת-אס
קארי בל בת ה-23 חיה כל חייה במדיסון, ויסקונסין, עמוק במערב התיכון. היא עובדת בספריית האוניברסיטה שלמדה בה ומאורסת למייק, החבר מהתיכון. נדמה שחייה מתנהלים על מי מנוחות, אלא שבסתר לבה היא מואסת בחיים אלה המוכרים לה עד זרא.
קפיצת הראש של מייק, ברגע של התפארות נערית, תאלץ אותה להתמודד עם שאלות של הגדרה עצמית, מימוש עצמי ומחויבות לזולת,
הורים בדרך כלל גאים בילדיהם - לא כך הוריה של מטילדה. מרוב שהם עסוקים במכירת מכוניות מקולקלות, במשחקי בינגו ובצפייה בטלוויזיה, הם אינם שמים לב בכלל לילדה הקטנה שלהם. אבל מטילדה היא ילדה מיוחדת. בגיל חמש היא כבר קוראת ספרים של מבוגרים ועושה בראשה חשבון יותר טוב ממחשבון כיס. כשהיא הולכת לבית - הספר, "אחוזת רסקותם", מתברר לה שיש מבוגרים
חורף, 1553. האינקוויזיציה רודפת את חנה גרין, נערה יהודייה בת ארבע עשרה, והיא נאלצת לברוח עם אביה מספרד. אך חנה איננה פליטה ככל הפליטים. היא ניחנה במתת "הראייה", היכולת לחזות את העתיד - כישרון יקר מציאות בתקופה הסוערת של מלכוּת בית טיוּדוֹר האנגלית.
חנה מאומצת על ידי רוברט דאדלי, דמות כריזמטית וזוהרת, בנו של הלורד פּרוֹטֶקטוֹר, השולט במ
הנרי שרייר (בצרפתית: Henri Charrière; 16 בנובמבר 1906 - 29 ביולי 1973) היה אסיר צרפתי שנשפט למאסר עולם עם עבודת פרך במושבת העונשין בגיאנה הצרפתית. ספרו האוטוביוגרפי פרפר נכתב ב-1968 ועוסק בקורותיו בין 1931, השנה בה נשפט, ועד 1944, אז יצא לחופשי. קורות חייו כמתואר בספרו הם מסכת מתמשכת של התמודדות עם תנאי הכליאה הקשים במושבת העונשין מוכת המלריה ומחלות
פעם בדור מופיע ספר המשנה את חייהם של קוראיו. האלכימאי הוא ספר כזה, אולי בשל המשמעות האוניברסלית שלו: אדם נוטש את אורח חייו ויוצא להגשים חלום. בסיומו של מסע ארוך ורב השראה הוא מגלה אמיתות מופלאות, על החוכמה שבהקשבה לרחשי לבנו, על היכולת לזהות אותות הנקרים לנו במסלול חיינו, על חשיבותה של התבוננות בעצמנו, ומעל הכול - על הצורך ללכת בעקב