כתיבה מעולה, ספר שלא נותן את כל הסיפור באופן כרונולוגי ישר "לתוך הפה" אלא נותן הזדמנות לחשוב ולשאול שאלות. אפילו הצליח להפתיע עם כיווני העלילה. מצוין!
כתיבה מעולה, ספר שלא נותן את כל הסיפור באופן כרונולוגי ישר "לתוך הפה" אלא נותן הזדמנות לחשוב ולשאול שאלות. אפילו הצליח להפתיע עם כיווני העלילה. מצוין!
היה הראשון לשתף את המחשבות שלך על הביקורת
“ספר עצוב, על יחסי חברות עמוקים של שני חברים - זוהר ויפתח - מילדות ועד לסיומם הטראגי. יחסים המגיעים ל”