![]() |
ויראליכך תגרמו למוצרים ולרעיונות שלכם להצליחג'ונה ברגר
יצא לאור ע"י הוצאת ידיעות ספרים, בשנת 2013, מכיל 221 עמודים, תירגום: אלה בשן. עסקים וכלכלה » שיווק ופרסום
|
|
תקציר הספר
איך דברים נהפכים לפופולריים?
אם התשובה שלכם היא פרסום, אתם טועים. אנשים לא מקשיבים לפרסומות, הם מקשיבים לחברים שלהם.
אבל מה גורם לאנשים לדבר על מוצרים ועל רעיונות מסוימים יותר מאשר על אחרים?
מדוע חלק מהסיפורים ומהשמועות מידבקים יותר?
ומה גורם לתוכן אינטרנטי להיהפך לוויראלי?
ויראלי חושף את הסוד המדעי שמאחורי העברת מידע מפה לאוזן.
הוא מתווה שישה עקרונות בסיסיים שהופכים דברים שונים למידבקים – החל במוצרי צריכה וביוזמות מדיניות ועד לשמועות במקום העבודה ולסרטונים ביוטיוב.
הספר מגולל מערך של טכניקות מעשיות שעוזרות להפיץ מידע – כלומר הוא מסביר איך יוצרים מסרים, פרסומות ומידע שאנשים ישתפו. בין אם אתם מנהלים של חברה גדולה, בעלים של עסק קטן שמנסה לעורר מודעות, או בעלי חשבון פייסבוק או טוויטר, ויראלי ילמד אתכם איך להפוך את המוצר או את הרעיון שלכם לפופולרי.
ג'ונה ברגר הוא פרופסור לשיווק בבית הספר למנהל עסקים וורטון שבאוניברסיטת פנסילבניה, וחוקר עטור פרסים.
הוא פרסם עשרות מאמרים בכתבי-עת אקדמיים יוקרתיים, וכתבות על עבודתו פורסמו ב"ניו יורק טיימס", "וול סטריט ג'ורנל", "וושינגטון פוסט", "סיינס", "הארווארד ביזנס ריוויו", "וויירד", "ביזנסוויק" ו"פאסט קומפני".
"ספר מאלף וקל לקריאה, רצוף בדוגמאות מרתקות ובכללים קלים ליישום...
אם היה לו כפתור 'לייק', הייתם בוודאי לוחצים עליו"
- פייננשל טיימס
אם התשובה שלכם היא פרסום, אתם טועים. אנשים לא מקשיבים לפרסומות, הם מקשיבים לחברים שלהם.
אבל מה גורם לאנשים לדבר על מוצרים ועל רעיונות מסוימים יותר מאשר על אחרים?
מדוע חלק מהסיפורים ומהשמועות מידבקים יותר?
ומה גורם לתוכן אינטרנטי להיהפך לוויראלי?
ויראלי חושף את הסוד המדעי שמאחורי העברת מידע מפה לאוזן.
הוא מתווה שישה עקרונות בסיסיים שהופכים דברים שונים למידבקים – החל במוצרי צריכה וביוזמות מדיניות ועד לשמועות במקום העבודה ולסרטונים ביוטיוב.
הספר מגולל מערך של טכניקות מעשיות שעוזרות להפיץ מידע – כלומר הוא מסביר איך יוצרים מסרים, פרסומות ומידע שאנשים ישתפו. בין אם אתם מנהלים של חברה גדולה, בעלים של עסק קטן שמנסה לעורר מודעות, או בעלי חשבון פייסבוק או טוויטר, ויראלי ילמד אתכם איך להפוך את המוצר או את הרעיון שלכם לפופולרי.
ג'ונה ברגר הוא פרופסור לשיווק בבית הספר למנהל עסקים וורטון שבאוניברסיטת פנסילבניה, וחוקר עטור פרסים.
הוא פרסם עשרות מאמרים בכתבי-עת אקדמיים יוקרתיים, וכתבות על עבודתו פורסמו ב"ניו יורק טיימס", "וול סטריט ג'ורנל", "וושינגטון פוסט", "סיינס", "הארווארד ביזנס ריוויו", "וויירד", "ביזנסוויק" ו"פאסט קומפני".
"ספר מאלף וקל לקריאה, רצוף בדוגמאות מרתקות ובכללים קלים ליישום...
אם היה לו כפתור 'לייק', הייתם בוודאי לוחצים עליו"
- פייננשל טיימס
רשימות קריאה בהן מופיע ויראלי - כך תגרמו למוצרים ולרעיונות שלכם להצליח
עסקים וכלכלה, ניהול ושיווק, ועזרה עצמית למכירה
|
יאיר ספרים
בן 41 מ
רשימת הקריאה עודכנה לפני שבוע וחצי
פרסומת
לקט ספרים מאת ג'ונה ברגר
שם הספר |
---|
השפעה בלתי נראית - הכוחות הנסתרים המעצבים את התנהגותנו |
הקטליסט - איך לשנות את דעתו של כל אחד |
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של ג'ונה ברגר
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים