הוצאת מכון מופ"ת
הספרים של הוצאת מכון מופ"ת
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
הספר מה הסיפור? על התפתחות היכולת הנרטיבית עוסק בהתפתחות הכושר הנרטיבי מילדות ועד בגרות. חלקו הראשון סוקר את התפתחות היכולת לספר סיפורים בשנות הילדות; וחלקו השני מוקדש להצגת עבודת מחקר על התפתחות הכושר הנרטיבי במהלך שנות ההתבגרות.
בספר אפשר לקרוא על הקשר בין גיל המספרים ובין הבחירה בתוכן המרכזי של הסיפורים, בסימון מוקדי הסיפור ...
|
10. |
11. |
12. |
13. |
14. |
15. |
16. |
התהליך החשוב של המיכלול (אקדמיזציה) העמיד לפני סגל ההוראה של המכללות אתגר חדש וקשה עד מאד, והוא ביצוע מחקרים והבאתם לפרסום כספרים וכמאמרים בכתבי עת. מדריך זה מתמקד בדרכים ובפעולות שעל המחבר לנקוט כדי להגיש את כתב היד (manusc
|
17. |
18. |
19. |
20. |
21. |
22. |
23. |
24. |
25. |
26. |
27. |
28. |
29. |
30. |
31. |
32. |
33. |
34. |
35. |
36. |
37. |
38. |
39. |
40. |
41. |
42. |
43. |
44. |
45. |
46. |
47. |
48. |
49. |
50. |
51. |
52. |
53. |
54. |
55. |
56. |
57. |
58. |
59. |
60. |
61. |
62. |
63. |
|
64. |
65. |
66. |
67. |
68. |
69. |
70. |
71. |
72. |
73. |
74. |
75. |
76. |
77. |
78. |
79. |
80. |
81. |
82. |
83. |
84. |
85. |
86. |