הקוד היצירתי - עולמה המופלא של החשיבה היצירתית הפרסומית / נעם מנלה

הקוד היצירתי

עולמה המופלא של החשיבה היצירתית הפרסומית

נעם מנלה

The Creative Code

יצא לאור ע"י הוצאת משכל (ידיעות ספרים), בשנת 2009, מכיל 221 עמודים, עסקים וכלכלה » שיווק ופרסום







ספר מעולה דירוג של ארבעה כוכבים וחצי
4.636
73% בנים
8 בנים   3 בנות
גיל ממוצע:35
2249 התעניינו בספר

תקציר הספר
יום אחד נכנסתי למרכז קהילתי כדי לקחת את בני מחוג שבו השתתף. כשחלפתי ליד אולם הבלט הבחנתי לפתע בשלט גדול על הקיר. בשלט הופיעה הכתובת הבאה: "זהירות, הרצפה עקומה." בתחתית השלט הופיעה חתימה: "הרקדנים."
יצירתי, חשבתי לעצמי בעודי מחייך, המשכתי ללכת ו... נפלתי.
הרצפה אכן היתה עקומה!

אם המסר היה כה ברור, מדוע נפלתי?

אילו מסרים מצליחים ללכוד את תשומת לבנו, ומדוע?

מדוע בעולם של מסרים, אלוהים נמצא בפרטים הגדולים דווקא?

כשאנו מצטטים את אוסקר ויילד, למשל, איזה מסר אנו מעבירים?

ואיזה מסר אנטילופה מקפצת מעבירה לנמר מורעב?

הקוד היצירתי מציע תשובות לשאלות אלו ואחרות מן הזווית היצירתית-פרסומית, אך אינו עוצר שם. הספר בוחן כמה מן הפרסומות היצירתיות ביותר בעולם לצד יצירות של אמנים ידועי שם בתחומי האמנות, הצילום, האיור, הכתיבה ועוד, בשילוב תיאוריות מרתקות מתחומי הפסיכולוגיה, הסוציולוגיה והביולוגיה.

נעם מנלה הוא פרסומאי עתיר ניסיון, המשמש מאז תחילת שנות ה-90 בתפקידי ניהול בתחומי הקריאייטיב והאסטרטגיה. מרצה בארץ ובעולם בנושא "הקוד היצירתי" וכותב מאמרים ופרשנויות ל"ידיעות אחרונות", ל"דה מרקר", ל"גלובס" ועוד.


הקורא עיר הקורא מתי
gshifer רמת גן לפני שנתיים ו-4 חודשים מענה
epink רעננה לפני 9 חודשים מענה
litalbern ראשלצ לפני שנתיים ו-10 חודשים מענה
מורי צופים לפני שנה ו-7 חודשים מענה





התחילה לקרוא לפני 3 שנים ו-1 חודשים








©2006-2018 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ