קטגוריות » עסקים וכלכלה » שיווק ופרסום ( עסקים וכלכלה שיווק ופרסום בחנות הספרים)


1.
פיליפ קוטלר, "אבי השיווק המודרני", בוחן ומגדיר בספר זה, עקרונות השוווק של קוטלר מ - א' ועד ת', את המושגים החשובים ביותר בתחום, היום ובעתיד, ומציע זווית - ראייה רעננה ומאתגרת לשאלה: כיצד ישתנה תחום השיווק וכיצד משווקים צריכים להשתנות יחד איתו. קוטלר מסמן 80 מהמושגים הבסיסיים ביותר בשיווק, וחולק עם הקוראים את המידע העדכני ביותר, המגובה ב...

2.
אל תתחרו עם היריבים ? הפכו אותם לחסרי-משמעות. במשך שנים רבות היו חברות שקועות בתחרות צמודה להשגת צמיחה רווחית וארוכת טווח. הן נלחמו על יתרון תחרותי, נאבקו על נתח שוק והתגוששו על בידול. אך כיום, בענפי תעשייה עמוסים לעייפה, תחרות צמודה מובילה ל"אוקיינוס אדום" עקוב מדם של מתחרים הנאבקים על עוגת רווחים הולכת ומצטמקת. בספר שמערער את כל מ...

3.
ספר מעולה דירוג של ארבעה כוכבים וחצי ( בן אחד ו 3 בנות . גיל ממוצע: 40 )
קנה חדש: ₪58.00 ₪49.88
משתתף במבצע
המצאת הדפוס על - ידי יוהאן גוטנברג באמצע המאה החמש - עשרה חוללה שינויים מרחיקי - לכת בתרבות ובחברה האירופאית:היא יצרה "ספרייה שאין לב גבולות", כדברי אראסמוס, ותרמה תרומה מכרעת להתפשטות הרנסאנס, להצלחת הרפורמציה, למהפכה המדעית ולגיבושן של השפות והתרבויות הלאומיות בכל מדינות אירופה המרכזית והמערבית. בראש ובראשונה, המצאת הדפוס היתה ...

4.
קנה חדש: ₪89.00 ₪80.10
השיווק הרשתי הוא תחום המתפתח במהירות בארץ ובעולם, ומאפשר לרבים לזנוח משרות חסרות סיכוי לקידום, לטובת הגשמת חלום ופתיחת עסק עצמאי.אך רבים מגלים שהשנה הראשונה בשיווק הרשתי הוא הקשה והמאתגרת ביותר, ולאחרים אף מייאשת להתמודד עם דחיה להנחות פגישות ביתיות לחנוך מפיצים חדשים תחתיכם ולתמוך בהם להקים ארגון יציב ואמין להמנע מניהול יתר ש...

5.
6.
שיווק באינטרנט - בין אם אתם מעוניינים למכור מוצר ישראלי לגולש אינטרנט אמריקאי או הונגרי, ובין אם אתם פשוט מעוניינים למשוך יותר לקוחות לעסק המקומי שלכם במרכז המסחרי הקרוב, ספר זה הוא נכס יקר עבורכם. יישום העקרונות המתוארים בספר זה, יאפשר לכם לחשוף בהצלחה את עסקכם למספר עצום של לקוחות פוטנציאלים, באופן מיידי ובעלות נמוכה. בעזרת הס...

7.
יום אחד נכנסתי למרכז קהילתי כדי לקחת את בני מחוג שבו השתתף. כשחלפתי ליד אולם הבלט הבחנתי לפתע בשלט גדול על הקיר. בשלט הופיעה הכתובת הבאה: "זהירות, הרצפה עקומה." בתחתית השלט הופיעה חתימה: "הרקדנים." יצירתי, חשבתי לעצמי בעודי מחייך, המשכתי ללכת ו... נפלתי. הרצפה אכן היתה עקומה! אם המסר היה כה ברור, מדוע נפלתי? אילו מסרים מצליחים ללכו...

8.
מייקל אוליבר נחשב למוביל בהדרכת מכירות בתחום השיווק הרשתי. שיטתו מראה כיצד תהליכי ההיכרות עם לקוחות חדשים ושמירה על הקשר עם לקוחות קיימים יכולים להיות מהנים, מלאי סיפוק ונטולי חרדות. "החוליה החסרה בשיווק הרשתי! רוב המפיצים יודעים מה לעשות... אבל אינם מסוגלים... משום שאינם יודעים מה להגיד. ספר זה ינחה אתכם בשלבים... קלאסיקה אמיתית."...

9.
10.
הלקוח בימינו כמוהו כפרפר, מרפרף ממקום למקום: האתגר הוא להניע אותו להיות לקוח קבוע. הפרפר יכול להיות פרפר - מונרך, החוזר בנאמנות על המסלול הקבוע שלו. השיטה החדשנית המוצגת בספר הלקוח כפרפר מאפשרת לבנות ולהרחיב את בסיס הלקוחות הקיים ונובעת מההכרה כי שירות לקוחות במיטבו הוא קיום חוזה שנכתב כולו לטובת הלקוח. לקוחות מרוצים הזוכים לשירו...

11.
ספר מעולה דירוג של ארבעה כוכבים וחצי ( 2 בנות . גיל ממוצע: 24 )
קנה חדש: ₪128.00 ₪115.20
בספר זה, נלך עם הלוגו - הקשר הויזואלי הקצר והישיר בין האדם למותג ? מבראשית. נלווה אותו מהעידנים הקדומים ביותר, מתחילת הציוויליזציה ולאורך ההיסטוריה האנושית עד ימינו. נראה כיצד פעל הלוגו לאורך צירי הזמן, המקום וההיסטוריה, ונבין כי הוא פה כדי להישאר, גם אם יהיה עליו לעבור שינויים ותמורות, לחזור אל הקהילה ממנה צמח ולאמץ לעצמו ערכים חד...

12.
ספרה של אביבית אגם דאלי מציג ניתוח פרשני של התמורות שחלו באידיאולוגיה של המרחב בישראל, כל זאת באמצעות בחינת פרסומות מהעיתונות היומית (2004-1967) כטקסט תרבותי המתכתב עם המציאות הישראלית המשתנה. מחקר ראשוני זה מבקש ליצור אינטגרציה בין גישות מתחומי חקר התרבות, חקר התקשורת ותולדות האמנות. הוא מתחקה אחר המשמעות התרבותית של דימויים חזותי...

13.
מה הם 7 המרכיבים של שיווק אינטימי? מה הם 7 כללי "תורת המגעים" בשיווק? איך לחזר אחרי לקוחות? איך למנוע בגידות? איך לשמור על לקוחות? כמה אינטימי מותר להיות? לראשונה, ספר ניהול מקצועי השוזר את "תורת השיווק האינטימי" אל תוך עלילת רומן. "ספר יייוצא דופן בנוף ספרי השיווק, ונקרא בנשימה אחת" "ספר השיווק המעשי ביותר שקראתי" "ספר מיוחד ומתוחכם, שעו...

14.
קנה חדש: ₪60.00 ₪54.00
יחסי-ציבור הם מכשיר שיווק חיוני של כל עסק ואין זה משנהמה גודלו. זה ספר הדרכה, המלא רעיונות כרימון, לכל מישמעוניין לשפר את המגעים שחברתו מקיימת עם כלי התקשורת,ובאמצעותם של אלה, עם הציבור. ספר זה ישמש גם כמדריך לאישהמכירות או למנהל אשר בידו מופקד נושא יחסי הציבור שלחברה או תדמיתה. כריכה קשה....

15.
המיתוג היחידי שבכוחו ליצר מותגים מצליחים באמת אינו עוסק בהגדלהשל 'נתח שוק אלא של נתח רצייה. מתוך כך עוסק המיתוג הרגשיבפנייה אל הרגש האנושי, ובתיעול הכוח העצום הטמון בו כדי לבססרצייה שכזאת. דווקא המיתוג הרגשי עתיד להצליח במשקי העתידככל שהעולם וסביבת השוק הופכים להיות יותר ויותר טכנולוגיםו חשוכי מגע אנושי. מתברר כי הפנייה אל הרגש ...

16.
17.
הספר מתאר את הצד העסקי-כלכלי של חברת קוקה-קולה עד שהגיעה לאחת החברות המשפיעות ביותר בעולם. ...

18.
אל ריס וג'ק טראוט, המחברים של רבי-המכר "מלחמות השיווק" ו"שיווק במהופך", נעזרו בארבעים שנות הניסיון שלהם בשיווק כדי להגדיר את הכללים החשובים ביותר החלים על עולם זה. עתה, לראשונה, הם מרכזים בספר אחד 22 אמצעים וחוקים שעליהם חברות קמות ונופלות. המחברים בוחנים את מסעי השיווק שהצליחו ואת אלה שנכשלו, ומתארים מדוע הצליחו חברות להתבלט מן הש...

19.
בספר זה, שב וחוזר דוד פוגל, אל נבכי נשמתו שלו, נשמתו הבוערת של אדם ופרסומאי המשקיף על עולם הפרסום ועל החברה הישראלית מעמדת התצפית הקרובה ביותר. בשפתו המרתקת ושובת הלב, הוא חושף את עולמו הפנימי, המופלא והאכזרי של עולם הפרסום, את הדרמות המתנהלות מאחורי הקלעים, את מערכת היחסים הסבוכה בין המפרסם והפרסומאי ואת הקשר בין הפרסום לפוליטיקה...

20.
קנה חדש: ₪82.00 ₪73.80
אתם, שמחזיקים כעת ספר זה - מי אתם? בעלי עסקים קטנים או משרדים פרטיים? ואולי מנהלים בכירים בארגוני ענק? או אי שם באמצע? עצם ההתעניינות שלכם מראה על חשיבה נכונה - הפרסום חיוני לכל עסק או ארגון באשר הוא. אבל איך יוצרים פרסום שגם עובד בשבילכם ומצדיק את ההוצאה הגדולה הכרוכה בו? לפניכם מפתח לאוצר: מאה פרקים קצרים, שנונים, מלאים בחכמת חיים...

21.
יותר מ- 80 עצות ורעיונות להצלחה במכירות ובשירות לקוחות, וזאת באמצעות "בדיחות השראה. הספר מומלץ לאנשי מכירות מקצוענים ומתחילים כאחד, הרוצים לצחוק כל הדרך... אל הלקוח....

22.
23.
חופש הפיתוי לוקח אותך למסע מרתק אל מאחורי הקלעים של עולם הפרסום. לאחר עשרות שנים של פיתוי, ריגוש וחיזור אחריך, חושף המחבר, בספר ראשון מסוגו בישראל, רומנים סמויים שנרקמים בינך ובין מותגים ומגלה לך כיצד מלים, שמות סיסמאות וסלבריטאים משפיעים על אורח חייך. אם נמשכת לרגליה של מרילין מונרו, לחיוכה של יעל אבוקסיס ולקסמו של גידי גוב- ימש...

24.
אינספור מחקרים נערכו מתוך ניסיון להבין את הצרכן הטיפוסי ואת דפוסי התנהגותו, ומכאן להסיק על הדרך האופטימאלית לשווק עבורו. מיליוני אנשים מרגישים שהקנייה היא אחת ההנאות בחיים. הם מתייחסים לקנייה כאל הרפתקה או משחק: המטרה היא לנצח במשחק, למצוא מבצע נהדר, עסקה מדהימה או פריט יוצא דופן. לפריט שהם קונים הם מתייחסים כאל שלל בציד האוצרו...

25.
קנה חדש: ₪76.00 ₪68.40
כדי להצליח כיום במכירות עליכם להיות ברמה שמעל לממוצע. כדי להיות כוכב עליכם לעשות הרבה כסף ותותחי מכירות מעלים את אומנות המכירה לרמות שלא היו כמותן. הם מביאים את מרב ההכנסות, מקבלים את השכר הגבוה ביותר, וזוכים לכבוד, יותר מכל האחרים. יהיו המוצר או השרות שהם מוכרים אשר יהיו - הם תמיד מוצלחים יותר. ג`פרי פוקס מביא אוסף עצות ושיטות חדשו...

26.
קנה חדש: ₪89.00 ₪80.10
רב-מכר של ה"ניו יורק טיימס"! זוכה פרס Gerald Loeb היוקרתי לספר העסקים הטוב ביותר של השנה! מה קורה כשכל דבר בעולם נעשה נגיש לכל אחד? כשהערך הכולל של כל אותם מיליוני פריטים שנמכרים באינטרנט בעותקים בודדים בלבד שווה ואפילו עולה על ערכם של הפריטים המעטים שנמכרים במיליוני עותקים? כשחבורת ילדים ללא כוונת רווח יכולה להקליט שיר או ליצור סרט ...

27.
28.
איך להכניס את המתחרים שלך ללחץ עשה מהומות בשוק לקידום מכירותיך ולהגדלת הרווח מאת: גאי קוואסאקי על הספר אם שמו של הספר הזה מסקרן אתכם, סימן שאתם נמנים עם קוראי ספרים עסקיים, גדושי הסברים, שנועדו לעזור לכם בניהול ובשיווק. עכשיו אתם מוכנים להסיר את הכפפות, והדבר היחיד שתרצו להחזיק בידיכם החשופות הוא מדריך זה, הבועט במוסכמות. בר...

29.
ספר טוב דירוג של שלושה כוכבים וחצי ( 2 בנים . גיל ממוצע: 27 )
קנה חדש: ₪88.00 ₪79.20
מדוע חדרי השירותים בקניונים נמצאים בפינות נידחות? מהו הסיפור האמיתי שמאחורי קריסת רשת קלאבמרקט? מהי המהפכה העוברת על בתי הקפה בארצות הברית? האם יכול בעל חנות קטנה להתמודד עם הרשתות הגדולות? רשתות השיווק נמצאות בכל תחום של חיינו אך איננו יודעים כיצד הן קמות ואיך הן מתנהלות. הקרב על המדף חושף את סודותיהן של הרשתות המצליחות ביותר ב...

30.
במציאות בת זמננו, כשהלקוח מצויד בהכנסה פנויה רבה יותר ובשיקול דעת בררני ומושכל יותר, ומנגד מסתערים עליו המוני מוצרים מקבילים,המתגוששים במרץ על חסדו, מתרכזת פעילות השיווק של החברה העסקית המודרנית בשביעות רצונו של הלקוח; הגישה השיווקית החדישה אינה רואה עוד ברווח יעד העומד בפני עצמו, אלא תמורה לסיפוק פעיל ויעיל של צורכי הלקוח.תפקי...

31.
ספר בסדר דירוג של שלושה כוכבים ( 2 בנים . גיל ממוצע: 37 )
קנה חדש: ₪84.00 ₪75.60
מה עושים הגולשים ברשת? מחפשים. באיזה מנוע חיפוש הם נעזרים? גוגל. שתי הנחות אלו עומדות בבסיס החיפוש מאת ג`ון בטל, מי שערך את מגזין WIRED היוקרתי. למי שרוצה להבין את השלכותיו של עולם שבו מנועי החיפוש באמת מכירים אותנו, עולם שבו כל הקלקה נשמרת לנצח, החיפוש הוא קריאה חובה....

32.
קנה חדש: ₪89.00 ₪80.10
מה אנחנו באמת יודעים על הסיבות שבגללן אנחנו קונים? מה משפיע על החלטותינו בעולם מלא מסרים מבולבלים? האם אלה פרסומת מושכת עין, סיסמת פרסום קליטה, ג'ינגל מידבק? או שמא החלטות הקנייה שלנו מתקבלות מתחת לפני השטח, עמוק כל כך בתת-הכרה שלנו עד שאיננו מודעים להן כלל? בקניולוגיה מציג מרטין לינדסטרום את הממצאים המדהימים של המחקר המהפכני של...

33.
ספר זה רואה באינטרנט פלטפורמה מרכזית לשיווק בינלאומי ומהווה ספר חובה לאנשי מקצוע העוסקים בשיווק ברשת. הוא מתמקד בסקירה מעמיקה של אפיקי השיווק במדיה זו ומשלב מידע תיאורטי מקיף לצד הסברים מעשיים המלמדים כיצד לשווק נכון באינטרנט....

34.
בספר זה שהוא כנראה היצירתי והסמכותי ביותר שנכתב מעולם בנושא המיתוג החושי (Sensory Branding) מגלה איש העסקים הבינלאומי מרטין לינדסטרום מה עושות בעצם חברות המיתוג המצליחות ביותר בעולם, בשונות מחברות אחרות בתחום. לינדסטרום מראה כיצד החברות האלה משיגות תוצאות מפתיעות ומדידות באמצעות שילוב של כל חמשת החושים: מישוש, טעם , ריח, ראייה ושמיעה. ע...

35.
קנה חדש: ₪95.00 ₪85.50
מוצר מצליח הוא מוצר טוב – זוהי הדעה הרווחת, נכון? נכון, אך אין די בזה כלל וכלל. כדי להפוך מוצר למצליח, נדרשת הרבה יותר מהשקעה באיכות של המוצר. אנשי שיווק קוראים לזה: מערכת שיווקית כוללת. באמצעות מערכת זו, המורכבת מטכניקות מניפולטיביות, גורמים אנשי השיווק לנו, הצרכנים, לרכוש מוצרים שלא תכננו לרכוש, מניעים אותנו להשפיע על חברינו לרכוש...

36.
בין אם אתם שואפים להיות עורכי - דין, מורים, רופאים או סתם אנשים מצליחים בכל ענף או משלח - יד, גורלכם ייקבע על - פי המידה בה אתם יכולים למכור את רעיונותיכם, מוצריכם ועצמכם. ספר זה דן בהקניית כישורי - מכירה לאלה שאינם אנשי מכירות. הוא מכוון לאדם החייב להשפיע על הזולת בחיי יום - יום, אולם אין לו את התואר של "איש מכירות". הספר נכתב על - ידי יוע...

37.
38.
39.
40.
אינכם יכולים לגעת במוצרים החשובים ביותר של החברה שלכם, לשמוע אותם או לראות אותם. אם כך איך מוכרים אותם? איך מפתחים אותם ואיך מרחיבים אותם? זוהי הבעיה שמוכרים שירות. ספר "בלתי רגיל" זה, כמו שכינה אותו אחד המבקרים, משיב על שאלה זו מתוך בונניות על דרכי הפעולה של השיווק ועל צורת החשיבה של לקוחות-בכוח. הספר למכור את הבלתי נראה אוצר של ...

41.
... בעולם מושלם הבוס שלכם או איזה קרוב משפחה עשיר היה מממן בשמחה את לימודיכם בבית - הספר הטוב ביותר למנהל עסקים, ואף את חופשות הקיץ באתר נופש אקזוטי כלשהו, בעולם האמיתי, יהיה לכם מזל אם תצליחו למצוא 24 שעות כדי למצוא את ידיכם ורגליכם בענף השיווק, הכול על שיווק מציע לכם את הטוב שבשני העולמות - השכלה מקצועית מהשורה הראשונה שמתומצתת כך ש...

42.
43.
44.
מי שעוסק היום בשיווק צריך להיות גאון! כיום, כשהשווקים מורכבים, הלקוחות דורשים יותר ויותר והתחרות קשה מתמיד, הבנה בשיווק חשובה מתמיד: שילוב בין הבנת צורכי הלקוח לערך המוסף שבחשיבה היצירתית. אבל לכך יש להוסיף גם תעוזה אנליטית ועסקית המובילה לאסטרטגיה, לחדשנות ולצמיחה ברווחים. מהחזון של "אפל" לקונספט של "זארה", מהלהט של "נייקי" לה...

45.
הספר "מתנה לחיים" כשמו כן הוא, מתנה נפלאה לחיים מרתקים ומעניינים לסוכני הביטוח הפנסיוני. יש בו אוצר עשיר של "כלי עבודה" לשימוש בחיי היום-יום ומספר רב של עצות מעשיות, פרי ניסיון של שלושים שנות פעילות בענף הביטוח. בעזרת הכלים שתרכשו באמצעות הספר: * תרחיבו את מספר הלקוחות האיכותיים שלכם. * תגדילו את כמות ההפניות שתקבלו מלקוחותיכם. * ...

46.
47.
שינו יסודי מתחולל בימים אלה בשיטות שבהן מתפרסמים, משווקים ונמכרים מוצרים ושירותים לציבור הרחב. שיטות ``היריה לחלל`` של השיווק ההמוני, שכוונו אל הצרכן הלא ידוע, מפנות מקומן לשיטות חדשות של פרסום, מכירה וחשיבה המאפשרות להתקשר ישירות עם הלקוחות הטובים ביותר, בכוח ובפועל, של העסק.שיטות אלו, הבנויות על מסדי נתונים של לקוחות, לא תוארו או ...

48.
"ספר מעולה שיכול להקל על כל אחד את הכניסה לעולם הפרסום במנועי חיפוש. קרא ספר זה לפני שמתחריך עושים זאת!"; "ספר חובה לכל מנהל, יזם או בעל עסק, בין אם הוא מתכוון לפעול בזירה זו בכוחות עצמו, או באמצעות אנשי מקצוע פנימיים או חיצוניים." . רוצה שהאתר שלך יוצג בראש רשימת תוצאות החיפוש על פי מילות המפתח שמתאימות לעסק שלך? כן, בוודאי! מי לא רו...

49.
50.
"בתוך מגוון גדול של סיפרי שיווק וייעוץ עיסקי מצאתי את הספר ייחודי, ענייני עם ערך מוסף עסקי אמיתי. מימשנו בפועל בחברתנו כמה וכמה מהעצות השיווקיות ואין לי ספק שחלק מההישגים הם תוצאה ברורה". אהוד נחום, מנכ"ל כוכבית המותג "בשונה מספרי תיאוריה רבים בנושא שיווק, זהו ספר הדרכה והסבר פשוט וממצה, עם הנחיות ברורות של עשה ואל תעשה. כל מנהל צע...

51.
מדריך זה נועד לעזור לך לשפר את כישורי המכירה והשכנוע שלך. בין אם אתה איש מכירות או מנהל, הוא יסייע לך לסגור יותר מכירות ויותר עסקאות. ייחודו של מדריך זה הינו בכך שהוא מחבר את כללי המשא ומתן עם כללי המכירה והשכנוע לכדי מערכת טכניקות ורעיונות אחת הנותנת בידך את הכלים להתמודד ולהצליח בכל מפגש של משא ומתן מכירתי....

52.
קווין רוברטס מאמין בכל לבו שאהבה היא הדרך קדימה בעולם העסקים. ב"סימני-אהבה", ספר פורץ דרך בתחום פילוסופיית העסקים, מתאר רוברטס את המסע ממוצרים לסימנים רשומים ומהם למותגים, ואת הצורך לעלות שלב נוסף ? אל סימני האהבה. ניתוחו הביקורתי והמרענן של רוברטס מרתק, והטעון שלו ברור וישיר: למותגים פשוט נגמר המיץ. הפתרון? מוצרים וחוויות שמסוגלים...

53.
סטיוארט טרנריחסי ציבוריחסי ציבור יוצרים דימוי ותדמית לאישים, לחברות, לאיגודים, לעסקים, למוסדות ציבור, למפלגות ולארגונים פוליטיים שונים. את הכישורים הנדרשים לתחום זה חייב לרכוש כל אדם, שברצונו להעביר רעיון לציבור.יישום הטכניקות המנוסות והאמינות של מחבר הספר יעזור לך ברכישת כישורים בתחום יחסי הציבור....

54.
עצור וחשוב רגע, מיהו האחראי לחייך? התשובה ברורה. אתה אחראי לנהל את חייל במסלול של נפש בריאה, זוגיות טובה ומשפחה נפלאה. אתה גם אחראי להתחיל להרשות לעצמך לחלום ולהגשים את רצונותיך - בסך הכל על ידי שינוי תפישה בחיים אצלך. כיצד זה אפשרי? השתחרר והיפתח לחשיבה אחרת, קרא ולמד את הסודות שאני חושף בפניך בספר, הפנים ויישם. התוצאה תהיה מידית. מ...

55.
56.
57.
הספר 10 כללים לשימוש יעיל בטלפון מתאר בפני הקוראים שיטות שונות המיועדות לשפר את שירות הלקוחות באמצעות הטלפון. בין הנושאים הנדונים בספר: · שישה כללים לשירות לקוחות בטלפון. · שיטות יעילות לקבלת הודעה. · דרכים להתמודדות עם מטלפנים מטרידים. · שיטות לשליטה בשיחת הטלפון. · עצות לשימוש במענה קולי. ננסי פרידמן נחשבת לבעלת סמכות בתחום שיר...

58.
פיית' פופקורן הוא שם נרדף לחיזוי: היא חזתה במדויק את המגמות העסקיות שהגדירו את חיינו ב - 20 השנים שחלפו. הספרים החדשניים רבי - המכר שכתבה, ובהם "דוח פופקורן", גרמו לכך שתהיה דמות מוכרת ברוב חלקי תבל. כתב העת "פורצ'ן" כינה אותה "נוסטרדמוס של השיווק", ועכשיו היא מפנה את חריפותה המופלאה לאחד המקטעים החשובים ביותר בשיווק: האישה הצרכנית. בכל ...

59.
יחסי-הציבור יוצרים בעידן המתקדם את הדימוי והתדמית לאישים, לגופים, לממשלות ולמדינות. שעה, שהתקשורת מהווה ומשמשת בבואה להתרחשות - יחסי-הציבור כמעט שיוצרים אותה. כל גורם בעל זיקה אל הציבור המצפה ליחסי-גומלין, אינו יכול להרשות לעצמו להתנהל ללא מערכת של יחיסי-ציבור. נאמר כבר: ``אין מדינאי גרוע - יש לו פשוט יחסי-ציבור גרועים``. נח הלפרין - ...

60.
61.
שערים כידוע נתמכים היטב משני צדדים על מנת שהכניסה תהיה בטוחה לעוברים בשער. הכניסה לעולם התקשורת על מנת שתהיה נכונה, מחייבת ידע בסיסי, התמצאות בהבנת העקרונות, הכרת המדיה על ענפיה השונים: עיתונות, טלוויזיה, רדיו, יחסי ציבור, דוברות ויעוץ תקשורת. במדינה שהיא צרכנית תקשורת מהמובילות בעולם, אנו מצווים למקצועיות והתנסות. דפים אלה משלבי...

62.
סדרת מדריכי ניהול עסק מיועדת למנהלים ולבעלי עסק, היא נועדה לתת בידי מנהלי עסק את כל המידע הנחוץ כדי להקים ולנהל בהצלחה עסק עצמאי. כל אחד מספרי הסדרה כולל מגוון טכניקות ורעיונות שיובילו אותך צעד אחר צעד בכל אחד מהתחומים החיוניים להצלחה בניהול עסק. להלן הספרים הכלולים בסדרה : הקמת עסק, שיווק ופרסום, ניהול פיננסי, קניה ומכירה של עסק, ...

63.
64.
אל ולורה ריס, מחבריהם של רבי מכר ואסטרטגים שיווקיים בעלי מוניטין עולמיים, נושאים את בשורת העידן החדש של יחסי הציבור.המותגים הגדולים של היום באים לעולם באמצעות חשיפה תקשורתית ולא באמצעות פרסום. על כך יעיד מבט מדוקדק אל ההיסטוריה של המותגים המודרניים המצליחים ביותר. מספר מעורר פליאה של מותגים, ובהם פאלם, סטרבקס, בודי שופ, וול-מארט, ...

65.
עם כניסתנו לעשור האחרון של המאה העשרים מתחילים להצטייר סימני שאלה על כל היבטי הפרסום, קידום המכירות והשיווק. השיטות המסורתיות שהיו נהוגות בעידן השיווק ההמוני, חדלו להיות יעילות. סטן ראפ וטום קולינס הם נביאיה של גישה חדשה ותכליתית יותר, המהווה מהפך מוחלט לעומת הדרכים הקודמות. בספרם "המהפך הגדול בשיווק" מעלים המחברים חזון אסטרטג...

66.
קנה חדש: ₪49.00 ₪44.10
כל מי שמעורב בשיווק הרשתי יאמר לכם, שההצטרפות מעוררת שאלות רבות. אם אתם מפיצים מתחילים בשיווק הרשתי וגם אם אתם כבר ותיקים, תוכלו לקבל הרבה תשובות מועילות מהניסיון העשיר של דון וננסי פאילה....

67.
68.
בימינו מקובל למכור כל דבר באמצעות הטלפון, החל ממנוי פשוט לעיתון וכלה במוצר מורכב או יקר. כל מי שמשתמש בטלפון כדי למכור מוצר, שירות או רעיון לאדם אחר עוסק למעשה בטלמרקטינג. משווקים יעילים באמצעות הטלפון הם אנשים המתכננים באופן מודע את גישת המכירות שלהם, ומשתמשים בטלפון כבן - ברית בתהליך המכירה. כישורי המכירה המוצגים בספר זה יעזרו ל...

69.
174 עמודיםד``ר אורן קפלן, כלכלן ופסיכולוג, מתמחה במחקרי שוק ובהתנהגות צרכנים. הוא בוגר אוניברסיטה בכלכלה ובפסיכולוגיה (BA) מוסמך במינהל עסקים עם התמחות בשיווק (MBA), מוסמך בפסיכולוגיה קלינית (MA), פסיכולוג קליני מומחה ובעל תואר דוקטור בפסיכולוגיה קוגנטיבית (ph.D.).ד``ר קפלן הוא מרצה בכיר וחוקר בבית הספר למינהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למ...

70.
71.
72.
73.
74.


©2006-2017 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ