“שש בבוקר, בכבדות מקלפת את עצמי מהמיטה. להדליק את הקומקום, משחת שיניים, מקלחת. חוזרת למטבח הקומקום כבר רתח. מתיישבת במרפסת עם נס, שניים קפה שניים סוכר, שליש חלב, סיגריה #1. נוף צחיח של יהודה ושומרון, יולי עכשיו, הבקרים קרירים אך הגבהות כבר קירחות מצמחים, עומדות להן מתכוננות לחום שיבוא. אני זורקת על עצמי משהו שלא יהיה צמוד, חם, עושה ספירת מלאי בתיק ויוצאת לתחנת האוטובוס. קו 86, אריאל-פתח תקווה, שתי רוסיות מפטפטות, הן יורדות באזור התעשייה ברקן, כמה תיכוניסטים בדרך לבגרויות מועד ב' בפנים זועפות, עובדי מפעלים גפיהם גדולות בצורה מוזרה והרבה ערבים מהכפרים השכנים בדרך לאתרי בניה של האויב הציוני.
שבע, ברדיו אמרו שיש שלושה הרוגים בתאונת דרכים בצפון, שביתה בנמלים, מישהו התפטר, ויהיה חם מהרגיל. אני משרבבת את השפתיים: "ספרו לי משהו שאני לא יודעת" מצד שני, "הרי, כל יום אני מקפידה להקשיב לחדשות של שבע ".
אוזניות, Steve Reich, אחד המינימליסטים האלה. פותחת את הספר "במערב אין כל חדש". הספר האלקטרוני מראה שאני באמצע, אני משתדלת לקרוא לאט יותר. בעולם המקביל שלי, שבמציאות אורכו כארבעים קילומטר בכביש חמש, יש נוף ירוק, יש עצים, נהרות ומוות בכל פינה. בעולם המקביל, ילדים מנוכרים מעצמם, מהוריהם חיים את המלחמה. "הדור האבוד", קוראים להם, ילדים שיונקים את הויתם מעטיניה של המלחמה, נצמדים אחד לשני , מאמצים את הגרון, ונועצים את האצבעות חזק חזק באדמה.
שמונה, צעדה של עשר דקות מתחנת סגולה למשרד. השמש גבוהה, מתחיל להיות חם. לאורך הכביש עומדת קבוצה של ערבים, בבגדי עבודה ושקיות עם פיתות , אחריהם קבוצה של אריתראים לאלו אין שקיות, זה שוק העבודה. אוכלים אותי במבטים, אני מצמידה את התיק ודוחפת את הגלקסי שלוש עמוק לכיס.”