כשהשכן שלי הביא לי את הספר הוא אמר לי מילה אחת: "צמרמורות". ובכן, אצלי התסמינים היו שונים אך ההתלהבות זהה.
מדובר בספר מתח על גבול האימה. העלילה נעה בקצב גבוה תוך כדי חלונות מסתוריים לטיפול פסיכולוגי ששזורים בחכמה לאורך כל הספר.
הספר מתאים מאוד לאנשים שאוהבים מתח ומסתורין (ומעט אימה). יש בו המון פיתולים שגורמים לך לחשוד כל פעם בדמות אחרת וזה כיף גדול.
לשלילה יאמר שהספר נטול עומק ולכן מתאים למי שמחפש ריגוש ופחות למי שמחפש תובנות.





