|
1.
|
|
אין כאן אלוהים או מסגרת חוקים כלשהי, כאן לא עוזרות תפילות. כאן סומכים על חכם הכפר. כל אחד מקבל בהכנעה את כל מה שנדרש ממנו. צריך להירגע מהפחד, הוא הרי בשליטתי. מלומה הרי איננה מפחדת כלל, אפילו לא מהמוות.
לא האמנתי בגורל, לא האמנתי בפגישות מסתוריות ולא האמנתי בסימני החיים שהובילו אותי עד כה. התעלמתי מהרוחניות שבי. תמיד רציתי להיות אדם מציאותי, עד שהמציאות הזאת טפחה על פניי והחזירה אותי לכאן, אל הכפר המכושף הזה, הכפר שהפך לחלק מחיי בשנים האחרונות.
הספר נערת הפורצלן משלב סיפור בתוך סיפור של אהבה ותובנות חיים. הוא מוציא את הקורא מאזור הנוחות שלו על ידי הצבת מראה מול החברה שלנו, המגלה את המציאות שכולנו חיים בה ואת השתנותם של האדם ושל העולם לרעה. בספר ביקורת נוקבת כאגרוף בבטן, שמטרתה צלצול השכמה שאי־אפשר להתעלם ממנו. דרך הסיפור של הגיבור והמפגש שלו עם דמויות ספק דמיוניות ספק אמיתיות, נחשף הקורא לתמונת עולם מצמררת, שהיא עולמנו אנו. זהו ספר חובה לכל האנשים המחפשים אהבה ומאסו ברוע ובמלחמה. ...
|
2.
|
|
"אלוהים לא משאיר אף אחד לבד ללא מכתב, ללא מסרים, ללא התייחסות...
מכתב זה 'מכתוּב'", אומרת לי סבתא, "מכתב זה כל מה שנגזר עליך, לטוב ולרע.
אדם שלא מקבל מכתבים, לא ירגיש לעולם שייך".
הספר "מכתבים לארמנדה" מביא את סיפורו של נער צעיר הכותב מכתבים עבור סבתו הרוחנית.
בעקבות מכתב מסתורי, יוצא הנער לפגוש את ג'וזף התשוש והמוזר, הגר בצריף נטוש.
ג'וזף מספר לנער על מסעו המרתק בין טורקיה לישראל, בחיפוש אחר נפשו התאומה.
במהלך מסע זה, ג'וזף נרדף באכזריות כדי שלא ייחשף סוד גדול.
בדרך הוא עובר תלאות וייסורים.
האם יצליח ג'וזף לממש את אהבתו עם הנפש התאומה שלו?
זהו ספרו השני של ציון בן שטרית, שמצליח לסחוף את הקורא למסע מתעתע, רב עצמה והזוי בעולמות מקבילים.
הספר נוגע במיתרי נפש האדם ובתעתועי האהבה.
ספרו הראשון, "עפריט", זכה לביקורות משובחות ולהצלחה רבה....
|
|