אסטרטגיה תחרותית / פרופ' מייקל א. פורטר

אסטרטגיה תחרותית

פרופ' מייקל א. פורטר

יצא לאור ע"י הוצאת עתרת, מכיל 368 עמודים,







ספר טוב דירוג של ארבעה כוכבים
4
100% בנות
0 בנים   1 בנות
2898 התעניינו בספר

תקציר הספר
אילו כוחות משפיעים על אופי התחרות בענף שלך? לאילו צעדים אתה יכול לצפות ממתחריך? מה צפוי לענף שלך בעתיד? איך צריך להגיב על הפעולות התחרותיות ומה צפוי בעקבות כל תגובה ? כיצד לפעול כך שהחברה תוכל להתחרות בצורה הטובה ביותר בטווח הארוך? ספר זה שאתה מחזיק בידך משיב על כל השאלות הללו בתחום ה"חם" של עולם העסקים היום, תחום התחרות העסקית. הוא מספק לך כלים בעזרתם תוכל להתמודד בהצלחה בתוך הענף בו פועלת חברתך ולנתח נכון את המתחרים. יש בו חומר למחשבה עבורך, כיצד ניתן לשנות את כללי השוק לטובתך. הספר מספק לך טכניקות ניתוח לשם קבלת ההחלטות האסטרטגיות החשובות הניצבות בפניך - מיזוג אנכי,הרחבת כושר הייצור, מכירת עסקים, כניסה לעסקים חדשים ותפקוד נכון בענפים מפוצלים, עולים, בוגרים, דועכים ובינלאומיים. הוא מאפשר לך לחזות מראש צעדים פתאומיים של המתתרים או חדירה של גורמים חדשים ותהליכים לענף ולהתכונן לקראתם במקום רק להגיב להם. מייקל פורטר, פרופסור בבית הספר למינהל עסקים בהרוורד, קיבל ב1979 - פרס מטעם "קרן מקינסי" על המאמר הטוב ביותר בביטאון המנהלים היוקרתי "הרוורד ביזנס רוויו". כמו כן הוא כותב ב"וול סטריט ג'ורנל". פרופ' פורטר פיתח קורס בעל פרסום עולמי לבעלי תואר מוסמך, המוקדש לניתוח ענפי ותתרותי. הוא מרבה להרצות על אסטרטגיה תחרותית בעולם כולו, משמש יועץ לחברות רבות בארצות הברית ומחוצה לה ונחשב למומחה הראשון במעלה בעולם כולו בתחום זה.


הקורא עיר הקורא מתי
מאיה נווה רמת השרון לפני 6 שנים ו-9 חודשים מענה



לקט ספרים מאת פרופ' מייקל א. פורטר
שם הספר
על תחרות
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של פרופ' מייקל א. פורטר






©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ