לורי פוסטר

לורי פוסטר

סופרת


1.
המתאבק מייקל 'מאלט' מנצ'סטר עומד להפוך לאלוף לחימה משולבת. אך בטרם הוא מספיק להיכנס לזירה ולנסות לקטוף את התואר, מנפצת תאונת דרכים את חלומו. רגלו הימנית נפצעת באורח חמור, והרופאים אומרים לו שהוא יזדקק לטיפול פיזיותרפי ממושך, ולו על מנת ללכת. המשך האימונים אינו עומד כלל על הפרק. חייו המקצועיים, שהיו הדבר החשוב לו מכול, הגיעו לקצם. ואז מופיעה קיילי ריין. קיילי היא אישה קשוחה מאלה שמאלט רגיל אליהן, אבל הוא מיד נופל בשבי קסמיה. מאלט אינו מצפה שהיא תציע לו סיכוי להבריא לגמרי, ואם כי הוא חושב שהוא רק הוזה, בהשפעת התרופות, הוא נענה לאתגר שהיא מציבה בפניו......

2.
לגרייס ג'נקינס היה ניסיון מועט עם גברים – היא הייתה נבוכה וחסרת ביטחון מכדי לתת דרור לתשוקה הנשית הטמונה בה. אולם זה לא מנע בעדה מלחלום על נוח הרפר. מהמם, חזק וחושני ביותר, היה אופיו המחוספס חבוי מתחת למעטה של הבטחות בחדר השינה. כשגרייס גילתה שאירוסיו של נוח באו אל קצם בסקנדל, היא הציעה לו, בביישנות, את תמיכתה ואת ידידותה. אך נוח רצה יותר... נוח חשק בגרייס – מאוד. הוא רצה לחוש בחמוקיה האין סופיים, להתענג על תמימותה המתוקה, להביא אותה לקצה גבול התשוקה הלוהטת... שוב ושוב. אלא שהוא אינו רוצה מערכת יחסים מעבר לכך, והוא ידע שגרייס היא אישה שמגיע לה הטוב ביותר. גרייס לעומת זאת, ידעה בדיוק מה היא רוצה – את ההתלהבות שרק נוח יכול להעניק לה. היא התמסרה בתעוזה רבה, ונוח הבטיח להגשים את כל הפנטזיות הכמוסות שלה......

3.
4.
כשמדובר באהבה, הוא משחק כדי לנצח. גבר אינו יכול לשאת תסכול רב לפני שהוא משתגע לו. מבחינתו של ג'וד ג'יימיסון, לתסכול שלו יש שם - מיי פרייס. היא הייתה כל דבר, שהוא, מי שהיה הילד הרע של הוליווד, קיווה למצוא כשהגיע לסטילברוק, אוהיו: פתוחה, מלבבת ומלאה בחמוקיים שופעים שאי אפשר למצוא בכוכבניות רזות להחריד – חמוקיים שמיי אינה מעריכה בעצמה. בכל פעם שג'וד מנסה להתקרב אל אשת העסקים המפרפרת בעצבנות, לחבקה, היא חושבת שהוא מתלוצץ. הגיעה השעה לנקוט בטקטיקה חדשה. אם מיי לא תיענה למחמאותיו הקונדסיות ולרמיזותיו המיניות, הוא ייאלץ להבהיר לה את הדברים באופן ישיר. ג'וד ג'יימיסון עומד לומר לה את הדברים בגלוי. ואחרי זה, היא תדע היטב עד כמה הוא חושק בה......

5.
כוח שאין לעמוד בפניו פוגש מטרה קשה להשגה. יחסיו של ג'ו וינסטון עם נשים נעשו עניין שבשגרה: הוא קיים, הן מתעלפות. במראהו הכובש, בסגנונו הגברי ובקסמו שאי אפשר לעמוד בפניו, ג'ו יכול להשיג כל אישה - זולת האחת שהוא רוצה באמת. בעמקי לבה לונה קלרק אולי חושקת בו בג'ו, אלא שהיא הבהירה שהיא חכמה מכדי להיכבש בקסמיו, גם אם תשוקתו אליה אינה יודעת גבול. אולם עתה נעשתה לונה אפוטרופסית לשני ילדים שאינה מסוגלת לספק את צרכיהם בכוחות עצמה. יתר על כן, תושבי העיירה הקטנה שהיא מתגוררת בה נחושים לסלק ילדים אלה. לונה זקוקה לעזרתו של מישהו... מישהו שאינו יודע פחד מה הוא... מישהו כמו ג'ו. אמנם ג'ו מעולם לא השתוקק לקבל משפחה מן המוכן, אבל הלוא נפלה בידיו הזדמנות פז להשיג את מבוקשו, ואינך יכול להאשים גבר שמסרב להחמיץ הזדמנות שכזו. אחרי הכול, ג'ו ניצל את שעת הכושר שבזכותה הוא עשוי לכבוש את לבה של אשת חלומותיו....

6.
כל מה שיכול להשתבש... דבר לא ישתבש. אשלי מיילס עבדה קשה מדי להשיג עצמאות, מכדי שתניח לחתיך שנוהג בבנטלי, בשם קווינטון מרפי, לשבש את תכניותיה - או לוותר למענו על החופש שלה. כן, הכימיה ביניהם מדהימה, עד כדי כך שהדבר מפחיד אותה - אך היא אינה מוכנה עדיין למחויבות רגשית. ...ישתבש אלא שהוא כל כך נפלא - שקַל להתאהב בו... איך זה קרה? זה לא היה חלק מהתכנית! האם תוכל לתת את אמונהּ בו? לסמוך עליו באמת? האיש כל כך מסתורי. יש רק פתרון אחד: לסכן הכול, ולראות מה תהיה תגובתו של קווינטון כשתספר לו על הרגשתה כלפיו. ולקוות שכל מה שיכול להשתבש... לא ישתבש......

7.
ברב המכר הארוטי והנפלא, משיכה עזה מדי, התאהבו הקוראים בשני אחים – בנוח השחום והחושני, ובאחיו הצעיר והמתהולל, בן – בעת שנוח הלך בעקבות משאלות לבו. עתה, שבה הסופרת המבורכת, לורי פוסטר, לעולמם, הפעם כדי לחקור את הכמיהה החושנית, את הצלקות הנפשיות ואת והצרכים החבויים של בן בדווין, גבר שלא ניתן לעמוד בקסמיו, ואשר לעולם אינו שבע מדבר טוב... הוא רצה בה ללא סייגים. כרווק מוצהר, לא הייתה לבן כל בעיה להשיג נשים, והוא אהב אותן חושניות, פראיות, ומשוחררות כמו תשוקותיו. כלל לא כמו האישה הבוטה, המלוכלכת והמתוקה שזה עתה פסעה בגאווה למסעדתו למשקה קר. אך משהו בהתנהגותה העצמאית של סיירה מרפי קרא דרור לפנטזיות של בן. יותר מכול, הוא רצה לסחרר אותה בכישוריו המיניים... לעורר את תשוקתה אליו בה במידה שהיא עוררה את תשוקתו אליה... לסיירה יש תכניות משלה – והן אינן כוללות מעורבות עם רומיאו הידוע לשמצה. היא שומרת בקנאות על עצמאותה, כבעלת עסק לגננות, והיא מבהירה בלשון שאינה משתמעת לשני פנים שהיא אינה זקוקה לגבר שיעזור לה, אף לא לגבר מפתה כמו בן. אולם ככל שסיירה שומרת על מרחק, בן חושק בה יותר. וככל שבן רוצה בה יותר, כך היא מתקשה יותר להתעלם ממגעיו המתגרים ומעיניו המפתות. כדי להכניסו למיטתה – ולהיפטר ממנו – מציעה לו סיירה הצעה: היא תשכב אתו, אך ללילה אחד בלבד. עכשיו זה תלוי בבן להפוך לילה אחד לוהט לחיים מלאי תשוקה......


איזה ספר יפה ,הכתיבה שלו קלילה ,לא יכולתי להניח מהיד,נהניתי מכל רגע בקריאתו , ממליצה מאוד !!!! אני יודעת שיש עוד שניים בסדרה חוץ מהאיש שלי מי... המשך לקרוא
1 אהבו · אהבתי · הגב
ממש אהבתי את הספר העלילה זורמת כפית ממליצה בחום !!!... המשך לקרוא
מהספרים שאת מסיימת לקרוא ומחפשת עוד .. אהבתי מאוד מומלץ בחום למתלבטים!!!!... המשך לקרוא
לדעתי ספר רע אני לא אתייחס כלל לעלילה או לסגנון כי אני לא הצלחתי להמשיך עם הסיפור יותר מידי אבל מה שצרם לי ועליו אני רוצה לכתוב את הביקורת ... המשך לקרוא
1 אהבו · אהבתי · הגב
דומן רומנטי בשילןב מדע בדיוני/פנטזיה. נהניתי.... המשך לקרוא





©2006-2019 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ