עקרונות השיווק של קוטלר מ - א' ועד ת' - 80 מושגים שכל מנהל חייב לדעת / פיליפ קוטלר

עקרונות השיווק של קוטלר מ - א' ועד ת'

80 מושגים שכל מנהל חייב לדעת

פיליפ קוטלר

יצא לאור ע"י הוצאת מטר, בשנת 2004, מכיל 166 עמודים, תירגום: אמה ברוורמן. עסקים וכלכלה » שיווק ופרסום







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
3159 התעניינו בספר

תקציר הספר
פיליפ קוטלר, "אבי השיווק המודרני", בוחן ומגדיר בספר זה, עקרונות השוווק של קוטלר מ - א' ועד ת', את המושגים החשובים ביותר בתחום, היום ובעתיד, ומציע זווית - ראייה רעננה ומאתגרת לשאלה: כיצד ישתנה תחום השיווק וכיצד משווקים צריכים להשתנות יחד איתו. קוטלר מסמן 80 מהמושגים הבסיסיים ביותר בשיווק, וחולק עם הקוראים את המידע העדכני ביותר, המגובה בניסיון רב - הערך שצבר לאורך ארבעים שנות קריירה. מסקנותיו המקוריות מאירות באור חדש נושאים כמו מיתוג, יתרון תחרותי, יצירתיות, ניהול יחסים עם לקוחות, מסדי נתונים, בידול, חדשנות, מיצוב ופילוח. הנושאים ערוכים לפי סדר האלף - בית, כדי לאפשר לקוראים גישה נוחה למידע. ספר עכשווי וישיר זה מקיף דיו כדי להתאים למנהלים שמבקשים ספר רציני על שיווק, וגם יכול לשמש מקור מידע מן המעלה הראשונה לאנשי שיווק מנוסים אשר מבקשים להתעדכן בגישות החדשניות ביותר בתחום. עקרונות השיווק של קוטלר מ - א' ועד ת' ייתן לכם את הכלים שאתם זקוקים להם כדי להתחרות על לקוחות בשוק המשתנה במהירות. זהו כלי חיוני למנכ"לים, מנהלים בכל הדרגות, מנהלי שיווק, אנשי עסקים ולכל מי שרוצה להבין כיצד פועל התחום. בעשור הקרוב אנשי שיווק יעסקו לא רק במכירת המוצרים שהחברה מייצרת, אלא גם יובילו יוזמות שיווק שיקיפו את תחומי המיתוג, שירות הלקוחות, מסעות פרסום ואפילו יחסי ציבור. עקרונות השיווק של קוטלר מ - א' ועד ת' מאפשר לקוראים להיות מעודכנים לחלוטין משום שהוא שם את הדגש על השינויים המהירים שמתחוללים בתחום ומסביר את אבני היסוד של השיווק העכשווי בקיצור ולעניין. בסופו של דבר, רק אלה שיובילו את המירוץ יצליחו - לפניכם מדריך שיסייע לכם לתפוס תאוצה ולהשאיר את המתחרים מאחור. פיליפ קוטלר, פרופסור לשיווק בינלאומי בבית - הספר למנהל עסקים ע"ש קלוג באוניברסיטת נורת'ווסטרן, מהפקולטות לשיווק המכובדות ביותר בעולם. הוא מחברם של 25 ספרים, ביניהם "קוטלר על שיווק" שראה אור בעברית בהוצאת "מטר". קוטלר משמש יועץ לארגונים שלא למטרות רווח ולחברות מובילות כמו יב"מ, ג'נרל אלקטריק, בנק אוף אמריקה, AT&T ומישלן.







©2006-2017 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ