מדף הספרים של תומריגו - הספרים שדירג


כאן נמצאים הספרים שקרא והדירוג שנתן לכל אחד מהם.


תומריגו
בן 44
השכונה



Simania RSS

מדף הספרים של תומריגו - הספרים שדירג


מיין לפי: הצג כ:
ציון הוא ילד שנולד בשכונת מצוקה למשפחה המתקשה לגדל אותו. בסיועה של העובדת הסוציאלית מועבר ציון למשפחה אומנת בחיפה, שם הוא זוכה לבית חם. משפחתו החדשה של ציון כוללת את גברת שרוני, האם, פסיכולוגית במקצועה, שעושה ככל יכולתה לעזור ולקדם את ציון בעזרתם של בעלה אלימלך ובנה הצעיר ניר. על אף השינוי הרב שחל בו מתקשה ציון להסתגל לחייו החד
זהו סיפורו של יוסף שפירא, פליט השואה שהתגלגל לארצות הברית ואז מגיע לארץ ישראל. באמצעותו עורך המחבר חשבון נפש נוקב עם היהדות החילונית ועם ערכי התרבות של העולם המודרני.
של סילברסטיין, הקאריקאטוריסט הנודע של פלייבוי, הוא מחברם ומעטרם של ספרי ילדים רבים ועוסק בין השאר גם בהלחנת מוזיקה. מבין ספריו, העץ הנדיב הוא הידוע ביותר. הספר תורגם לשפות רבות וזכה להצלחה ברחבי העולם. בארצות הברית בלבד נמכר העץ הנדיב בלמעלה ממיליון עותקים, והוא שב וכובש פעם אחר פעם את פיסגת רשימת רבי המכר. גם בישראל כבש העץ הנדיב
"אנשי כדור הארץ, שימו לב בבקשה. כאן פרוסטטניק ווגון ילטץ מהמועצה הגאלקטית לתכנון העל - חלל. תוכניות הפיתוח לאזורי הספר של הגלקסיה מצריכות סלילת דרך אקספרס על - חללית, שתעבור דרך מערכת הכוכב שלכם. למרבה הצער, הפלנטה שלכם היא אחת מאלה שנועדו להריסה. התהליך יארך מעט פחות משתי דקות, במושגים הארציים שלכם. תודה". בלי פאניקה, בלי פאניקה. עבו
סיפור קורותיה המרתקות והמזעזעות כאחת של קבוצת נערים בריטיים, ניצולי תאונת מטוס בימי מלחמה. מתוך נפתולי הסתגלות ומאבקי השתלטות מקימים הניצולים, באי השומם שאליו נקלעו, חברה הלוקה בכל מומיה של החברה האנושית. יצירה שהיא גם משל אכזרי על תולדות האנושות וגם חזות קשה לעולם התרבות בתקופה של ערעור יסודות וסכנת שואה פרי - עטו של אחד מסופרי -
סיפור העלילה הגדול שר הטבעות מוגש בזה לקוראים במהדורה עברית חדשה, המבוססת על המהדורה האנגלית השנייה והמלאה של הספר, לרבות הנספחים. הסיפור צמח מתוך יצירת חייו של ג'ון רונלד רעואל טולקין – המסכת המיתולוגית רחבת יריעה "הסילמריליון". במשאל שערכו רשת החנויות ווטרסטון וערוץ 4 של הטלוויזיה הבריטית, 25,000 משיבים הכתירו את שר הטבעות, בר
כעפעפי שחר הוא המעשה בעזרא סימן טוב ובחבריו, רחמים הכנר העיוור, משה דוד האברך, והדוקטור יהודה טוויל החוקר מן האוניברסיטה. על ארבעה החברים הירושלמים מספר "הסופר", והסיפור שהוא מספר מכאיב וגם מרגש, וכולו שזור באווירה של ירושלים, רחובותיה, בתיה, ריחותיה, שירתה. זו ירושלים העולה מן "העמק שתחת שכונת התפוחים בסוף רחוב בצלאל" ויורדת ועו
"כמו תמיד אחרי שאני מספרת את הסיפור הזה על הילדות שלי, אני מרגישה שקרנית. זה אולי סיפור טוב, אבל זה לא הסיפור שלי. כי מי שזה קרה לה, אותה אני לא זוכרת. אני כן זוכרת את הילדה שהייתי פה, בארץ. זאת שלא קרה לה שום דבר מיוחד, שגרה כל הילדות באותה דירה קטנה בבניין הכי מכוער ברחובות". פאולה אנדריאה (רונית) סלע נולדה בארגנטינה וגדלה בישראל.
מיכאל קריגר רוצה להיות סופר, או לפחות לגמור את החודש מעבודות שקשורות בכתיבה. יש לו משרד קטן בבניין ישן ליד כיכר דיזנגוף, עם שכנה עורכת דין מתמחה שקופצת לבקר מדי פעם, בת זוג שהוא אוהב וחיים לא רעים בכלל. אבל גֵנים קרביים שירש מאמו אלופת הקרטה ומדוד בעל היסטוריה עשירה בצה"ל מתעוררים בו כשמתקשרים אליו מהבנק, והוא מוצא עצמו משלים הכנסה
הספר מעמיד כמה מחלוקות יסודיות בעולמנו על פלטפורמה פילוסופית אחת: העימות האנליטי-סינתטי. אנליטיות היא עמדה שרואה רק דברים מוכחים כקבילים, בעוד שדברים שאין לנו עבורם הוכחה נתפסים על ידה כשרירותיים וסובייקטיביים לגמרי. הסינתטיות, לעומתה, רואה גם במתודות לא דדוקטיביות-אנליטיות, דרכים להגיע לאמיתות על העולם. הספר מעמיד את המחלוקת
כרך זה מכיל את הסיפורים ``הנדח``, ``והיה העקוב למישור`` ו``בלבב ימים``, ואת קובצי הסיפורים ``תכריך של סיפורים``, ``באהל ביתי``, ``דורות עולמים``, ``סיפורים של שבת``, ``פוליו - סיפורי אגדות`` ו``סיפורים נאים של ארץ ישראל``. בין הסיפורים ימצא הקורא את ``עגונות``, סיפור הבכורה הארצישראלי של עגנון בן ה21-, שממנו גזר שמואל יוסף טשאטשקיס את שם-העט שהפך לשמו,
סיפור מופלא על ירושלים שבין החומות, שגיבוריו הם בני היישוב הישן. הספר כולל גם את הסיפורים "עגונות", "השנים הטובות" ו"המלבוש". הערות וביאורים: שולמית ומשה יקיר; שמואל גדון ונפתלי גינתון. ש"י עגנון חתן פרס נובל לספרות לשנת 1966.
הוא היה קוסם נערץ. ידע ללכת על חבל, לפרוץ מנעולים, להפנט אנשים. נשים אהבו אותו, גברים חיפשו את קרבתו. אבל זה לא הספיק לו. הוא שאף לפרוץ למרחב, לזכות בתהילת עולם. האם יצליח להמריא, או ייפול לשפל תחתיות? יאשה מָאזוֹר הוא אמן שמורד במוסכמות ונאבק עם עצמו תוך כדי חיפוש אחר שורש ה"אני" האישי והיצירתי שלו. מבחינה זו הוא בן דמותו של המחבר. סיפו
קורותיה המופלאות של משפחה המתגוררת בעיירה אגדית בקולומביה מסופרות ברומן זה, שהוא אחד ממופתי הפרוזה של אמריקה הלטינית בימינו. קורות המשפחה, שהיא מעין מיקרוקוסמוס הפועל לפי חוקים פנימיים שאינם תלויים בעולם ובזמן הריאליים, הן למעה כרוניקה של האנושות כולה. מאה שנים של אהבה ואמונה ויאוש, שאיפה לאושר ואכזבה, ולבסוף חזרה אל בדידותו
רומן אהבה והרפתקאות זה, על תלמיד חכם יהודי הנשבה בימי גזירות ת"ח ונמכר לעבד לאיכר פולני, מצוין בסגולות - הסיפור ובקסם הפולקלור שהקנו למספר האידי יצחק בשביס - זינגר שם בין - לאומי. פרשת האהבה האסורה, המלווה נפתולי - נפש, שבין העבד היהודי ובין בת אדוניו הנוצריה, משולבת בתיאורי ההוי הססגוני של היהודים והפולנים במאה הי"ז. יצחק בשביס - זינ
"מילכוד 22" - מקורי, מטורף, פראי ומבעית - תצוגה מעוררת התפעלות שתפגע בקוראים רבים כשם שתענג אחרים. תיאור ריאליסטי ומלא עוצמה של משימות הפצצה, על המטוסים המתרסקים והאנשים הזועקים והמתים בהם... "מילכוד 22" מעורר צחוק מריר ופראי. הוא לא ישכח כלל על - ידי אלה אשר יוכלו לעכל אותו". (ניו יורק טיימס) "...כתוב בצורה מבריקה. מהדהד בצחוק מטורף". (טיי
במשך אלפיים שנה שמר העם היהודי על קיומו וייחודו בעולם שכוח הזרוע שולט בו, והדבר שאפשר לו להתקיים היה כוח האמונה. לפי אליעזר ברקוביץ גורלו של העם היהודי המדבר העמים הוא מדד מתמיד למעמדו המוסרי של העולם: האיכות המוסרית של המעצמות העולמיות נשפטת על פי יחסן אל עמים קטנים, אשר, כמו היהודים, יסוד קיומם וחיותם הוא האמונה ולא החרב.


©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ