ויראלי

ג'ונה ברגר

יצא לאור ע"י הוצאת ידיעות ספרים, בשנת 2013, מכיל 221 עמודים, תירגום: אלה בשן. עיון »


הוסף לסל
קנה חדש: ₪118.00 ₪106.20





ספר טוב דירוג של ארבעה כוכבים
4
100% בנים
1 בנים   0 בנות
גיל ממוצע:43
431 התעניינו בספר

תקציר הספר
איך דברים נהפכים לפופולריים?

אם התשובה שלכם היא פרסום, אתם טועים. אנשים לא מקשיבים לפרסומות, הם מקשיבים לחברים שלהם. אבל מה גורם לאנשים לדבר על מוצרים ועל רעיונות מסוימים יותר מאשר על אחרים? מדוע חלק מהסיפורים ומהשמועות מידבקים יותר? ומה גורם לתוכן אינטרנטי להיהפך לוויראלי?

ויראלי חושף את הסוד המדעי שמאחורי העברת מידע מפה לאוזן. הוא מתווה שישה עקרונות בסיסיים שהופכים דברים שונים למידבקים – החל במוצרי צריכה וביוזמות מדיניות ועד לשמועות במקום העבודה ולסרטונים ביוטיוב. הספר מגולל מערך של טכניקות מעשיות שעוזרות להפיץ מידע – כלומר הוא מסביר איך יוצרים מסרים, פרסומות ומידע שאנשים ישתפו. בין אם אתם מנהלים של חברה גדולה, בעלים של עסק קטן שמנסה לעורר מודעות, או בעלי חשבון פייסבוק או טוויטר, ויראלי ילמד אתכם איך להפוך את המוצר או את הרעיון שלכם לפופולרי.

ג'ונה ברגר הוא פרופסור לשיווק בבית הספר למנהל עסקים וורטון שבאוניברסיטת פנסילבניה, וחוקר עטור פרסים. הוא פרסם עשרות מאמרים בכתבי-עת אקדמיים יוקרתיים, וכתבות על עבודתו פורסמו ב"ניו יורק טיימס", "וול סטריט ג'ורנל", "וושינגטון פוסט", "סיינס", "הארווארד ביזנס ריוויו", "וויירד", "ביזנסוויק" ו"פאסט קומפני".

"ספר מאלף וקל לקריאה, רצוף בדוגמאות מרתקות ובכללים קלים ליישום...אם היה לו כפתור 'לייק', הייתם בוודאי לוחצים עליו"
- פייננשל טיימס










©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ