ספר טוב

הביקורת נכתבה ביום שני, 10 בינואר, 2022
ע"י מירי הופמן
ע"י מירי הופמן
*#ספר_טוב* את חוות הדעת שלי על הספר הזה אני מחלקת ל2:
החלק הראשון הוא החלק האומנותי. מעולם לא קראתי ספר שבנוי סביב מסע פרסום אמיתי (!) בן עשרות שנים, שבמרכזו הסלוגן שנבחר כסיסמאת הפרסום המנצחת של המאה הקודמת *יהלום הוא לנצח*. אבל הסיפור של פרנסיס גרטי, יוצרת הסלוגן, הוא רק הראשון מתוך 5 הסיפורים שבספר, השזורים באומנות זה בזה. וההיסטוריה של הנישואין, חיי הזוגיות, מעמד הנשים לאורך השנים, ברית ונאמנות - הם רק חלק מהנושאים שהכותבת חקרה ולעומק והיטיבה להציג בספרה. זה החלק החיובי, והוא מרשים ומעשיר.
החלק השני של הביקורת קצת פחות משובב: נדמה שהסופרת קצת שכחה לשים את המחקר העמוק והעשיר שלה בצד, כשהיא יצרה את העלילה. יותר מדי קטעי תיאור חפים מדברים שקורים. חסר עלילה, ורק לקראת הסוף כש5 הסיפורים מתחברים יש בשר מספיק כדי לקרוא לך זה סיפור.
2 קוראים אהבו את הביקורת
2 הקוראים שאהבו את הביקורת