“במרוץ הצמוד בין הארי הולה לפנדורין כאבות פוטנציאליים לילדיי הוירטואליים, הארי מפסיד בנקודות.
חודשים אחרי שהארי השרוט והמצולק מפרשיית איש השלג בורח להונג קונג כדי לעסוק בהרס עצמי מתמשך, נשלכת קאיה, חוקרת צעירה במפלג הפשיעה להחזיר אותו לאוסלו, כדי להתמודד עם רוצח סדרתי לא פחות יצירתי מאיש השלג עצמו. הארי לא רוצה לחזור, אבל אם הוא לא היה חוזר, לא היה ספר, אז הוא חוזר.
הגראפיות בה נסבו מתאר את הרציחות עולה בקצב מסחרר מספר אחד למשנהו וכאן התיאורים דוחים במיוחד. אני תוהה האם כמו הארי שמנסה להילחם באלכוהוליזם על ידי שימוש באופיום, נסבו כמו ג'אנקי בעצמו זקוק למנה גדולה יותר ויותר של סאדיזם, או שהוא חושב שצריך להזין את ההתמכרות של קהל הקוראים? הכיבה שלי די עמידה, אך אני מודה שבאחד התיאורים פשוט העדפתי לדפדף לסוף הפרק.
הספר מותח מאוד, אולי אפילו הכי מותח עד עכשיו ואצל נסבו כמו אצל נסבו ברור ששום דבר לא נראה כמו שהוא. אוסלו, קונגו, הונג קונג, תככים במשטרה, מכשירי עינויים - הכל מתערבב למין תערובת של גפיים, שלג, אפר וולקני ואופיום... והארי כמו הארי - שרוט, נחוש, יצירתי, מדוכא וסקסי כמו שרק הוא יכול להיות. מה שכן, התאכזבתי ממנו בתחום הרומנטי... קאם און, כמו אצל פאנדורין, הם נכנסים לגיל העמידה ומושאי התשוקה לגיל הינקות...
נסבו ביום רע שלו טוב יותר מהרבה מותחנים אחרים. מי שאהב את איש השלג אין ספק שיהנה מלב משוריין. לצערי, את הספר הטוב ביותר שלו בעיניי, הפנטום, קראתי מזמן שלא לפי הסדר, לכן נהנתי הפעם קצת פחות. הארי של פנטום בהחלט מוזמן לקום בלילה לתינוקנו הוירטואלי...”