אסטרטגיית האוקיינוס הכחול - כיצד ליצור שוק ללא מתחרים ולהפוך את התחרות ללא רלוונטית / פרופ' וו' צ'אן קים

אסטרטגיית האוקיינוס הכחול

כיצד ליצור שוק ללא מתחרים ולהפוך את התחרות ללא רלוונטית

פרופ' וו' צ'אן קים & פרופ' רנה מובורן

Blue Ocean Strategy

יצא לאור ע"י הוצאת מטר, בשנת 2007, מכיל 198 עמודים, עסקים וכלכלה » שיווק ופרסום







ספר מעולה דירוג של ארבעה כוכבים וחצי
4.6
80% בנים
4 בנים   1 בנות
גיל ממוצע:45
2850 התעניינו בספר

תקציר הספר
אל תתחרו עם היריבים ? הפכו אותם לחסרי-משמעות. במשך שנים רבות היו חברות שקועות בתחרות צמודה להשגת צמיחה רווחית וארוכת טווח. הן נלחמו על יתרון תחרותי, נאבקו על נתח שוק והתגוששו על בידול. אך כיום, בענפי תעשייה עמוסים לעייפה, תחרות צמודה מובילה ל"אוקיינוס אדום" עקוב מדם של מתחרים הנאבקים על עוגת רווחים הולכת ומצטמקת. בספר שמערער את כל מה שחשבתם שאתם יודעים על מה שדרוש להצלחה אסטרטגית, טוענים פרופ´ וו´ צ´אן קים ופרופ´ רנה מובורן, כי קרוב לודאי שאסטרטגיה זו לא תניב צמיחה רווחית בעתיד. שיטת "האוקיינוס הכחול" מציגה גישה שיטתית להפיכת המתחרים לחסרי-משמעות. על ידי בחינת מגוון רחב של צעדים אסטרטגיים בענפים רבים ושונים, מציג הספר את ששת העקרונות שכל חברה יכולה לאמץ כדי לבנות וליישם בהצלחה את השיטה. ספר זה מחולל מהפכה בחשיבה האסטרטגית המסורתית, וסולל "דרך חדשה ונועזת לעתיד מבטיח".


הקורא עיר הקורא מתי
ike תל אביב לפני 6 שנים מענה









©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ