הקוד היצירתי - עולמה המופלא של החשיבה היצירתית הפרסומית / נעם מנלה

הקוד היצירתי

עולמה המופלא של החשיבה היצירתית הפרסומית

נעם מנלה

The Creative Code

יצא לאור ע"י הוצאת משכל (ידיעות ספרים), בשנת 2009, מכיל 221 עמודים, עסקים וכלכלה » שיווק ופרסום







ספר מעולה דירוג של ארבעה כוכבים וחצי
4.636
73% בנים
8 בנים   3 בנות
גיל ממוצע:42
7842 התעניינו בספר


תקציר הספר
יום אחד נכנסתי למרכז קהילתי כדי לקחת את בני מחוג שבו השתתף. כשחלפתי ליד אולם הבלט הבחנתי לפתע בשלט גדול על הקיר. בשלט הופיעה הכתובת הבאה: "זהירות, הרצפה עקומה." בתחתית השלט הופיעה חתימה: "הרקדנים."
יצירתי, חשבתי לעצמי בעודי מחייך, המשכתי ללכת ו... נפלתי.
הרצפה אכן היתה עקומה!

אם המסר היה כה ברור, מדוע נפלתי?

אילו מסרים מצליחים ללכוד את תשומת לבנו, ומדוע?

מדוע בעולם של מסרים, אלוהים נמצא בפרטים הגדולים דווקא?

כשאנו מצטטים את אוסקר ויילד, למשל, איזה מסר אנו מעבירים?

ואיזה מסר אנטילופה מקפצת מעבירה לנמר מורעב?

הקוד היצירתי מציע תשובות לשאלות אלו ואחרות מן הזווית היצירתית-פרסומית, אך אינו עוצר שם. הספר בוחן כמה מן הפרסומות היצירתיות ביותר בעולם לצד יצירות של אמנים ידועי שם בתחומי האמנות, הצילום, האיור, הכתיבה ועוד, בשילוב תיאוריות מרתקות מתחומי הפסיכולוגיה, הסוציולוגיה והביולוגיה.

נעם מנלה הוא פרסומאי עתיר ניסיון, המשמש מאז תחילת שנות ה-90 בתפקידי ניהול בתחומי הקריאייטיב והאסטרטגיה. מרצה בארץ ובעולם בנושא "הקוד היצירתי" וכותב מאמרים ופרשנויות ל"ידיעות אחרונות", ל"דה מרקר", ל"גלובס" ועוד.


הקורא עיר הקורא מתי
דייב 0509500061 -0775459790משלוחים לכל הארץ מגדל העמק חיפה משלוחים לארץ ולחו לפני 5 שנים ו-9 חודשים מענה
gshifer רמת גן לפני 9 שנים ו-6 חודשים מענה
epink רעננה לפני 8 שנים מענה
litalbern ראשלצ לפני 10 שנים ו-1 חודשים מענה
מורי צופים לפני 8 שנים ו-10 חודשים מענה
מנדי סבח tel aviv לפני 6 שנים ו-4 חודשים מענה


פרסומת



התחיל לקרוא לפני 6 שנים ו-7 חודשים


התחילה לקרוא לפני 10 שנים ו-4 חודשים








©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ