מדובר בספר מותח אך כואב. הסיפור בהחלט מצליח לעורר בקורא תחושת הזדהות ואמפטיה עם כוכבת הסיפור, אשה החווה אלימות מכל הסוגים והמינים מבן זוגה האכזר המציג את עצמו כבעל טוב ואדם נעים כלפי חוץ.
בלי לעשות ספוילרים אפשר לומר שהקצב טוב והמתח מורגש לכל אורך הספר. בולטת במיוחד היכולת של הסופרת לגרום לקורא הזדהות כ"כ חזקה שאתה ממש מתפלל שהסוף יהיה טוב.
גם מבנה הסיפור שנע בין עבר להווה עד להצלבה מוסיף עניין ועומק לעלילה.
בעלי לב חלש הרוצים ספר קליל סופ"ש - זה לא הספר בשבילכם. הוא קצת מטלטל.





