![]() |
|
|
תקציר הספר
סופר אמריקני צעיר מגיע לפריס בשיא זהרה, בשנות העשרים של המאה: המעבר מניו יורק לפריס הוא מעבר מחיי החומר והחומרנות לחיי החושים והחושניות.
לחיי החושים והחושניות של פריס.
בחברת ידידו הטוב הוא מתנסה בכל אשר פריס יכולה לתת-וניו יורק אינה מסוגלת עוד.
כאן הוא מוצא את האנושיות החשופה, הגולמית,את המגע האנושי המיידי ואת המגע החושי הבלתי אמצעי.
אהבות,תאוות,ריחות וצלילים - כל אלה מעוררים את נפש האמן החבוייה בו ואת הגברות הרדומה.
המהדורה העברית מלווה בצילומים אמנותיים מחיי פריס ומההווי המיוחד במינו של העיר ואנשיה, שנעשו באותה תקופה ממש ע"י הצלם הצרפתי הנודע-בראסאיי.
מאנגלית: משה זינגר.
הנרי מילר נחשב ל"כבשה השחורה" שבין כל המספרים האמריקנים הנודעים בני ימינו,ובתקופה מסויימת אף נאסרו ספריו לפרסום בארצות הברית.
באמצעות סגנון נטוראליסטי-לירי, המפתיע בדימויים המדהימים שבו,מביע מילר את רגשותיו האנטי חברתיים ואת בעיטותיו בכל המוסכמות .
כל הדמויות שבספריו הם משולי החברה ,נוודים דחויים ומושפלים.
לחיי החושים והחושניות של פריס.
בחברת ידידו הטוב הוא מתנסה בכל אשר פריס יכולה לתת-וניו יורק אינה מסוגלת עוד.
כאן הוא מוצא את האנושיות החשופה, הגולמית,את המגע האנושי המיידי ואת המגע החושי הבלתי אמצעי.
אהבות,תאוות,ריחות וצלילים - כל אלה מעוררים את נפש האמן החבוייה בו ואת הגברות הרדומה.
המהדורה העברית מלווה בצילומים אמנותיים מחיי פריס ומההווי המיוחד במינו של העיר ואנשיה, שנעשו באותה תקופה ממש ע"י הצלם הצרפתי הנודע-בראסאיי.
מאנגלית: משה זינגר.
הנרי מילר נחשב ל"כבשה השחורה" שבין כל המספרים האמריקנים הנודעים בני ימינו,ובתקופה מסויימת אף נאסרו ספריו לפרסום בארצות הברית.
באמצעות סגנון נטוראליסטי-לירי, המפתיע בדימויים המדהימים שבו,מביע מילר את רגשותיו האנטי חברתיים ואת בעיטותיו בכל המוסכמות .
כל הדמויות שבספריו הם משולי החברה ,נוודים דחויים ומושפלים.
הקורא | עיר הקורא | מתי | |
---|---|---|---|
ליאת | חולון | לפני שנתיים ו-7 חודשים | מענה |
פרסומת
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים