קטגוריות » עסקים וכלכלה » שיווק ופרסום ( עסקים וכלכלה שיווק ופרסום בחנות הספרים)
1. |
יום אחד נכנסתי למרכז קהילתי כדי לקחת את בני מחוג שבו השתתף. כשחלפתי ליד אולם הבלט הבחנתי לפתע בשלט גדול על הקיר. בשלט הופיעה הכתובת הבאה: "זהירות, הרצפה עקומה." בתחתית השלט הופיעה חתימה: "הרקדנים."
יצירתי, חשבתי לעצמי בעודי מחייך, המשכתי ללכת ו... נפלתי.
הרצפה אכן היתה עקומה!
אם המסר היה כה ברור, מדוע נפלתי?
אילו מסרים מצליחים ללכו...
|
2. |
אל ריס וג'ק טראוט, המחברים של רבי-המכר "מלחמות השיווק" ו"שיווק במהופך", נעזרו בארבעים שנות הניסיון שלהם בשיווק כדי להגדיר את הכללים החשובים ביותר החלים על עולם זה.
עתה, לראשונה, הם מרכזים בספר אחד 22 אמצעים וחוקים שעליהם חברות קמות ונופלות. המחברים בוחנים את מסעי השיווק שהצליחו ואת אלה שנכשלו, ומתארים מדוע הצליחו חברות להתבלט מן הש...
|
3. |
אסטרטגיית האוקיינוס הכחול - כיצד ליצור שוק ללא מתחרים ולהפוך את התחרות ללא רלוונטית
מאת פרופ' וו' צ'אן קים
אל תתחרו עם היריבים .הפכו אותם לחסרי-משמעות.
במשך שנים רבות היו חברות שקועות בתחרות צמודה להשגת צמיחה רווחית וארוכת טווח.
הן נלחמו על יתרון תחרותי, נאבקו על נתח שוק והתגוששו על בידול.
אך כיום, בענפי תעשייה עמוסים לעייפה, תחרות צמודה מובילה ל"אוקיינוס אדום" עקוב מדם של מתחרים הנאבקים על עוגת רווחים הולכת ומצטמקת.
בספר שמערער את...
|
4. |
השיווק הרשתי הוא תחום המתפתח במהירות בארץ ובעולם, ומאפשר לרבים לזנוח משרות חסרות סיכוי לקידום, לטובת הגשמת חלום ופתיחת עסק עצמאי.
אך רבים מגלים שהשנה הראשונה בשיווק הרשתי הוא הקשה והמאתגרת ביותר, ולאחרים אף מייאשת להתמודד עם דחיה להנחות פגישות ביתיות לחנוך מפיצים חדשים תחתיכם ולתמוך בהם להקים ארגון יציב ואמין להמנע מניהול יתר ...
|
5. |
המצאת הדפוס על - ידי יוהאן גוטנברג באמצע המאה החמש - עשרה חוללה שינויים מרחיקי - לכת בתרבות ובחברה האירופאית:היא יצרה "ספרייה שאין לב גבולות", כדברי אראסמוס, ותרמה תרומה מכרעת להתפשטות הרנסאנס, להצלחת הרפורמציה, למהפכה המדעית ולגיבושן של השפות והתרבויות הלאומיות בכל מדינות אירופה המרכזית והמערבית. בראש ובראשונה, המצאת הדפוס היתה ...
|
6. |
פיליפ קוטלר, "אבי השיווק המודרני", בוחן ומגדיר בספר זה, עקרונות השוווק של קוטלר מ - א' ועד ת', את המושגים החשובים ביותר בתחום, היום ובעתיד, ומציע זווית - ראייה רעננה ומאתגרת לשאלה: כיצד ישתנה תחום השיווק וכיצד משווקים צריכים להשתנות יחד איתו. קוטלר מסמן 80 מהמושגים הבסיסיים ביותר בשיווק, וחולק עם הקוראים את המידע העדכני ביותר, המגובה ב...
|
7. |
מה הם 7 המרכיבים של שיווק אינטימי? מה הם 7 כללי "תורת המגעים" בשיווק? איך לחזר אחרי לקוחות? איך למנוע בגידות? איך לשמור על לקוחות? כמה אינטימי מותר להיות? לראשונה, ספר ניהול מקצועי השוזר את "תורת השיווק האינטימי" אל תוך עלילת רומן. "ספר יייוצא דופן בנוף ספרי השיווק, ונקרא בנשימה אחת" "ספר השיווק המעשי ביותר שקראתי" "ספר מיוחד ומתוחכם, שעו...
|
8. |
אמנות המכירה הטבעית - להצליח בשיווק רשתי בלי פחדים וחרדות ובלי לקלקל יחסים עם חברים
מאת מייקל אוליבר
מייקל אוליבר נחשב למוביל בהדרכת מכירות בתחום השיווק הרשתי.
שיטתו מראה כיצד תהליכי ההיכרות עם לקוחות חדשים ושמירה על הקשר עם לקוחות קיימים יכולים להיות מהנים, מלאי סיפוק ונטולי חרדות.
"החוליה החסרה בשיווק הרשתי!
רוב המפיצים יודעים מה לעשות... אבל אינם מסוגלים... משום שאינם יודעים מה להגיד.
ספר זה ינחה אתכם בשלבים... קלאסיקה אמית...
|
9. |
10. |
11. |
הלקוח בימינו כמוהו כפרפר, מרפרף ממקום למקום:
האתגר הוא להניע אותו להיות לקוח קבוע. הפרפר יכול להיות פרפר - מונרך, החוזר בנאמנות על המסלול הקבוע שלו.
השיטה החדשנית המוצגת בספר הלקוח כפרפר מאפשרת לבנות ולהרחיב את בסיס הלקוחות הקיים ונובעת מההכרה כי שירות לקוחות במיטבו הוא קיום חוזה שנכתב כולו לטובת הלקוח. לקוחות מרוצים הזוכים לשי...
|
12. |
שיווק באינטרנט - בין אם אתם מעוניינים למכור מוצר ישראלי לגולש אינטרנט אמריקאי או הונגרי, ובין אם אתם פשוט מעוניינים למשוך יותר לקוחות לעסק המקומי שלכם במרכז המסחרי הקרוב, ספר זה הוא נכס יקר עבורכם. יישום העקרונות המתוארים בספר זה, יאפשר לכם לחשוף בהצלחה את עסקכם למספר עצום של לקוחות פוטנציאלים, באופן מיידי ובעלות נמוכה. בעזרת הס...
|
13. |
המיתוג היחידי שבכוחו ליצר מותגים מצליחים באמת אינו עוסק בהגדלהשל 'נתח שוק אלא של נתח רצייה. מתוך כך עוסק המיתוג הרגשיבפנייה אל הרגש האנושי, ובתיעול הכוח העצום הטמון בו כדי לבססרצייה שכזאת. דווקא המיתוג הרגשי עתיד להצליח במשקי העתידככל שהעולם וסביבת השוק הופכים להיות יותר ויותר טכנולוגיםו חשוכי מגע אנושי. מתברר כי הפנייה אל הרגש ...
|
14. |
אתם זקוקים למיומנות שיווקית…
…בעולם מושלם הבוס שלכם או איזה קרוב משפחה עשיר היה מממן בשמחה את לימודיכם בבית-הספר הטוב ביותר למנהל עסקים, ואף את חופשות הקיץ באתר נופש אקזוטי כלשהו. בעולם האמיתי, יהיה לכם מזל אם תצליחו למצוא 24 שעות כדי למצוא את ידיכם ורגליכם בתחום.
"הכל על שיווק" מציע לכם את הטוב שבשני העולמות - השכלה מקצועית מהש...
|
15. |
בספר זה, נלך עם הלוגו - הקשר הויזואלי הקצר והישיר בין האדם למותג ? מבראשית. נלווה אותו מהעידנים הקדומים ביותר, מתחילת הציוויליזציה ולאורך ההיסטוריה האנושית עד ימינו. נראה כיצד פעל הלוגו לאורך צירי הזמן, המקום וההיסטוריה, ונבין כי הוא פה כדי להישאר, גם אם יהיה עליו לעבור שינויים ותמורות, לחזור אל הקהילה ממנה צמח ולאמץ לעצמו ערכים חד...
|
16. |
אסטרטגיה של יתרון תחרותי הגישה השיווקית מאת מיכאל פרי 454 עמודים הבנך כללי המשחק הבנת התהליך האסטרטגי ניהול המשחק תכנון המשחק הבנת כללי ההמשחק הבנת הלקוחות בשוק הצרכן והלקוחות המערך השיווקי ללכי התחרות יתרון תחרותי ניהול המשחק תקיפת מתחרים תכנון המשחק תכנמון בארגונים מיוחדים מפתח עניינים לפי נושאים לפי שמות חברות לפי קבוצת מוצ...
|
17. |
בספר זה, שב וחוזר דוד פוגל, אל נבכי נשמתו שלו, נשמתו הבוערת של אדם ופרסומאי המשקיף על עולם הפרסום ועל החברה הישראלית מעמדת התצפית הקרובה ביותר. בשפתו המרתקת ושובת הלב, הוא חושף את עולמו הפנימי, המופלא והאכזרי של עולם הפרסום, את הדרמות המתנהלות מאחורי הקלעים, את מערכת היחסים הסבוכה בין המפרסם והפרסומאי ואת הקשר בין הפרסום לפוליטיקה...
|
18. |
19. |
ספר זה מספק לקורא בו לימוד מעשי ואיכותי בשיטת "צעד אחר צעד": מלחיצת היד הראשונה ועד לסגירה הסופית של עסקת המכירה, תוך שימוש בטקטיקות מכירה מתקדמות, חדשניות ומתוחכמות, טיפול מנטלי דרך תת המודע ובניית תוכניות עבודה ומערכת יעדים אופרטיבית ומוגדרת מראש. הספר מאפשר הגדלה ושיפור משמעותי ביכולות המכירה....
|
20. |
יחסי-ציבור הם מכשיר שיווק חיוני של כל עסק ואין זה משנהמה גודלו. זה ספר הדרכה, המלא רעיונות כרימון, לכל מישמעוניין לשפר את המגעים שחברתו מקיימת עם כלי התקשורת,ובאמצעותם של אלה, עם הציבור. ספר זה ישמש גם כמדריך לאישהמכירות או למנהל אשר בידו מופקד נושא יחסי הציבור שלחברה או תדמיתה. כריכה קשה....
|
21. |
הספר מתאר את הצד העסקי-כלכלי של חברת קוקה-קולה עד שהגיעה לאחת החברות המשפיעות ביותר בעולם. ...
|
22. |
אל ולורה ריס, מחבריהם של רבי מכר ואסטרטגים שיווקיים בעלי מוניטין עולמיים, נושאים את בשורת העידן החדש של יחסי הציבור. המותגים הגדולים של היום באים לעולם באמצעות חשיפה תקשורתית ולא באמצעות פרסום. על כך יעיד מבט מדוקדק אל ההיסטוריה של המותגים המודרניים המצליחים ביותר. מספר מעורר פליאה של מותגים, ובהם פאלם, סטרבקס, בודי שופ, וול - מארט...
|
23. |
חופש הפיתוי לוקח אותך למסע מרתק אל מאחורי הקלעים של עולם הפרסום. לאחר עשרות שנים של פיתוי, ריגוש וחיזור אחריך, חושף המחבר, בספר ראשון מסוגו בישראל, רומנים סמויים שנרקמים בינך ובין מותגים ומגלה לך כיצד מלים, שמות סיסמאות וסלבריטאים משפיעים על אורח חייך. אם נמשכת לרגליה של מרילין מונרו, לחיוכה של יעל אבוקסיס ולקסמו של גידי גוב- ימש...
|
24. |
איך דברים נהפכים לפופולריים?
אם התשובה שלכם היא פרסום, אתם טועים. אנשים לא מקשיבים לפרסומות, הם מקשיבים לחברים שלהם.
אבל מה גורם לאנשים לדבר על מוצרים ועל רעיונות מסוימים יותר מאשר על אחרים?
מדוע חלק מהסיפורים ומהשמועות מידבקים יותר?
ומה גורם לתוכן אינטרנטי להיהפך לוויראלי?
ויראלי חושף את הסוד המדעי שמאחורי העברת מידע מפה ל...
|
25. |
תקופת המיתוג המודרני מיוחסת לשלהי המאה ה - 20 ולתחילת המאה ה - 21, והיא מתאפיינת בחדירה מסיבית של מותגים חדשים לשוק ובחידוש מואץ של מותגים מובילים בשוק. הספר "המיתוג המודרני" חושף בפני הקורא את מגוון המותגים המאפיינים את תקופת המיתוג המודרני - החל במותגים לאומיים ופרטיים וכלה במותגים דיגיטאליים ווירטואליים. ספר זה מציע לאנשי עסקים ...
|
26. |
השיווק הוא מלחמה! מאז מלחמת העולם השניה אמרו לנו מומחי - שיווק, כי "הלקוח הוא מלך". אומנם מי שנהגו על - פי תורה זו ראו לעיתים קרובות סכומי עתק יורדים לטמיון במהלכי שיווק אמיצים, אך הרי - אסון. כדי להצליח היום, חייבת חברה לפעול כשפניה את התחרות. היא חייבת להתחכם למתחרים, להערים עליהם, לאגף אותם ולגבור עליהם. בקצרה, שיווק הוא מלחמה שבה המת...
|
27. |
אינכם יכולים לגעת במוצרים החשובים ביותר של החברה שלכם, לשמוע אותם או לראות אותם. אם כך איך מוכרים אותם?
איך מפתחים אותם ואיך מרחיבים אותם? זוהי הבעיה שמוכרים שירות.
ספר "בלתי רגיל" זה, כמו שכינה אותו אחד המבקרים, משיב על שאלה זו מתוך בונניות על דרכי הפעולה של השיווק ועל צורת החשיבה של לקוחות-בכוח. הספר למכור את הבלתי נראה אוצר של ...
|
28. |
כדי להצליח כיום במכירות עליכם להיות ברמה שמעל לממוצע. כדי להיות כוכב עליכם לעשות הרבה כסף ותותחי מכירות מעלים את אומנות המכירה לרמות שלא היו כמותן. הם מביאים את מרב ההכנסות, מקבלים את השכר הגבוה ביותר, וזוכים לכבוד, יותר מכל האחרים. יהיו המוצר או השרות שהם מוכרים אשר יהיו - הם תמיד מוצלחים יותר. ג`פרי פוקס מביא אוסף עצות ושיטות חדשו...
|
29. |
חברות רבות מוציאות סכומי עתק על שיווק ולמרות זאת הצרכנים מקדישים פחות תשומת לב לפרסומות.
כיצד, אם כן, תצליחו לקבל תוצאות טובות יותר ממאמצי השיווק שלכם?
בין אם אתם בעליו של עסק קטן ובין אם אתם משמים כמנהלים בתאגיד, אתם חייבים לדעת כיצד להביא לכך שכל שקל שמוצא על שיווק יחולל פי עשרה יותר רעש....
|
30. |
ספרה של אביבית אגם דאלי מציג ניתוח פרשני של התמורות שחלו באידיאולוגיה של המרחב בישראל, כל זאת באמצעות בחינת פרסומות מהעיתונות היומית (2004-1967) כטקסט תרבותי המתכתב עם המציאות הישראלית המשתנה. מחקר ראשוני זה מבקש ליצור אינטגרציה בין גישות מתחומי חקר התרבות, חקר התקשורת ותולדות האמנות. הוא מתחקה אחר המשמעות התרבותית של דימויים חזותי...
|
31. |
אתם, שמחזיקים כעת ספר זה - מי אתם? בעלי עסקים קטנים או משרדים פרטיים? ואולי מנהלים בכירים בארגוני ענק? או אי שם באמצע? עצם ההתעניינות שלכם מראה על חשיבה נכונה - הפרסום חיוני לכל עסק או ארגון באשר הוא. אבל איך יוצרים פרסום שגם עובד בשבילכם ומצדיק את ההוצאה הגדולה הכרוכה בו? לפניכם מפתח לאוצר: מאה פרקים קצרים, שנונים, מלאים בחכמת חיים...
|
32. |
שינו יסודי מתחולל בימים אלה בשיטות שבהן מתפרסמים, משווקים ונמכרים מוצרים ושירותים לציבור הרחב. שיטות ``היריה לחלל`` של השיווק ההמוני, שכוונו אל הצרכן הלא ידוע, מפנות מקומן לשיטות חדשות של פרסום, מכירה וחשיבה המאפשרות להתקשר ישירות עם הלקוחות הטובים ביותר, בכוח ובפועל, של העסק. שיטות אלו, הבנויות על מסדי נתונים של לקוחות, לא תוארו או...
|
33. |
יותר מ- 80 עצות ורעיונות להצלחה במכירות ובשירות לקוחות, וזאת באמצעות "בדיחות השראה. הספר מומלץ לאנשי מכירות מקצוענים ומתחילים כאחד, הרוצים לצחוק כל הדרך... אל הלקוח....
|
34. |
איך להכניס את המתחרים שלך ללחץ
עשה מהומות בשוק לקידום מכירותיך ולהגדלת הרווח
מאת: גאי קוואסאקי
על הספר
אם שמו של הספר הזה מסקרן אתכם, סימן שאתם נמנים עם קוראי ספרים עסקיים, גדושי הסברים, שנועדו לעזור לכם בניהול ובשיווק. עכשיו אתם מוכנים להסיר את הכפפות, והדבר היחיד שתרצו להחזיק בידיכם החשופות הוא מדריך זה, הבועט במוסכמות.
בר...
|
35. |
|
36. |
המדריך הזה הוא כלי עבודה לכל מי שרוצה לבנות מותג מצליח ורווחי. לא משנה מה אתם מתכוונים למתג: את המוצר שלכם, את הארגון שלכם, את הרעיון שלכם או את עצמכם. לא חשוב אם אתם מתכוונים להשקיע במיתוג מיליוני דולרים או כמה אלפים בודדים. בכל מקרה, כדאי שתעשו את זה נכון. ד"ר דן הרמן בחן בשטח וניתח עשרות שיטות לפיתוח מותגים. הוא התעמק בשיטות של המומ...
|
37. |
כבר יותר מ-20 שנה ביבי הוא ראש הממשלה, וכולם שואלים - איך הוא עושה את זה?
מה הסוד שלו?
איך כל פעם הוא מצליח להיבחר מחדש?
תנשמו עמוק.
כי אנחנו הולכים לגלות את כל התשובות.
אבל לפני זה, יש משהו שאתם מאוד רוצים לדעת.
מאחורי הפוליטיקאים נמצאים טובי המוחות השיווקיים במדינה יחד עם תקציבי ענק.
הצצה מאחורי הקלעים של השילוב הזה מאפשרת ...
|
38. |
ניתוחו הביקורתי והמרענן של רוברטס מרתק, והטיעון שלו ברור וישיר:למותגים פשוט נגמר המיץ. הפתרון?מוצאים וחוויות שמסוגלים ליצור קשרים רגשיים ארוכי טווח עם צרכנים. הרעיון הבסיסי הוא שסימני - האהבה נמצאים בבעלות הצרכנים, לא החברות.ספר זה מראה שלא רק אשפי עסקים, אלא גם אותם יחידים שרוברטס מכנה "צרכנים נלהבים" יכולים לעצב את עתידו של עולם...
|
39. |
יחסי-הציבור יוצרים בעידן המתקדם את הדימוי והתדמית לאישים, לגופים, לממשלות ולמדינות. שעה, שהתקשורת מהווה ומשמשת בבואה להתרחשות - יחסי-הציבור כמעט שיוצרים אותה. כל גורם בעל זיקה אל הציבור המצפה ליחסי-גומלין, אינו יכול להרשות לעצמו להתנהל ללא מערכת של יחיסי-ציבור. נאמר כבר: ``אין מדינאי גרוע - יש לו פשוט יחסי-ציבור גרועים``. נח הלפרין - ע...
|
40. |
צוחקים בלבד - בדיחות לאנשי מכירות וללקוחותיהם, לאנשי שיווק, למרצים, לניהול מו"מ ולאנשי עסקים
מאת יעקב שקד
בדיחות לאנשים מכירות וללקוחותיהם,
לאנשי שיווק, לניהול מו"מ ולאנשי עסקים.
...
|
41. |
רב-מכר של ה"ניו יורק טיימס"!
זוכה פרס Gerald Loeb היוקרתי לספר העסקים הטוב ביותר של השנה!
מה קורה כשכל דבר בעולם נעשה נגיש לכל אחד? כשהערך הכולל של כל אותם מיליוני פריטים שנמכרים באינטרנט בעותקים בודדים בלבד שווה ואפילו עולה על ערכם של הפריטים המעטים שנמכרים במיליוני עותקים? כשחבורת ילדים ללא כוונת רווח יכולה להקליט שיר או ליצור סרט ...
|
42. |
בספר זה שהוא כנראה היצירתי והסמכותי ביותר שנכתב מעולם בנושא המיתוג החושי (Sensory Branding) מגלה איש העסקים הבינלאומי מרטין לינדסטרום מה עושות בעצם חברות המיתוג המצליחות ביותר בעולם, בשונות מחברות אחרות בתחום. לינדסטרום מראה כיצד החברות האלה משיגות תוצאות מפתיעות ומדידות באמצעות שילוב של כל חמשת החושים: מישוש, טעם , ריח, ראייה ושמיעה. ע...
|
43. |
מוצר מצליח הוא מוצר טוב – זוהי הדעה הרווחת, נכון? נכון, אך אין די בזה כלל וכלל. כדי להפוך מוצר למצליח, נדרשת הרבה יותר מהשקעה באיכות של המוצר. אנשי שיווק קוראים לזה: מערכת שיווקית כוללת. באמצעות מערכת זו, המורכבת מטכניקות מניפולטיביות, גורמים אנשי השיווק לנו, הצרכנים, לרכוש מוצרים שלא תכננו לרכוש, מניעים אותנו להשפיע על חברינו לרכוש...
|
44. |
אינספור מחקרים נערכו מתוך ניסיון להבין את הצרכן הטיפוסי ואת דפוסי התנהגותו, ומכאן להסיק על הדרך האופטימאלית לשווק עבורו.
מיליוני אנשים מרגישים שהקנייה היא אחת ההנאות בחיים.
הם מתייחסים לקנייה כאל הרפתקה או משחק: המטרה היא לנצח במשחק, למצוא מבצע נהדר, עסקה מדהימה או פריט יוצא דופן.
לפריט שהם קונים הם מתייחסים כאל שלל בציד האוצרו...
|
45. |
פיית' פופקורן הוא שם נרדף לחיזוי: היא חזתה במדויק את המגמות העסקיות שהגדירו את חיינו ב - 20 השנים שחלפו. הספרים החדשניים רבי - המכר שכתבה, ובהם "דוח פופקורן", גרמו לכך שתהיה דמות מוכרת ברוב חלקי תבל. כתב העת "פורצ'ן" כינה אותה "נוסטרדמוס של השיווק", ועכשיו היא מפנה את חריפותה המופלאה לאחד המקטעים החשובים ביותר בשיווק: האישה הצרכנית. בכל ...
|
46. |
מה אנחנו באמת יודעים על הסיבות שבגללן אנחנו קונים? מה משפיע על החלטותינו בעולם מלא מסרים מבולבלים? האם אלה פרסומת מושכת עין, סיסמת פרסום קליטה, ג'ינגל מידבק? או שמא החלטות הקנייה שלנו מתקבלות מתחת לפני השטח, עמוק כל כך בתת-הכרה שלנו עד שאיננו מודעים להן כלל?
בקניולוגיה מציג מרטין לינדסטרום את הממצאים המדהימים של המחקר המהפכני של...
|
47. |
ספר זה רואה באינטרנט פלטפורמה מרכזית לשיווק בינלאומי ומהווה ספר חובה לאנשי מקצוע העוסקים בשיווק ברשת. הוא מתמקד בסקירה מעמיקה של אפיקי השיווק במדיה זו ומשלב מידע תיאורטי מקיף לצד הסברים מעשיים המלמדים כיצד לשווק נכון באינטרנט....
|
48. |
49. |
50. |
כך תהיה המוביל בשוק! כיצד יכולות פדרל אקספרס וה - DHL להעביר חבילות מיעד ליעד, בן - לילה, בתזמון מופלא, אבל חברות התעופה מתקשות למצוא את המזוודות שלכם? איך אפשר שברשתות חנויות לבגדים זוכרים מה הזמנתם בפעם האחרונה, אבל חברת כרטיסי האשראי אמריקן אקספרס עדין מנסה לשכנע אתכם להצטרף אליה, למרות שכבר עשר שנים אתם בעלי כרטיס אשראי שלה? איך י...
|
51. |
מדוע חדרי השירותים בקניונים נמצאים בפינות נידחות? מהו הסיפור האמיתי שמאחורי קריסת רשת קלאבמרקט? מהי המהפכה העוברת על בתי הקפה בארצות הברית? האם יכול בעל חנות קטנה להתמודד עם הרשתות הגדולות? רשתות השיווק נמצאות בכל תחום של חיינו אך איננו יודעים כיצד הן קמות ואיך הן מתנהלות. הקרב על המדף חושף את סודותיהן של הרשתות המצליחות ביותר ב...
|
52. |
53. |
מה עושים הגולשים ברשת?
מחפשים.
באיזה מנוע חיפוש הם נעזרים?
גוגל.
שתי הנחות אלו עומדות בבסיס החיפוש מאת ג`ון בטל, מי שערך את מגזין WIRED היוקרתי.
למי שרוצה להבין את השלכותיו של עולם שבו מנועי החיפוש באמת מכירים אותנו, עולם שבו כל הקלקה נשמרת לנצח, החיפוש הוא קריאה חובה....
|
54. |
בין אם אתם שואפים להיות עורכי - דין, מורים, רופאים או סתם אנשים מצליחים בכל ענף או משלח - יד, גורלכם ייקבע על - פי המידה בה אתם יכולים למכור את רעיונותיכם, מוצריכם ועצמכם. ספר זה דן בהקניית כישורי - מכירה לאלה שאינם אנשי מכירות. הוא מכוון לאדם החייב להשפיע על הזולת בחיי יום - יום, אולם אין לו את התואר של "איש מכירות". הספר נכתב על - ידי יוע...
|
55. |
56. |
במציאות בת זמננו, כשהלקוח מצויד בהכנסה פנויה רבה יותר ובשיקול דעת בררני ומושכל יותר, ומנגד מסתערים עליו המוני מוצרים מקבילים,המתגוששים במרץ על חסדו, מתרכזת פעילות השיווק של החברה העסקית המודרנית בשביעות רצונו של הלקוח; הגישה השיווקית החדישה אינה רואה עוד ברווח יעד העומד בפני עצמו, אלא תמורה לסיפוק פעיל ויעיל של צורכי הלקוח.תפקי...
|
57. |
58. |
59. |
מי שעוסק היום בשיווק צריך להיות גאון!
כיום, כשהשווקים מורכבים, הלקוחות דורשים יותר ויותר והתחרות קשה מתמיד, הבנה בשיווק חשובה מתמיד: שילוב בין הבנת צורכי הלקוח לערך המוסף שבחשיבה היצירתית. אבל לכך יש להוסיף גם תעוזה אנליטית ועסקית המובילה לאסטרטגיה, לחדשנות ולצמיחה ברווחים.
מהחזון של "אפל" לקונספט של "זארה", מהלהט של "נייקי" לה...
|
60. |
61. |
62. |
עצור וחשוב רגע, מיהו האחראי לחייך? התשובה ברורה. אתה אחראי לנהל את חייל במסלול של נפש בריאה, זוגיות טובה ומשפחה נפלאה. אתה גם אחראי להתחיל להרשות לעצמך לחלום ולהגשים את רצונותיך - בסך הכל על ידי שינוי תפישה בחיים אצלך.
כיצד זה אפשרי? השתחרר והיפתח לחשיבה אחרת, קרא ולמד את הסודות שאני חושף בפניך בספר, הפנים ויישם. התוצאה תהיה מידית.
מ...
|
63. |
64. |
ניהול הפרסום - כרך ב' יחידות 6-4 - החלטות מסר וגישות יצירתיות,החלטות מדיה,מדידת השפעה - ניהול הפרסום # ב
מאת יעקב הורניק
כרך ב. יחידה 4. החלטות מסר וגישות יצירתיות --
יחידה 5. החלטות מדיה -- יחידה
6. מדידת השפעת הפרסום....
|
65. |
הספר "מתנה לחיים" כשמו כן הוא, מתנה נפלאה לחיים מרתקים ומעניינים לסוכני הביטוח הפנסיוני.
יש בו אוצר עשיר של "כלי עבודה" לשימוש בחיי היום-יום ומספר רב של עצות מעשיות, פרי ניסיון של שלושים שנות פעילות בענף הביטוח.
בעזרת הכלים שתרכשו באמצעות הספר:
* תרחיבו את מספר הלקוחות האיכותיים שלכם.
* תגדילו את כמות ההפניות שתקבלו מלקוחותיכם.
* ...
|
66. |
כולנו רוצים להצליח בחיים ובעסקים. אך יש להבין כי אם יש לכם רעיון, מוצר או שירות טוב, זאת רק ההתחלה, אח"כ צריך לדעת איך לשווק ולמכור את מה שאתם מציעים, כדי להתפרנס מזה.
הרבה אנשים נתקעים בנקודה זו. או שהם חוששים להתחיל תהליך מכירה ולפנות ללקוח ומחפשים שמישהו אחר יעשה את העבודה השחורה עבורם, או שהם לא מוצאים את עצמם בסיטואציה כזו ונל...
|
67. |
מדריך זה נועד לעזור לך לשפר את כישורי המכירה והשכנוע שלך. בין אם אתה איש מכירות או מנהל, הוא יסייע לך לסגור יותר מכירות ויותר עסקאות. ייחודו של מדריך זה הינו בכך שהוא מחבר את כללי המשא ומתן עם כללי המכירה והשכנוע לכדי מערכת טכניקות ורעיונות אחת הנותנת בידך את הכלים להתמודד ולהצליח בכל מפגש של משא ומתן מכירתי....
|
68. |
69. |
70. |
הספר מציג באופן נהיר ומרתק את החידושים האחרונים במדע קבלת החלטות ורותם אותם לטובת שיווק וניהול מותגים יעיל ואפקטיבי.
הספר הוא נכס רב-ערך לאנשי שיווק ולכל מי שעוסק בפרסום, חקר שווקים או מדיה.
הספר יתרום גם לכל מי שמבקש להבין דפוסי חשיבה והנעה של בני האדם: פוליטיקאים, מעצבי מדיניות, מעצבי מוצר, רגולטורים פיננסיים, ואנשי עסקים מכל ס...
|
71. |
"ספר מעולה שיכול להקל על כל אחד את הכניסה לעולם הפרסום במנועי חיפוש. קרא ספר זה לפני שמתחריך עושים זאת!"; "ספר חובה לכל מנהל, יזם או בעל עסק, בין אם הוא מתכוון לפעול בזירה זו בכוחות עצמו, או באמצעות אנשי מקצוע פנימיים או חיצוניים." .
רוצה שהאתר שלך יוצג בראש רשימת תוצאות החיפוש על פי מילות המפתח שמתאימות לעסק שלך? כן, בוודאי! מי לא רו...
|
72. |
73. |
|
74. |
אז מה זה בכלל נטוורקינג? נטוורקינג הוא תהליך של פיתוח קשרים ומערכות יחסים להגדלת נפח העסקאות, להגדלת הידע ולהגדלת מרחב ההשפעה שלך. באמצעות נטוורקינג עסקי ניתן למנף את העסק שלי ואת הקשרים האישיים על מנת ליצור אספקה שוטפת של עסקאות חדשות.
"…מקורה של תיאוריית 'שש דרגות ההפרדה' היא בסדרת ניסויים שערך סטנלי מילגרם בשנות ה-60-70 כדי לבד...
|
75. |
כרך א. יחידה 1. תקשורת ופרסום -- יחידה 2. הצרכן - יעד הפרסומת -- יחידה 3. קביעת תקציב הפרסום....
|
76. |
"בתוך מגוון גדול של סיפרי שיווק וייעוץ עיסקי מצאתי את הספר ייחודי, ענייני עם ערך מוסף עסקי אמיתי. מימשנו בפועל בחברתנו כמה וכמה מהעצות השיווקיות ואין לי ספק שחלק מההישגים הם תוצאה ברורה".
אהוד נחום, מנכ"ל כוכבית המותג
"בשונה מספרי תיאוריה רבים בנושא שיווק, זהו ספר הדרכה והסבר פשוט וממצה, עם הנחיות ברורות של עשה ואל תעשה. כל מנהל צע...
|
77. |
78. |
ישראל היא אומת הסטארט-אפ, בריטניה היא מולדת הכדורגל, ניו-יורק היא התפוח הגדול, תל-אביב היא עיר ללא הפסקה וחולון היא עיר הילדים - האם זו המציאות, או שמא מדובר בתפיסה תדמיתית שקובעה במוחנו על-ידי אשפי פרסום ויחסי ציבור?
"פרצופה של מדינה" הוא הספר הראשון בשפה העברית, המנתח תהליכי מיתוג של מדינות וערים בישראל ובעולם.
"פרצופה של מדינה" י...
|
79. |
הספר 10 כללים לשימוש יעיל בטלפון מתאר בפני הקוראים שיטות שונות המיועדות לשפר את שירות הלקוחות באמצעות הטלפון. בין הנושאים הנדונים בספר: · שישה כללים לשירות לקוחות בטלפון. · שיטות יעילות לקבלת הודעה. · דרכים להתמודדות עם מטלפנים מטרידים. · שיטות לשליטה בשיחת הטלפון. · עצות לשימוש במענה קולי. ננסי פרידמן נחשבת לבעלת סמכות בתחום שיר...
|
80. |
הספר מיועד ליזמים ועסקים המעוניינים בבניית תשתית נכונה ואפקטיבית במדיה ובאינטרנט, ולעסקים שיש להם את התשתיות לשיווק באינטרנט ואינם יודעים כיצד לנהל באופן המיטבי את כל מערכות השיווק. "השיטה" - ספר חובה לעסקים ובו מוצעות שיטות השיווק המדויקות והמתקדמות ביותר ליצירת שוק לקוחות, התשתיות שכל בעל עסק צריך להכיר כדי לקבל חשיפה מרבית ב...
|
81. |
עם כניסתנו לעשור האחרון של המאה העשרים מתחילים להצטייר סימני שאלה על כל היבטי הפרסום, קידום המכירות והשיווק. השיטות המסורתיות שהיו נהוגות בעידן השיווק ההמוני, חדלו להיות יעילות. סטן ראפ וטום קולינס הם נביאיה של גישה חדשה ותכליתית יותר, המהווה מהפך מוחלט לעומת הדרכים הקודמות.
בספרם "המהפך הגדול בשיווק" מעלים המחברים חזון אסטרטג...
|
82. |
סטיוארט טרנריחסי ציבוריחסי ציבור יוצרים דימוי ותדמית לאישים, לחברות, לאיגודים, לעסקים, למוסדות ציבור, למפלגות ולארגונים פוליטיים שונים. את הכישורים הנדרשים לתחום זה חייב לרכוש כל אדם, שברצונו להעביר רעיון לציבור.יישום הטכניקות המנוסות והאמינות של מחבר הספר יעזור לך ברכישת כישורים בתחום יחסי הציבור....
|
83. |
84. |
85. |
שערים כידוע נתמכים היטב משני צדדים על מנת שהכניסה תהיה בטוחה לעוברים בשער. הכניסה לעולם התקשורת על מנת שתהיה נכונה, מחייבת ידע בסיסי, התמצאות בהבנת העקרונות, הכרת המדיה על ענפיה השונים: עיתונות, טלוויזיה, רדיו, יחסי ציבור, דוברות ויעוץ תקשורת. במדינה שהיא צרכנית תקשורת מהמובילות בעולם, אנו מצווים למקצועיות והתנסות. דפים אלה משלבי...
|
86. |
סדרת מדריכי ניהול עסק מיועדת למנהלים ולבעלי עסק, היא נועדה לתת בידי מנהלי עסק את כל המידע הנחוץ כדי להקים ולנהל בהצלחה עסק עצמאי. כל אחד מספרי הסדרה כולל מגוון טכניקות ורעיונות שיובילו אותך צעד אחר צעד בכל אחד מהתחומים החיוניים להצלחה בניהול עסק. להלן הספרים הכלולים בסדרה : הקמת עסק, שיווק ופרסום, ניהול פיננסי, קניה ומכירה של עסק, ...
|
87. |
88. |
כל מי שמעורב בשיווק הרשתי יאמר לכם, שההצטרפות מעוררת שאלות רבות. אם אתם מפיצים מתחילים בשיווק הרשתי וגם אם אתם כבר ותיקים, תוכלו לקבל הרבה תשובות מועילות מהניסיון העשיר של דון וננסי פאילה....
|
89. |
בימינו מקובל למכור כל דבר באמצעות הטלפון, החל ממנוי פשוט לעיתון וכלה במוצר מורכב או יקר. כל מי שמשתמש בטלפון כדי למכור מוצר, שירות או רעיון לאדם אחר עוסק למעשה בטלמרקטינג. משווקים יעילים באמצעות הטלפון הם אנשים המתכננים באופן מודע את גישת המכירות שלהם, ומשתמשים בטלפון כבן - ברית בתהליך המכירה. כישורי המכירה המוצגים בספר זה יעזרו ל...
|
90. |
174 עמודיםד``ר אורן קפלן, כלכלן ופסיכולוג, מתמחה במחקרי שוק ובהתנהגות צרכנים. הוא בוגר אוניברסיטה בכלכלה ובפסיכולוגיה (BA) מוסמך במינהל עסקים עם התמחות בשיווק (MBA), מוסמך בפסיכולוגיה קלינית (MA), פסיכולוג קליני מומחה ובעל תואר דוקטור בפסיכולוגיה קוגנטיבית (ph.D.).ד``ר קפלן הוא מרצה בכיר וחוקר בבית הספר למינהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למ...
|
91. |
92. |
93. |
ההחלטות הניהוליות שלנו, שאותן אנו מתרגמים למהלכים מנצחים, מושתתות, בין היתר, על מידע איכותי ויקר ערך על השוק ועל השחקנים שבו. את המידע אנו מלקטים מכל הבא ליד, ובעיקר – מהאינטרנט.
ספר זה, הראשון מסוגו בישראל, ילמד אתכם לפצח את סודות רשת האינטרנט, ולהגיע למידע "שובר תחרות" הנמצא במעמקיה, למטרותיכם האישיות והמקצועיות.
הקריאה בו תסייע ...
|
94. |
95. |
היו לי כל הסיבות להיכשל. התנאים בהם חייתי הועידו אותי לבינוניות ולחיים “רגילים” של הישרדות. אבל משהו בער בי. הייתי צריך לחשוב מה אני באמת רוצה מעצמי ומהחיים שלי.
בספר זה אני מגדיר מהי הצלחה בעיניי, אך מה ייחשב הצלחה בעיניכם?
בספרי המחיר למשתפן אני חושף את סיפור חיי, ובתוך כך את ניר שפחד לצד ניר שלא היה מוכן להתפשר. שניהם היו שם, נ...
|
96. |
97. |
|
98. |
אליאב אללוף, איש פלסטלינה בעולם של ברגים, הוא מומחה לשיווק וסטוריטלינג, מרצה, סופר ויועץ שליווה למעלה ממאה מותגים מובילים בארץ ובחו"ל, הן כעצמאי הן כמייסד ומנכ"ל של רהב מדיה מקבוצת רני רהב תקשורת ויחסי ציבור.
לפני כן הקים וניהל את פעילות המדיה החברתית של העיתון 'גלובס'.
בעבר כיהן אליאב בתפקידי שיווק ופיתוח עסקי בכירים באקסיס מוביי...
|
99. |
הפוטנציאל הטמון בעולמות האימיילים הוא גדול, אבל כדי לממש אותו – צריך לדעת איך.
"שיווק על אוטומט" הוא המדריך האולטימטיבי למימוש הפוטנציאל הטמון בעולמות האימייל מרקטינג והאוטומציה.
האסטרטגיה בספר כוללת פרקטיקה מקיפה, ונבנתה על ידי אדיר תוך ניהול מאגרי לקוחות עתירי מידע ושליחת מאות מליוני מיילים. תהליכים אלו שנוהלו בעזרת פלטפורמ...
|
100. |
ספר חובה לכל מי שמעוניין לזהות הזדמנויות
שיקפיצו אותו במהירות לעבר ההצלחה!
האם אתם מרגישים תקועים, ולא מבינים למה אינכם מתקדמים לעבר ההצלחה?
האם אתם “עיוורים” להזדמנויות האין סופיות שהעולם מזמֵן לכם?
האם אתם חוששים לפסוע אל מעבר לגבולות אזור הנוחות שלכם?
ספר זה ילמד אתכם כיצד לצאת מתקיעוּת מחשבתית ויגלה לכם איך לחשוב מחשבו...
|