» יש כפילויות בתוצאות החיפוש? דווח לנו
1.
2.
אל ריס וג'ק טראוט, המחברים של רבי-המכר "מלחמות השיווק" ו"שיווק במהופך", נעזרו בארבעים שנות הניסיון שלהם בשיווק כדי להגדיר את הכללים החשובים ביותר החלים על עולם זה. עתה, לראשונה, הם מרכזים בספר אחד 22 אמצעים וחוקים שעליהם חברות קמות ונופלות. המחברים בוחנים את מסעי השיווק שהצליחו ואת אלה שנכשלו, ומתארים מדוע הצליחו חברות להתבלט מן הש...

3.
אל ולורה ריס, מחבריהם של רבי מכר ואסטרטגים שיווקיים בעלי מוניטין עולמיים, נושאים את בשורת העידן החדש של יחסי הציבור. המותגים הגדולים של היום באים לעולם באמצעות חשיפה תקשורתית ולא באמצעות פרסום. על כך יעיד מבט מדוקדק אל ההיסטוריה של המותגים המודרניים המצליחים ביותר. מספר מעורר פליאה של מותגים, ובהם פאלם, סטרבקס, בודי שופ, וול - מארט...

4.
השיווק הוא מלחמה! מאז מלחמת העולם השניה אמרו לנו מומחי - שיווק, כי "הלקוח הוא מלך". אומנם מי שנהגו על - פי תורה זו ראו לעיתים קרובות סכומי עתק יורדים לטמיון במהלכי שיווק אמיצים, אך הרי - אסון. כדי להצליח היום, חייבת חברה לפעול כשפניה את התחרות. היא חייבת להתחכם למתחרים, להערים עליהם, לאגף אותם ולגבור עליהם. בקצרה, שיווק הוא מלחמה שבה המת...

5.
בשעה שאנחנו עוברים למאה ה - 21, השאלה החשובה ביותר שנשאלת בעסקים היא: מה בדעתנו לעשות בנוגע לאינטרנט? אל ריס ולורה ריס הם אולי האנשים המיומנים והמתאימים ביותר לתת מענה על שאלה זאת. הם לא רק מחברי רב - המכר בתחום העסקים "22 חוקי הברזל של בניית מותג", אלא גם יועצים לעשרות חברות שמופיעות ברשימת ה - 500 של כתב העת Fortune. הספר "11 חוקי הברזל של בני...

6.
7.
8.
בספרם החדש והמרתק, מוצא המותגים, לוקחים אל ולורה ריס את הרעיון המהפכני של דרווין על האבולוציה ומיישמים אותו על תהליך המיתוג. התוצאה היא אסטרטגיה חדשה, יעילה ומרשימה, ליצירת מוצרים חדשניים ולבניית מותגים מצליחים, שיובילו אתכם להשגת הצלחה עסקית.אל ולורה ריס מסבירים כיצד תנאים משתנים בשוק יוצרים אינספור הזדמנויות לבניית מותגים חד...

9.
10.
11.
 


©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ