» רשימות קריאה בהם מופיעים ספריו (18):
עסקים, כלכלה, ניהול, שיווק, יזמות, מנהיגות ומחשבים למכירה,
רוצה לקרוא,
עסקים ומוטיבציה,
ספרים שמכרתי,
כלכלה וניהול, עסקים ושוק ההון, מודעות עצמית וקבלת החלטות,
רשימה,
בספרייה העירונית,
עסקים וכלכלה,
ספרים לקנייה,
ספרי עסקים,
ספרים שעוד לא קראתי,
ספרים לקרוא,
ארכוש בעתיד,
ספרים דיגיטליים שלי,
עסקים וכלכלה,
עסקים וכלכלה, ניהול ושיווק, ועזרה עצמית למכירה,
צריך להוסיף תקציר,
רטיבות,
עוד ...
|
1.
|
|
כל אחד מאיתנו נאלץ לפעמים, במסגרת תפקידו או באירוע פרטי, לדבר לפני קהל, רק מעטים עושים זאת בטבעיות ובלי פיק ברכיים.
לדבר בפני קהל מתאים לכל סוג הופעה בפני קהל, החל מאירועים רבי משתתפים כמו נאום של מרצה מול סטודנטים או פוליטיקאי באסיפת בחירות, יעד אירועים קטנים יותר כמו ברכת הורים לבר/תב המצווה, מפקד כיתה לפני חייליו או מנהל/ת משרד מול העובדים.
לדבר בפני קהל כולל דוגמאות רבות, כללים ברורים וטכניקות פשוטות המתאימים לכל קהל מאזינים, בכל פורום ובכל מסגרת ומנפץ את הסטיגמה הרווחת, לפיה רק מי שהוא בעל כישרון וכריזמה יכול להיות נועם טוב.
הספר, המתבסס על שיטת ה"דיבייט" הבינלאומית, עוסק בכל הנושאים המרכיבים את תורת הנאום:
כתיבת הנאום
אופן הופעה, עמידה, שפת גוף
הגברת עניין גם בנאום היבש ביותר
שילוב של הומור וסיפורים אישיים
התאמה לקהל היעד
חידוד מסרים
מודעות לקצב ולזמן
ועוד ועוד...
|
2.
|
|
מה הדבר החשוב ביותר שצריך לעשות כשמגיעים לאירוע, חברתי או עסקי?
איך מניעים לפעולה קהל או לקוחות בצורה הטובה ביותר?
מה עושים כשמישהוא בקהל מריע לכם או כשלקוח קוטע אתכם באמצע שיחת מכירה?
איך תמתגו את עצמכם כמומחים בתחומכם, בצורה מהירה, היעילה והמשכנעת ביותר?
מה הם הטריקים הקטנים שמובילים למכירות הגדולות של העסקים המצליחים?
מדוע הופעה בפני קהל היא עדין הפלטפורמה השיווקית הטובה ביותר, גם בעידן הדיגיטלי?
ומהם הסודות "מאחורי הקלעים" של גדולי הנואמים, המרצים והפוליטיקאים?
בשפה ברורה, קולחת, סיפורית ומשעשעת, חושף בפניכם ד"ר עו"ד יניב זייד- "דוקטור שכנוע"- מומחה בינלאומי לשכנוע ואחד המרצים המנוסים והמרתקים בישראל- את כל הכלים להצלחה אישית, עסקית ומקצועית, באמצעות שימוש בשכנוע, שיווק ותקשורת בינאישית.
עם ניסיון של למעלה מ- 1,200 הרצאות בישראל וברחבי העולם, ומתוך היכרות אישית עם גדולי המרצים והנואמים בישראל ובחו"ל, מגלה לכם ד"ר זייד, בספרו המרתק, המבוסס על פוסטים ומאמרים שכתב ללקוחותיו במשך השנים, את הרגעים הקטנים בחייהם המקצועיים של נואמים, מרצים, יועצים, מנהלים, פוליטיקאים ומפקדים, שמאפשרים להם לבצע ולהוציא לפועל דברים גדולים.
"שכנעת אותי! " מיועד לעצמאים, שכירים, יזמים, בעלי עסק, מנהלים, קצינים ומפקדים, אנשי שיווק ומכירות, מורים ואנשי חינוך, עורכי דין, פוליטיקאים, אישי ציבור, מרצים, מדריכים ולכל מי שרוצה להצליח בחיים ולקדם את עצמו לרמה הבאה.
ד"ר יניב זייד הינו בעלים ומנכ"ל של חברת "אמנות השכנוע".
עורך דין, כלכלן ודוקטור למשפטים בהשכלתו. משמש כיועץ ומרצה מבוקש לשיפור יכולות הדיבור בפני קהל, השיווק והשכנוע. זכה במקום השלישי באליפות העולם לנואמים יחידים בשנת 2003. מחבר הספרים רבי המכר "לדבר בפני קהל", "לדבר בפני לקוח" ו"לעשות כסף באינטרנט"....
|
3.
|
|
הססמה "הלקוח תמיד צודק" אינה נכונה ככלל. הלקוח אינו תמיד צודק. הססמה הזאת רווחת בציבור משום שהיא מבטאת את הרצון המתמיד של אנשי מכירות ואנשי עסקים לרצות את לקוחותיהם כמעט בכל מחיר, גם כאשר הלקוחות טועים. "לדבר בפני לקוח" נותן את הפתרונות לכל הבעיות והשאלות המתעוררות בעת יצירת הקשר עם הלקוח והשמירה עליו, החל בפנייה הראשונית ללקוח וכלה במענה לתלונות הלקוח לאחר שהעסקה הושלמה. הספר מסביר בשפה ברורה וקלילה כיצד תוכלו לשווק בצורה הטובה ביותר את עצמכם, את הארגון שאתם מייצגים ואת המוצר או השירות שאתם מוכרים, בפני לקוחות פוטנציאליים ולקוחות קיימים....
|
|