כשאנדריאה סאקס מסיימת את הקולג', היא מגיעה לניו יורק וזוכה בעבודה שבחורות היו מוכנות למות למענה: עורכת מישנה זוטרה של מירנדה פריסטלי, העורכת המפורסמת והמצליחנית של מגזין אופנה נוצץ, קובעת - טעם בקנה מידה בינלאומי ו... מפלצת אמיתית.
אנדריאה מוצאת את עצמה חיה בעולם טרנדי ואופנתי - אולי אופנתי מדי - עולם שנשלט על ידי רזון בלתי הגיוני
פאדי דה-קורסי, פוליטיקאי כריזמטי בדרך המהירה אל פסגת השלטון באירלנד, מודיע על נישואיו הקרובים לחברתו. בשביל ארבע נשים באופן מיוחד, להודעה הזאת יש משמעות יוצאת דופן...
יועצת האופנה לולה, לא יודעת איפה לקבור את עצמה - היא חשבה שהיא החברה של פאדי, אבל היא ממש לא הכלה לעתיד. בלב שבור היא עוזבת את העיר ועוברת לתקופת התאוששות בבקתת נופש
אובדנם של אמו ודודו, הקרובים היחידים שהכיר מעודו, הופך את מרקו סטנלי פוג, מספרו וגיבורו של ספר זה לאחת הדמויות הבודדות והמנותקות ביותר בספרות העולם. רק לאחר שכמעט יאבד גם את עצמו, יחזיר לו המקרה העיוור את הזיקה אל מוצאו ואל העולם. אגב כך תוליך העלילה מגאיות האבן של רחובות מנהטן אל הגרנד קניון והיופי הקמאי של המערב הפרוע, ותולדותיהם
הרומן הכי מצחיק שנכתב מאז המפץ הגדול! זה מתחיל כשפוגי, הנווד חסר-הבית, נכנס לבר `התן העליז`, שבכלל אינו בר, אלא הסוואה לפעילות של המאפיה הרוסית. מכאן ואילך מתמלאת הבמה בטיפוסים הכי מטורללים ובסצינות הכי מטורפות שאמריקה יכולה להמציא, ודייב באיר ביים אותם למופעי ענקי, איטליגנטי, שנון וכתוב להפליא. כשמגיעים לקו הסיום ,כולם נשארים חסרי
סיפורה של אישה שאיבדה את אחיזתה בעולם והיא מנסה להשיב את הסדר הקודם על כנו - באמת או למראית עין. האישה הזאת, מן אדם - בובה, חיה ממוכנת, חוזרת ונקלעת שוב ושוב, בעל כורחה או מרצונה, לאותם מצבים חלומיים או להיפוכם המסוייט. המציאות הסיפורית ברקדתי עמדתי היא החצנה מדהימה של עולמה הפנימי של הגיבורה. היא עשויה תמונות המתחלפות בתנועות מטוט
הנערה שהשארתָ מאחור חובק את סיפורן של שתי נשים בלתי- נשכחות שעשורים רבים מפרידים ביניהן.
בשנת 1916 יוצא הצייר אדוארד לֶפֶבְר אל החזית ומשאיר מאחור את אשתו סופי בכפר קטן בצרפת.
כמעט מאה שנים אחר כך, דייוויד הלסטון משאיר מאחור את אשתו ליב
כשהוא מת מוות פתאומי וחסר פשר זמן קצר לאחר נישואיהם.
בין המאות ובין הנשים קושרת תמונה אחת – "ה