הוצאת עתרת


הספרים של הוצאת עתרת

1.
אילו כוחות משפיעים על אופי התחרות בענף שלך? לאילו צעדים אתה יכול לצפות ממתחריך? מה צפוי לענף שלך בעתיד? איך צריך להגיב על הפעולות התחרותיות ומה צפוי בעקבות כל תגובה ? כיצד לפעול כך שהחברה תוכל להתחרות בצורה הטובה ביותר בטווח הארוך? ספר זה שאתה מחזיק בידך משיב על כל השאלות הללו בתחום ה"חם" של עולם העסקים היום, תחום התחרות העסקית. הוא ...

2.
הספר "כיצד להצטיין בניהול" חובר במקורו באנגלית ונשא את הכותרת IN SEARCH OF EXCELLENCE. הוא "כיכב" כשנה בראש רשימת רבי - המכר בארצות - הברית ומחבריו מבוקשים ביותר עד היום כמרצים וכיועצים, לחברות שונות בעולם כולו, הרוצות לאמץ את הרעיונות שביסוד הספר. בספר גישות בעלות לקחים חשובים לכל מנהל ישראלי - הקריאה למעורבות אישית של המנהלים גם בפעילות הי...

3.
4.
הספר מתאר את רזיה וייחודיותה של אמנות הניהול היפנית, שהביאה את התעשייה היפנית לתוצאות כה מרשימות. הוא מראה, שניתן להתאים שיטה זו לחברות המערביות, והוא אף מציג חברות אמריקניות שעשו כן, ובהצלחה. התוצאה היא "תיאוריה ,"Z המשלבת את הטוב שבשיטת הניהול היפנית עם הטוב שבסגנון הניהול האמריקני, והמדגישה תכנון ארוך - טווח, קבלת החלטות מתוך הסכ...

5.
מיטב הכוחות היזמיים בתעשייה הישראלית, שהיו מעורבים בגדולים ובידועים שבפרויקטים התעשייתיים בישראל, התכנסו תחת צל קורתו של הטכניון לחוג בינפקולטאי, בו הם סיפרו על ניסיונם ותפישת עולמם היזמית. מבחר מההרצאות נערך, הועבר אל המרצים להערות, תוספות ושיפורים וכונס בספר ייחודי זה, אותו ערכו פרופ' שלמה מי - טל מהפקולטה לניהול בטכניון ופרופ...

6.
הספר התקציב העסקי והניהול הוא יצירה ישראלית מקורית, פרי ניסיון שרכש המחבר בחיי המעשה וכן בהוראה ובהדרכת מנהלים בכירים ברמות השונות. לא ניתן למצוא אפילו בספרות האמריקנית ספר מסוג זה, הכולל הדרכה והכוונה מעשית להכנת התקציב העסקי במשולב עם חומר תיאורטי. הספר מציג באופן שיטתי את מערך התקציב העסקי, כיצד יש לבנות אותו ואיך להשתמש בו כ...

7.
8.
במציאות בת זמננו, כשהלקוח מצויד בהכנסה פנויה רבה יותר ובשיקול דעת בררני ומושכל יותר, ומנגד מסתערים עליו המוני מוצרים מקבילים,המתגוששים במרץ על חסדו, מתרכזת פעילות השיווק של החברה העסקית המודרנית בשביעות רצונו של הלקוח; הגישה השיווקית החדישה אינה רואה עוד ברווח יעד העומד בפני עצמו, אלא תמורה לסיפוק פעיל ויעיל של צורכי הלקוח.תפקי...

9.
המנהיגות מביאה עמה עוצמה אישית, שליטה באנשים ובמצבים, ואיתם את ההישגים. עם כושר מנהיגות בדרך - כלל נולדים, אולם אפשר גם ללמוד ולפתח אותה, בעיקר כאשר מדובר בתחום הניהול. המנהיגות בניהול תורמת לעיתים יותר להישגים הכלכליים של הארגון מאשר תשתית כלכלית או ארגונית טובה. למנהיגות בניהול סגנונות ואופנים שונום, שמידת יעילותם תלויה בסביבה ...

10.
כיצד משיגה חברה את המידע הדרוש לה לקבלת החלטות אסטרטגיות, כאשר הנושאים המוטלים על כף המאזניים כבדי משקל, והתוצאה המתקבלת עלולה להיות ההבדל בין הצלחתו של הארגון לכישלונו, אין די בשיטות לא - פורמליות, שהן אקראיות וחסרות עקביות ושיטתיות. מה שדרוש הוא מערכת פורמלית הולכת ומתפתחת לאיסוף מודיעיןולדיווח עליו. תוכנית מודיעין עסקי מאורג...

11.
12.
אינג' יוסף דוריאל, מראשוני המומחים הישראליים בשיטות הניהול המודרני התמחה בתכנון וארגון מערכות מורכבות - החל ממערכות ביטחוניות, תעשייתיות ותחבורתיות ועד לתכנון ערים בשיטות מתקדמות.במסגרת פעילותו המקצועית, יזם וביצע שורת פרוייקטים לאומיים מהחשובים במדינה. יוסף דוריאל נודע בציבור הרחב כמי שהכין את התחזית שהזהירה מפני אסון מתקר...

13.
14.
15.
16.
ספר זה עוסק בשני תחומים עיקריים: ניהול ומכירות. בתחום הניהול מקנה הספר טכניקות בלתי שיגרתיות ומיוחדות, אשר כמותן "לא מלמדים אותך בבית - הספר למינהל עסקים". בתחום המכירות מלמר הספר לא רק כיצר "למכור" את מוצריך או שירותיך ואת חברתך, אלא גם כיצד "למכור" את עצמך כמנהל וכנציג החברה שלך - ובהצלחה. בהקדמה לספר אומר המחבר, בין היתר: "מטרתי העי...

17.
חוגי איכות הם כלי רב עוצמה, המכנס את העובדים מרצונם בקבוצות קטנות (חוגים), שמטרתן להמליץ על שינויים ושיפורים בעיצובים, בנהלים, בתקנים ובציוד כדי לפתור בעיות, הפוגמות באופן שוטף באיכות המוצר, בפריון הייצור ביעילות הארגונית וברווחיות. הספר הפעלת חוגי איכות בארגון מתאר במפורט את האסטרטגיות, שכבר סייעו להגביר את היתרון התחרותי בארגו...

18.
19.
20.
21.
22.
23.
השיווק האגרסיבי נולד בתחילתה של המאה ה20 - , לאחר שאוכלוסיית העולם המערבי החלה להיות אוכלוסיית רווחה, הצורכת מוצרי צריכה, אשר מספקים את מאווייו של האדם מעבר לצרכים הבסיסיים, אליהם הורגל מאות בשנים - מזון ולבוש. המהפכה התעשייתית, שהחלה במחצית השנייה של המאה ה18 - , היתה למעשה הגורם המכריע, אשר הביא למהפכת השיווק, שאת תוצאותיה אנו חשים ...

24.
25.
26.
במציאות בת זמננו, כשהלקוח מצויד בהכנסה פנויה רבה יותר ובשיקול דעת בררני ומושכל יותר, ומנגד מסתערים עליו המוני מוצרים מקבילים,המתגוששים במרץ על חסדו, מתרכזת פעילות השיווק של החברה העסקית המודרנית בשביעות רצונו של הלקוח; הגישה השיווקית החדישה אינה רואה עוד ברווח יעד העומד בפני עצמו, אלא תמורה לסיפוק פעיל ויעיל של צורכי הלקוח.תפקי...

27.
28.
הספר מרכז בין דפיו טכניקות פיננסיות, המסייעות לנתח את מצבה הפיננסי האמיתי של החברה, את נקודות היתרון והתורפה שלה, את מגמותיה ואת ערכה הכלכלי, ולקבל החלטות שיבטיחו את רווחיותה. כן מסביר הספר כיצד להסתייע בכלים פיננסיים שונים כדי לנווט את צמיחת החברה תוך התחשבות בסיכון ובתשואה. הדגש במהלך הספר כולו הוא על הצמיחה, שכן צמיחה והישרדות...

29.
30.
31.
32.
מתוך ההקדמה למהדורה העברית מאת שר האוצר שמעון פרס: "...החוטים הכלכליים הולכים ותופרים את אירופה לגוף מדיני גדול ולארגון כלכלי אדיר. מה גם שאיחודה של אירופה מתרחש בתקופה שבה הכלכלה הופכת להיות חשובה מהדיפלומטיה המדינית ומהאסטרטגיה הצבאית. המדע, שהוא הכוח המניע של הכלכלה החדישה. הוא זה שקובע את עוצמתה של המדינה המודרנית ואת ההתארגנ...

33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.


©2006-2018 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ