קוטלר על שיווק

קוטלר

קוטלר על שיווק

קוטלר

יצא לאור ע"י הוצאת מטר, מכיל 272 עמודים,







ספר בסדר דירוג של שלושה כוכבים
3
100% בנים
1 בנים   0 בנות
גיל ממוצע:60
410 התעניינו בספר

תקציר הספר
זהו ספר על רווחיות והצלחה בשוק; על יצירת ביקוש אופטימלי ועל ניהולו על סמך צרכים ממוקדים של הלקוחות. רוברט ו` גלווין, יו``ר מועצת המנהלים של מוטורלה שמו של פיליפ קוטלר הוא שם נרדף לשיווק. ספריו נמכרו ביותר משלושה מליון עותקים בעשרים שפות, ונקרים ב58 - מדינות. הספר הנוכחי, קולטר על שיווק, הוא המדריך החיוני לשיווק במילניום הנוכחי. עצותיו הנבונות של קוטלר שירתו עד כה לקוחות כגון AT&T, ג`נרל אלקטריק, פורד, IBM, מישלן, מרק, דו - פונט ובנק אוף אמריקה. באמצעות ההארות המעמיקות של קולטר תוכלו לעדכן על נקלה את כישוריכם ואת הידע שלכם בהזדמנויות ובאתגרים החדשים הצומחים מתוך התחרות הגוברת, הגלובליזציה והאינטרנט. כאן תוכלו לפגוש את החשיבה החדישה ביותר בסוגיות לוהטות כגון שיווק על סמך מסד נתונים, שיווק במערכות יחסים, שיווק היי - טק, שיווק גלובלי ושיווק באינטרנט. ואולי חשוב מכל, את הספר קוטלר על שיווק אפשר לקרוא גם כדיון נוקב ב14 - השאלות שנשאלו על ידי מנהלים בתכיפות הגדולה ביותר בעשרים השנים שקוטלר מרצה ברחבי העולם. בספר שפע של אסטרטגיות וטקטיקות חדשניות שאפשר ליישם מיד מול האתגרים של המאה ה21 - . אם אסטרטגיית השוק שלכם מגלה סימני עייפות - מאגר הגילויים של קוטלר יציע לכם מאות רעיונות איך להפיח בה רוח חיים מחודשת. בלו היום שעות אחדות בחברת המשווק הידוע ביותר בעולם, ושפרו את ביצועי השיווק שלכם מחר. פיליפ קוטלר הוא פרופסור לשיווק בינלאומי בבית הספר למינהל עסקים ע``ש קלוג באוניברסיטת נורת`ווסטרן. הוא ביקר והירצה מספר פעמים בישראל במסגרת פרויקט מב``ע (מוסמך במינהל עסקים) המשותף של קלוג ואוניברסיטת תל אביב. פרופ` קוטלר הוא מחבר - שותף של 15 ספרים, וביניהם Marketing Management שהוכתר על ידי הפיננשל טיימס כאחד מ50 - הספרים הטובים ביותר שנכתבו מעולם בנושאים עסקיים, Social Marketing, Marketing Places וכן The Marketing of Nations. חברי האגודה האמריקנית שיווק בחרו בפיליפ קוטלר כאישיות המובילה ב``חשיבה שיווקית``, והוא חתן הפרסים הבאים: פרס פול קונוורס, פרס סטיוארט הנדרסון בריט, פרס המרצה הנכבד בנושאי שיווק, הפרס על מצויינות בשיווק, פרס השיווק ע``ש צ`רלס קולידג` פארלין, ופרס ``מרצה השנה`` בשיווק. פרופ` קוטלר נושא בתוארי דוקטור מאוניברסיטאות שונות.










©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ