בספרם החדש והמרתק, מוצא המותגים, לוקחים אל ולורה ריס את הרעיון המהפכני של דרווין על האבולוציה ומיישמים אותו על תהליך המיתוג. התוצאה היא אסטרטגיה חדשה, יעילה ומרשימה, ליצירת מוצרים חדשניים ולבניית מותגים מצליחים, שיובילו אתכם להשגת הצלחה עסקית.אל ולורה ריס מסבירים כיצד תנאים משתנים בשוק יוצרים אינספור הזדמנויות לבניית מותגים חד
אל ולורה ריס, מחבריהם של רבי מכר ואסטרטגים שיווקיים בעלי מוניטין עולמיים, נושאים את בשורת העידן החדש של יחסי הציבור. המותגים הגדולים של היום באים לעולם באמצעות חשיפה תקשורתית ולא באמצעות פרסום. על כך יעיד מבט מדוקדק אל ההיסטוריה של המותגים המודרניים המצליחים ביותר. מספר מעורר פליאה של מותגים, ובהם פאלם, סטרבקס, בודי שופ, וול - מארט
בתוך קצת יותר מחמש שנים הפכה פייסבוק מרעיון של מארק צוקרברג וחבריו לחברה עם 600 מיליון משתמשים, שמהווה חלק בלתי נפרד מחיי החברה של מיליוני מבוגרים ובני נוער ברחבי העולם. פייסבוק משתלטת על העולם תוך שהיא משנה את עולם השיווק, המצב הפוליטי, עולם העסקים ואפילו את תפיסת הזהות שלנו. הדוגמה הטובה ביותר לכך היא האירועים שמתחוללים כל הזמן ב
יום אחד נכנסתי למרכז קהילתי כדי לקחת את בני מחוג שבו השתתף. כשחלפתי ליד אולם הבלט הבחנתי לפתע בשלט גדול על הקיר. בשלט הופיעה הכתובת הבאה: "זהירות, הרצפה עקומה." בתחתית השלט הופיעה חתימה: "הרקדנים."
יצירתי, חשבתי לעצמי בעודי מחייך, המשכתי ללכת ו... נפלתי.
הרצפה אכן היתה עקומה!
אם המסר היה כה ברור, מדוע נפלתי?
אילו מסרים מצליחים ללכו
האם חברה בריאה יכולה לייצר, במודעות מלאה, מנגנוני הרס עצמי שיאיימו על עצם קיומה? משה פרל, מבכירי העיתונאים בישראל, טוען שלא מדובר בשאלה היפותטית אלא במציאות הכלכלית והחברתית של מדינת ישראל. בעיניים פקוחות מציג את קשרי הגומלין שבין הפוליטיקה לבין הכלכלה, ומראה כיצד פעל הממסד הישראלי במשך שנים, כשבידו האחת העמיק את העוני והמצוקה ב