ספר טוב דירוג של ארבעה כוכבים
4
100% בנות
0 בנים   2 בנות
גיל ממוצע:33
954 התעניינו בספר

תקציר הספר
הססמה "הלקוח תמיד צודק" אינה נכונה ככלל. הלקוח אינו תמיד צודק. הססמה הזאת רווחת בציבור משום שהיא מבטאת את הרצון המתמיד של אנשי מכירות ואנשי עסקים לרצות את לקוחותיהם כמעט בכל מחיר, גם כאשר הלקוחות טועים. "לדבר בפני לקוח" נותן את הפתרונות לכל הבעיות והשאלות המתעוררות בעת יצירת הקשר עם הלקוח והשמירה עליו, החל בפנייה הראשונית ללקוח וכלה במענה לתלונות הלקוח לאחר שהעסקה הושלמה. הספר מסביר בשפה ברורה וקלילה כיצד תוכלו לשווק בצורה הטובה ביותר את עצמכם, את הארגון שאתם מייצגים ואת המוצר או השירות שאתם מוכרים, בפני לקוחות פוטנציאליים ולקוחות קיימים.







©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ