מודה לך ניר, שמחתי שביקרת אותי, לא ברור אצל מי הצדק אם יש צדק בכלל. בדיאלוג
זה מר ביתא משפר מצב ע"י חשיפת שיטתו של אלפא והפיכת הדינמיקה לברורה
וגלויה ללא כל הפתעות בשיטה זו, ביתא, לא ימות כמו אותו כלב בסיפור של אלמוני/ת
שאשמח להכירו. על פיו - אישה אחת לימדה גורה בשם "מי-שלי ?" – לעשות עצמה
מתה. זו נשכבה על הגב עצמה עיניים ועם לסת צונחת הפנתה אליה בפסיביות
את עורפה החשוף. כעבור עשור לפני שעקרה האישה לחו"ל, היא סימנה למישל
"אברא-קדברא" ובתגובה, מישל שהייתה בוגרת, בשלה ומנוסה בתרגיל האהוב,
עשתה מיד את עצמה ובאהבה.ואז בלי להזיז אף-אף, הדימוי הפך למוחשי
במכה אחת גואלת .
הוסף תגובה |
קישור ישיר להודעה