"...המשטרה אולי הפסידה שוטרת, אבל עולם ספרי המתח הרוויח סופרת מעולה. עוד בבקשה." סאנדיי מירור, אפריל 2015
בערב סגרירי אחד בבריסטול, אם הולכת עם בנה הביתה, כבכל יום. היא מרפה מידו לשבריר של שנייה, ואז קורה הנורא מכול: מכונית מגיחה במהירות מופרזת, פוגעת בילד ונמלטת מזירת התאונה בנהיגה פרועה. הבלש ריי סטיבנס נחוש בדעתו להביא אל בית המשפט
לילה אחד, בבר תל אביבי, מתהפך עולמה של דנה בארי.
היא נעצרת באשמת גנבה ממקום עבודתה.
דנה פותחת במאבק להוכחת חפותה ואף מוצאת במהלכו אהבה גדולה.
אבל בתוך כך נוחתת עליה מכה נוספת: איש זקן מטיח בה שהיא נכדתו של גנב.
הוא טוען שסבה של דנה, הרבי מאסרגום, אסף את כספם של כל בני קהילתו כדי להסדיר את בריחתם מהונגריה הכבושה על ידי הנאצים - ולבס
פלאי אחים
למה כשלאחי כואבת הבטן,
גם אני פתאום מרגיש לא טוב?
וכשאני במטה עם חום גבוה
הוא יורד ומשתולל ברחוב?
למה תמיד כשאני מציק לאחי,
אמא תופסתאותי ומענישה
וכשהוא מציק לי,
היא אף פעם לא רואה...
שירים ושורות על אחים ואחיות - על קנאה, על בריבות וגם על אהבה.
בהומור שנון ושובה-לב, חורז שלומי פרי התרחשויות מוכרות מחיי היומיום במשפח
הימים של אמצע ינואר באוסלו הם הכי קרים בשנה.
אלו גם הם הימים האחרונים בתפקיד של ביארנה מולר, הבוס של הארי הולה וההשגחה העליונה שלו במשטרה.
בסופם של ימים כאלה, כל מה שהארי הולה, הבלש הכי טוב ביחידה, אבל גם השוטר הכי בעייתי והכי שיכור בנורווגיה, היה רוצה זה לחזור הביתה למקינטה המשומשת ולדי–ווי–די ששמר לערבים כאלה בדיוק, "הכול אודות
רובנו מוצאים את עצמנו במרדף אינסופי לנצח את הזמן הדוהר ולהספיק בחיינו יותר. וכך מידי יום, מידי שעה, אנו נסחפים וטובעים בתוך זרם השגרה ללא אפשרות של ממש להיחלץ ממנו. עד כדי כך שכבר שכחנו עבור מה באמת אנו רוצים לחיות. עד שיום אחד זה קורה. אירוע, מפגש או חוויה אשר זורקים אותנו למציאות חדשה ונותנים לנו לגלות משמעות אחרת של החיים.
הספר
טיסה אחת לפורטוגל עומדת לשנות הכל. מהרגע בו אלכס עולה מעל פני הקרקע, היא כבר לא אותה אישה. מרעיה ואם מסורה היא הופכת לרווקה נפשית, חיה את הרגע ונסחפת באהבה גדולה שנפלה עליה – פשוטו כמשמעו – משמיים. עתה היא צריכה להחליט האם ה”סוד” איתו היא חווה לילות של תשוקה ושיחות ממעמקי הלב יישאר בפורטוגל או יחזור לארץ. אבל לא רק לאלכס יש סוד, גם
השנה היא 1926 .
מלחמת־העולם הראשונה הסתיימה אבל לא העוני הגדול.
כריסטינה, צעירה ששכלה את אחיה במלחמה והתייתמה גם מאביה,מתגוררת בעליית גג עלובה עם אמה החולה.
השתיים מתפרנסות בדוחק ממשכורתה הצנועה של כריסטינה, העובדת כ"סייעת דואר" באחד הסניפים הכפריים שבאוסטריה.
יום אחד היא מקבלת מברק.
כריסטינה מופתעת לגלות בו הזמנה לבלות עם דוד
"כל אחד יכול להיות אמיץ לחמש דקות או לשעה-שעתיים. האומץ שאף אחד לא מדבר עליו
הוא האומץ הכי קשה בעולם. לקום בבוקר למרות שאתה מעדיף למות, זה נקרא אומץ."
משפחת ברדלי היא בדרך כלל משפחה מורמונית רגילה, מלאת שמחה וחדורת אמונה. אך כאשר
עולמה חרב עליה עקב אסון משפחתי, הקרקע היציבה מתחילה להישמט תחת רגליה וחיי בני
המשפחה מתחילים להסתחרר
"פעם הייתי ציפור, עכשיו אני פוחלץ מקורקע". כך נפתח סיפורה של אשה, בת למשפחה חרדית, שביום שנועד להיות יום חתונתה השתבשו הדברים, ומאז היא ריתקה עצמה למיטתה ולמראית עין, פרשה מן החיים. רק למראית עין, כי באמת החלה לחיות חיים כפולים: מבעד למסכת הקפאון והשיתוק שלבשה היא מתבוננת בסביבתה, קושרת קשרים חדשים, ורודה בדרכים נפתלות בבני משפחתה ו
לבלייר בת התשע־עשרה לא נותר דבר. אחותה התאומה ולרי נהרגה בתאונת דרכים, ואמה האהובה נפטרה לאחר ייסורים קשים. בלייר, שנאלצת למכור את ביתן, נותרת חסרת כול, והדבר האחרון שהיא רוצה הוא לבקש מקלט אצל אביה –
האב שנהג במכונית שבה נהרגה ולרי, האב שנטש את משפחתו מייד לאחר מכן. אך אין לה ברירה.
היא מגיעה לביתו של אביה בעיירת נופש יוקרתית בפל
הגאות באותו לילה הייתה רצחנית. ילד צעיר צופה בשלושה גברים חופרים בור על קו המים ומכניסים לתוכו אישה צעירה. האישה בהריון והגאות עולה אט אט.
עשרים וארבע שנים לאחר מכן, הפשע המזעזע עדיין לא פוענח, אבל למשטרת שוודיה יש בעיות גדולות יותר. שרשרת תקריות אלימות שוטפת את הרחובות: של צעירים מכה חסרי בית, מצלמת את התקיפות ומעלה אותן לאינטרנ
הקצין הצעיר אנטון הופמילר מוזמן לאחוזתו של ההונגרי העשיר לאיוש קשפאלבה, שם הוא פוגש בבתו הנכה אדית ומפתח חיבה חומלת אליה. אדית מתאהבת בו, וכאשר מתפתחת תקווה להחלמתה, הופמילר מציע להינשא לה כשתחלים, בתקווה שההבטחה תדרבן אותה להתחיל בטיפול. אולם, מחשש ללעג ובוז, הוא מתכחש להבטחה בפומבי, וכשאדית למדה על כך היא מתאבדת. הלום אשמה, הומפי
תומס קילברייד הוא סכיזופרן בעל אובססיה למפות, שאך לעיתים נדירות עוזב את חדר השינה שלו. באמצעות תוכנת מחשב, הוא עורך טיולים וירטואליים בערי העולם וחורת בזיכרונו את מפות הרחובות שלהן, את מספרי הבתים ואף את האנשים שגרים בהם.
האדם היחיד שמתווך בין תומס לבין העולם האמיתי הוא אחיו ריי. הוא מטפל בו ועושה הכול כדי לקיימו ובנוסף גם נאלץ לה
“לפחות דבר אחד למדתי בחיי הארוכים: באהבה אנחנו לומדים מי היינו רוצים להיות; במלחמה אנחנו מגלים מי אנחנו באמת”.
צרפת, 1940. בכפר השלו קאריבו נפרדת ויאן מבעלה האהוב אנטואן, שנשלח לחזית. כשצרפת נכבשת בידי הגרמנים, מגיעה איזבל, אחותה הצעירה והמרדנית, לעזור לה בטיפול בבתה. אל הבית פולש קצין גרמני בשם בק, ושתי האחיות נאלצות לחיות עם האויב
אישה צעירה מתגלה על ידי בעלה כשהיא מוטלת על רצפת המטבח בביתם ללא רוח חיים.
בנם התינוק נמצא אצל אישה, מרלה פיקנס, שמעולם לא פגשה את הורי הילד, וטוענת בתוקף
ש"מלאך" הניח אותו על מרפסת ביתה.
לסיפור התמוה הזה מצטרפים ממצאים ברורים מן הזירה שקושרים את מרלה לרצח האישה הצעירה.
חוקרי המשטרה מקווים שסריטה, האומנת של התינוק, תוכל לשפוך א
למייק וינגייט היתה ילדות קשה – הוא ננטש על ידי אביו בגן משחקים כשהיה בן ארבע וגדל בבית-אומנה. איש מעולם לא הגיע לקחת אותו, ומהוריו האמיתיים נותרו לו רק זיכרונות בודדים ומקוטעים. כעת, בהיותו מבוגר, מייק סוף כל סוף חי את החיים שעליהם תמיד חלם – הוא נשוי באושר לאנאבל, אשת חלומותיו, הם מגדלים ביחד ילדה נהדרת, וחברת הבנייה המצליחה שלו מב
אווה מעולם לא רצתה באמת להיות אמא – ודאי לא אמא לבן שאינו ניתן להיאהב, אשר יומיים לפני יום הולדתו ה-16 מבצע טבח המוני בבית ספרו. שנתיים אחר כך היא מתמודדת בכנות נוקבת עם שלל נושאים - נישואים, קריירה, משפחה, הוֹרוּת - דרך חליפת מכתבים עם בעלה הנעדר, פרנקלין.
האם קווין נולד פסיכופת, או שמא גם היא אשמה במידה זו או אחרת בפשעיו? מה השתבש בדי
מותחן חדש מאת מחברת רבי-המכר "האלמנה" ו"הילדה".
כששתי תרמילאיות בנות שמונה-עשרה נעלמות בתאילנד, משפחותיהן חסרות האונים ואכולות הדאגה מוצאות את עצמן תחת אור הזרקורים של התקשורת הבינלאומית. כולם תמהים: מה עשו הבנות סמוך להיעלמותן?
העיתונאית קייט רוברטס עושה תמיד כמיטב יכולתה כדי להיות הראשונה שמפרסמת סיפור, הראשונה שמשיגה
בערב אפריל נעים חוזרים בני הזוג אווה וגדעון פרנקו למעונם ומגלים שמול ביתם־מבצרם חונה ניידת משטרה.
בנם הבכור מואשם ברצח ללא מניע.
מרגע זה שום דבר לא נותר כשהיה.
אווה — עובדת סוציאלית במקצועה, גיורת ששורשיה נעוצים בעוולות מפלצתיות מהעבר — אכולת אשמה.
היא מחפשת ללא לאות אחר מקור הרוע, מתוך צורך עז להבין מה הוביל את בנה־יקירה לבצ